Gjest Janna Skrevet 4. juni 2002 #1 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg har inntrykk av at ALLE ser på den serien, bare ikke jeg. Er den verdt en dårlig natts søvn ved å sitte lenge oppe? Hva er så fascinerende med den? Bør jeg se den ikveld?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. juni 2002 #2 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg ser ikke på "Sex og singleliv". Synes rett og slett det er tåpelig , heller ikke så veldig morsomt (som det til tider skal være) og synes forøvrig at "rollepersonene" er helt patetiske. Nei, Vinga, du går ikke glipp av noe her 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 4. juni 2002 #3 Del Skrevet 4. juni 2002 Smaken er som baken,delt. Jeg synes "Sex og singelliv" er bra, liker humoren, rollekarakterene (Se f.eks. på Samantha som er DEN maneater'n og gir blaffen i hva andre måtte mene om det..) og kanskje litt fordi jeg er single selv?... Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noor Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 jeg liker serien, men den er ikke alltid like morsom. Noen av scenene er litt patetiske, mens andre er facinerende.. Som sagt før meg smaken er som baken! Men jeg syntes ikke carries kles stile er så fantastisk som alle skal ha det til. Liker bedre Samanthas klær. Litt mer elegant og ikke så prangende.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #5 Del Skrevet 4. juni 2002 Synes den er dødskul..man kjenner seg hele tiden igjen i sånne småting i alle de forskjellige rollefigurene, egentlig aller minst i Samantha..selv om hun ruler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #6 Del Skrevet 5. juni 2002 Synes serien er kul. Har også lest boken av Candice Bushnell som serien er basert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. juni 2002 #7 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har ikke sansen for den serien. Synes det er patetisk å se på kåte 40 åringer som desperat prøver "å få seg noe".12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. juni 2002 #8 Del Skrevet 5. juni 2002 Sex and the City er noe av det beste som går på tv om dagen. Godt skrevet og strålende skuespillere. Har flere sesonger på DVD. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #9 Del Skrevet 6. juni 2002 Serien er jo råkul den. humoren er topp skuespillerene er gode . alt er bare bra med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2002 #10 Del Skrevet 6. juni 2002 synes serien er bra jeg, ser den de gangene jeg ikke er midt i en annen film eller noe. Den går da heller ikke så sent? fra 23.00-23.30, hadde aldri lagt meg før det allikevel jeg, så nattesøvnen ødelegger den ikke. (men den gikk vel senere før tror jeg? og jeg sitter ikke oppe senere en jeg orker for å se noe som helst.)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tull&tøys Skrevet 6. juni 2002 #11 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja, den er SÅ bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå