Gå til innhold

Langt hår på menn/gutt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ikke langt hår som han deltageren i IDOL har, og det er mer hårtypen enn lengda..

Helst kort hår på menn og ikke 80-90 talls frisyrer, takk.

det er ikke så langt ;)

Haha! jeg liker hvordan du sier "takk" på slutten, høres ut som om du er moren min eller noe slikt, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, hvilken frisyre synes du er penest? :P

En halvmeter er perfekt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WendyClear

Jeg synes det er fint om han har krøller/bølger, alá bradley cooper som ble postet her. De i åpningsinnlegget er alt for "boyband" etter min mening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la deg lure av de negative svarene i denne tråden, TS. Gjør det du føler passer deg best. Jeg sparer til langt hår for tiden, og ingen negative kommentarer kan stoppe meg.

5094_I-left-because-You-have-changed_faadooindia.com_.jpg

Endret av Eriks
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker halvlangt hår på menn. Det er noe av det første jeg legger merke til ,utseendemessig, ved en mann. Jeg hater 80-tallsfrisyrer, men 90- tallsfrisyrene som mennene hadde, er noe av det fineste jeg vet! Helst sammen med tredagersskjegg og mørkt hår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, ha det halvlangt!! Det er noe av det kjekkeste jeg ser på gutter. Sekundet de klipper det, blir de uattraktive.

Så lenge det ikke blir rockelangt, som på linken under (puke):

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mao1efrgis1r4fdf5o1_400.jpg

Ser noen lenger opp nevnte Bradley Cooper, hans frisyre er yes, yes :) Og denne: http://manlycurls.com/blog_new/wp-content/uploads/2012/02/mop-top-hairstyle-modern-curly-men-230x300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker halvlangt hår på menn. Helst sammen med tredagersskjegg og mørkt hår.

Der har du det :wow::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker halvlangt hår på menn. Det er noe av det første jeg legger merke til ,utseendemessig, ved en mann. Jeg hater 80-tallsfrisyrer, men 90- tallsfrisyrene som mennene hadde, er noe av det fineste jeg vet! Helst sammen med tredagersskjegg og mørkt hår.

Kan du nevne en fra 90-tallet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la deg lure av de negative svarene i denne tråden, TS. Gjør det du føler passer deg best. Jeg sparer til langt hår for tiden, og ingen negative kommentarer kan stoppe meg.

5094_I-left-because-You-have-changed_faadooindia.com_.jpg

Ja, du sier noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gutter/menn kler virkelig langt hår!

Var vel i grunn det jeg hadde å si om den saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Rockelangt hår på menn gjør meg skjelven ihvertfall :) Men det må selvsagt tas vare på og holdes rent. Halvlangt hår ala Brad PItt på 90-tallet er også fint, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...