Gå til innhold

Toalettpapir etter dobesøk...æsj!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

jo, det fins såper som er ment å brukes nedentil. Kun en gang i løpet av hele mitt liv har jeg opplevd å få soppinfeksjon, så jeg kommer til å fortsette å ha et hygienisk underliv.

hvis man ser på ingrediensene bakpå flaska så er det pikade meg ikke noe jeg vil bruke nedentil iallefall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis man ser på ingrediensene bakpå flaska så er det pikade meg ikke noe jeg vil bruke nedentil iallefall

hvorfor ikke? hvilke ingredienser tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I siviliserte land bruker vi både dopapir og bidet. Først tørke (med papir). Deretter vaske/skylle.

Anonym poster: af098b2dda6c6ececb460c73f52c68fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mange intimsåper har sulfater i seg. Det stoffet gjør at såpen skummer. Dette stoffet virker uttørrende på hud og slimhinner. Fins såpe uten og, men er ikke mange. Gjerne lactacyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Mange intimsåper har sulfater i seg. Det stoffet gjør at såpen skummer. Dette stoffet virker uttørrende på hud og slimhinner. Fins såpe uten og, men er ikke mange. Gjerne lactacyd

Hvis du vasker deg nedentil med intimsåpe i forbindelse med morgendusjen for eksempel, kan jeg ikke tenke meg at det skulle virke uttørrende på hud og slimhinner. Det er ikke slik at du skrubber og gnir i mange minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Mulig det men man trenger ikke bruke mer enn vann uansett. Man blir da ren nok med det

Bruker du bare vann ellers på kroppen, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Bruker du bare vann ellers på kroppen, også?

herregud arabella så teit du er. Vet du ikke at vaginaen er selvrensende. Man vasker rundt med vann. Er det leger anbefaler. jeeez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri prøvd bidet og kommer nok aldri til å prøve det, men hvordan er strålene på de? Må jo være ganske sterke for å fjerne avføring, litt skvetting kan jo ikke gjøre noe som helst. Ser for meg at i beste scenario så tar det bare å skvetter litt bæsjevann på området rundt liksom. Er det ubehagelig?

Strålen er kraftig, og det spruter ikke

Anonym poster: ead5ee9db7e2dfdac4b31941ce1812a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

herregud arabella så teit du er. Vet du ikke at vaginaen er selvrensende. Man vasker rundt med vann. Er det leger anbefaler. jeeez

Det er du som er teit. Selvfølgelig vet jeg at vaginaen er selvrensende. Jeg har ikke skrevet noe om å spyle oppi den. Hvis du leser det jeg skrev, gjaldt det det ytre området. Du svarte ikke på spørsmålet mitt om du bruker bare vann når du vasker deg ellers på kroppen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er du som er teit. Selvfølgelig vet jeg at vaginaen er selvrensende. Jeg har ikke skrevet noe om å spyle oppi den. Hvis du leser det jeg skrev, gjaldt det det ytre området. Du svarte ikke på spørsmålet mitt om du bruker bare vann når du vasker deg ellers på kroppen.

Nei jeg bruker såpe ellers på kroppen, men jeg bruker ikke såpe der det er slimhinner, sånn som i munnen eller ørene, inni nesa, eller nedentil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens Lactacyd har parabener. Fant jeg ut etter at jeg hadde kjøpt to svære flasker. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei jeg bruker såpe ellers på kroppen, men jeg bruker ikke såpe der det er slimhinner, sånn som i munnen eller ørene, inni nesa, eller nedentil

Husker du ikke hva du selv har skrevet? Man blir ren av bare vann, skriver du. Så hvorfor bruker du såpe da? Forresten er det ikke slimhinner i ørene.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Mens Lactacyd har parabener. Fant jeg ut etter at jeg hadde kjøpt to svære flasker. Sukk.

Mannen min brukte litt av den og endte opp med at hele utstyret hovnet skikkelig opp.

Jeg brukte den også en gang og kjente at det svei skikkelig i underlivet.

Den gikk i søpla :)

Dr. Greve er den eneste som fungerer her, men bruker den kanskje et par ganger pr mnd. Stort sett så klarer vi oss med bare vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Husker du ikke hva du selv har skrevet? Man blir ren av bare vann, skriver du. Så hvorfor bruker du såpe da? Forresten er det ikke slimhinner i ørene.

whatever. nesa og munnen. jeg bruker såpe på kroppen fordi det kjennes behagelig. Jeg bruker ikke såpe nedentil for da klør det Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Dusje etter hver gang man har bæsja? gjør dere virkelig det?

Anonymous poster hash: 19053...8ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusje etter hver gang man har bæsja? gjør dere virkelig det?

Anonymous poster hash: 19053...8ab

Tråden er to år gammel.

Anonymous poster hash: 40f30...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er to år gammel.

Anonymous poster hash: 40f30...630

Kan hende folk vasker seg i rompa fortsatt... 

Anonymous poster hash: 38192...7a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det folk driter og hvordan er avføringen som gjør at folk føler for å gå å dusje hver gang de driter?? Sprutbæsj som dekker hele rompa? Jeg har nesten aldri mye bæsj i rompa etter å ha bæsja og da holder det med skikkelig papirtørking. Overhysteri!

Anonymous poster hash: e71e4...e70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg flyttet til Thailand har jeg aldri brukt papir. Og kommer aldri til å bruke det igjen. Som min alltid kloke svigerfar sa: "Om du får dritt på hånda di. Hva gjør du da? Tørker det av med papir eller vasker du det bort med vann og såpe?" Stort klarere kan det vel ikke sies  :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...