Wonders Skrevet 12. mars 2013 #21 Skrevet 12. mars 2013 hahahhaaaa jeg tror jeg dævar av latter :laugh: Ikke noe er kult ved bensinstasjoner, ikke en gang musikken der.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. mars 2013 #22 Skrevet 12. mars 2013 Hjelpes. Dumskapen vil ingen ende ta
Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #23 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Mest sannsynlig er det en fin jente som jobber der, og gutta går ned der for å flørte.. Endret 12. mars 2013 av .-L-.
super-s Skrevet 12. mars 2013 #24 Skrevet 12. mars 2013 Det er det dummeste jeg har hørt! Men det betyr jo at jeg er kul innimellom når jeg må handle på bensinatasjon når butikken enten er stengt, eller for langt unna.. Tøft!
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2013 #25 Skrevet 13. mars 2013 Kjøpte en liten pose smågodt på shell i går. 75 kroner for 5 krokodiller, 5 småsjokolader, 5 andre sure ting og noe annet småtteri. Fikk bakoversveis. Hadde kostet maks 20 kr på europris. Så shell og andre bensinstasjoner er dumme som har slike priser! Anonym poster: 70e3737a98ebba849f542fd98bc3c9e6 Tar de ikke 15-16 kroner hektoen da? Tror nok du har kjøpt mer enn en "liten" pose. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #26 Skrevet 13. mars 2013 Litt kult er det jo, men begrens innkjøpene ellers blir du b l a k k... Anonym poster: b84f5c41265fbcfff1a4620d490512c5
challenger Skrevet 13. mars 2013 #27 Skrevet 13. mars 2013 Herregud, latterlig! Snakk om sløsing av penger da.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #28 Skrevet 13. mars 2013 det faktumet at alle her reagerer på samme måte her, vil det å være i oposisjon å handle på trass på en bstasjon, å gå mot strømmen og stå i opposisjon er kult, spesielt om det blir gjort på en ironisk måte som utelukker andre grupper av sammfunnet (kvinneguiden) om det er smart for privatøkonomien er en annen ting, eller om faktisk dine venner gjør dette som et bevisst ironisk valg, eller for å hevde status. (noe jeg heller ikke tror basert på mine egne observasjoner av bensinstasjonshengere, ahah) dine venner er nok på luksusfellen om et par år Anonym poster: 799d14723b52c28e56b7dcc6b81592d1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. mars 2013 #29 Skrevet 13. mars 2013 Wow så kul at jeg dåner her jeg sitter, like kult som traktor råning. øøøhhhh, traktorråning er råkult! iallefall om bensinstasjonshopping er kult...
Vulpes Skrevet 13. mars 2013 #30 Skrevet 13. mars 2013 Haha, hvaforno'? Bensinstasjoner er til for å fylle bensin, kjøpe mat på bilturer om man ikke har niste og å handle småting man trenger akutt når andre butikker er stengt. Det finnes ingenting kult med bensinstasjoner. Når jeg ser for meg folk som synes at bensinstasjoner er kult så ser jeg for meg gjennomført harry folk, enkle i hodet og stygge i stilen. For man kan da ikke være særlig spennende i topplokket om man synes at det å henge/handle på bensinstasjoner er superduperkult? Haha.
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #31 Skrevet 13. mars 2013 Jeg er så kul at jeg handler alle matvarer på bensinstasjonen. Er ikke en taper og går inn på rema 1000 liksom Blir litt kjedelige middager da, kun pizza, hamburgere, boksemat og noen poser med potetmos. Men hva gjør man ikke for å være kul. Kult! Jeg er enda kulere, for jeg handler kun mat på sånne bensinstasjoner som ikke har butikk, type UNO og sånn. Bestiller pizza fra den dyreste pizzerian og får den kjørt opp til UNO. Også sitter jeg ved bensinpumpa og spiser. Folk ser på meg og bare shit han er den kuleste i bygda. Det koster som regel minst 200 kroner. Men jeg FYLLER ikke der! Jeg kjører rundt for å finne den dyreste bensinstasjonen, og i blandt går jeg tom for diesel lenger før jeg finner en som er dyr nok. Da tar jeg taxi til den som hittil har vært dyrest, og fyller en tiliterkanne. Tar limmo tilbake til bilen og drikker champagne mens jeg venter på at dieselvifta går. SÅ kjører jeg og fyller opp tanken. Noen kulere? 2
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 13. mars 2013 #32 Skrevet 13. mars 2013 Kult! Jeg er enda kulere, for jeg handler kun mat på sånne bensinstasjoner som ikke har butikk, type UNO og sånn. Bestiller pizza fra den dyreste pizzerian og får den kjørt opp til UNO. Også sitter jeg ved bensinpumpa og spiser. Folk ser på meg og bare shit han er den kuleste i bygda. Det koster som regel minst 200 kroner. Men jeg FYLLER ikke der! Jeg kjører rundt for å finne den dyreste bensinstasjonen, og i blandt går jeg tom for diesel lenger før jeg finner en som er dyr nok. Da tar jeg taxi til den som hittil har vært dyrest, og fyller en tiliterkanne. Tar limmo tilbake til bilen og drikker champagne mens jeg venter på at dieselvifta går. SÅ kjører jeg og fyller opp tanken. Noen kulere? Nei, tror du herved er den kuleste
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #33 Skrevet 13. mars 2013 Haha, hvaforno'? Bensinstasjoner er til for å fylle bensin, kjøpe mat på bilturer om man ikke har niste og å handle småting man trenger akutt når andre butikker er stengt. Det finnes ingenting kult med bensinstasjoner. Når jeg ser for meg folk som synes at bensinstasjoner er kult så ser jeg for meg gjennomført harry folk, enkle i hodet og stygge i stilen. For man kan da ikke være særlig spennende i topplokket om man synes at det å henge/handle på bensinstasjoner er superduperkult? Haha. You`d be amazed over hva som er "kult" i enkelte perifere bygder rundt omkring i landet. Vi kan godt le av rednecks i USA, men det er ikke så reint lite felespilling, griseknulling og dårlige tenner enkelte steder i Norge heller.
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #34 Skrevet 13. mars 2013 Nei, tror du herved er den kuleste Da antar jeg at du tilbyr deg seksuelle tjenester? Det er slik det funnnngerer på bøgda, baby!
Gjest GetOverIt Skrevet 13. mars 2013 #35 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Kult! Jeg er enda kulere, for jeg handler kun mat på sånne bensinstasjoner som ikke har butikk, type UNO og sånn. Bestiller pizza fra den dyreste pizzerian og får den kjørt opp til UNO. Også sitter jeg ved bensinpumpa og spiser. Folk ser på meg og bare shit han er den kuleste i bygda. Det koster som regel minst 200 kroner. Men jeg FYLLER ikke der! Jeg kjører rundt for å finne den dyreste bensinstasjonen, og i blandt går jeg tom for diesel lenger før jeg finner en som er dyr nok. Da tar jeg taxi til den som hittil har vært dyrest, og fyller en tiliterkanne. Tar limmo tilbake til bilen og drikker champagne mens jeg venter på at dieselvifta går. SÅ kjører jeg og fyller opp tanken. Noen kulere? Ok. Jeg bøyer meg i støvet, du er jo faktisk råkul. Hvis jeg kjøper den aller dyreste hamburgermenyen, kan jeg da få sitte ved siden av deg ved pumpa og spise den Endret 13. mars 2013 av GetOverIt
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #36 Skrevet 13. mars 2013 det faktumet at alle her reagerer på samme måte her, vil det å være i oposisjon å handle på trass på en bstasjon, å gå mot strømmen og stå i opposisjon er kult, spesielt om det blir gjort på en ironisk måte som utelukker andre grupper av sammfunnet (kvinneguiden) om det er smart for privatøkonomien er en annen ting, eller om faktisk dine venner gjør dette som et bevisst ironisk valg, eller for å hevde status. (noe jeg heller ikke tror basert på mine egne observasjoner av bensinstasjonshengere, ahah) dine venner er nok på luksusfellen om et par år Anonym poster: 799d14723b52c28e56b7dcc6b81592d1 Er det kult og ironisk å være/forbli fattig? Hei, seg på meg a..jeg handler dritdyrt brød på Esso og forblir en fattig leilending resten av livet. Kult ass! Jeg er ironisk! På egen bekostning!
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #37 Skrevet 13. mars 2013 Ok. Jeg bøyer meg i støvet, du er jo faktisk råkul. Hvis jeg kjøper den aller dyreste hamburgermenyen, kan jeg da få sitte ved siden av deg ved pumpa og spise den Tja. Du kan få stå - naken ved siden av meg og suge på bensinpumpa. For å SITTE ved siden av meg, så er du nok nødt til å prestere bedre enn som så, JENTA MI! 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 13. mars 2013 #38 Skrevet 13. mars 2013 Da antar jeg at du tilbyr deg seksuelle tjenester? Det er slik det funnnngerer på bøgda, baby! Selvsagt. Men det koster altså.
Gjest GetOverIt Skrevet 13. mars 2013 #39 Skrevet 13. mars 2013 Tja. Du kan få stå - naken ved siden av meg og suge på bensinpumpa. For å SITTE ved siden av meg, så er du nok nødt til å prestere bedre enn som så, JENTA MI! Jeg gjør alt hva du sier. Føler meg skikkelig ukul nå som du kom inn i tråden. Gjør hva som helst for å komme opp på samme nivå som deg
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #40 Skrevet 13. mars 2013 Selvsagt. Men det koster altså. Seff. Gidder da ikke få noe gratis! Jo dyrere jo bedre. 300 kroner? Det er alt jeg har igjen av trygda, men det er jo en betydelig sum for oss på bøgda! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå