Gå til innhold

Toalettpapir etter dobesøk...æsj!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Ser for meg hvordan det ville gått å skylle stumpen på utedo i minusgrader. :laugh:

Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338

haha ja ikke så greit om man skal på hytta i påsken og det bare er utedo da nei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

jeg bruker heller dopapir enn å bare helle litt vann i stumpen etter jeg har bæsjet.

Fantastisk ekkel tråd.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i egypt hadde de en dusj/spring nedi de fleste doene. den sprutet vann oppover mot rumpen. Synes det var helt ufyselig, for mange steder kunne du se masse avføring på disse spylerne. Ikke så rart, for de lå jo nedi doen under rumpen. Digg å få sprutet andres drit oppi egen ræv :forvirra:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men det er vesentlig forskjell på å tørke seg i rumpa med bare hånda, og det å vaske seg med vann.

Så det er OK å få avføring på hånden, hvis du bare også har vann på hånden samtidig?

Anonym poster: 3c236cca7f7416f4816b6cca52338fe7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det virker som at enkelte misforstår ved å tro at det er en diskusjon om at noen vasker seg bak etter toalettbesøk og at de dermed er overrenslige.

Saken er at det er noen som vasker seg bak med hånden og vann, i stedet for å bruke papir, slik at avføring vaskes vekk med hånden.

Lenger fra renslighet kan man knapt nok komme!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Så det er OK å få avføring på hånden, hvis du bare også har vann på hånden samtidig?

Vann fjerner all bæsj i løpet av et par sekunder må vite!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Saken er at det er noen som vasker seg bak med hånden og vann, i stedet for å bruke papir, slik at avføring vaskes vekk med hånden.

Og jeg nekter fortsatt å tro at noen i den vestlige verden gjør det. En ting er at noen bruker papir og noen klut/våtserviett. Men det er da vel ingen som bruker bare hånda??

Anonym poster: d003f215dd5782c89174ae281faee893

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Kan svare deg, jeg.

Man kan ha en kopp med vann stående ved toalettet, imsdal-flaske ( slik mange kvinner gjør etter fødsel, etter tips fra lege... ), eller min favoritt: vanner til planter, med sånn tut. Noen har også bare vanlige halv-liters flasker. Fylles med vann, og helles bak på, og man bruker da venstre hånd til å vaske med. Tørker enten med papir eller en liten vaskeklur ( i mannens land hadde jeg ALLTID en vaskeklut i veska i en liten pose.. ), og vasker hendene godt.

Ok, dette er herved det ekleste scenarioet jeg kan se for meg.

Du heller vann bak og så tørker det vekk med hendene?? Da får du tarmbakterier på hendene, under neglene, på gulvet, og gudene vet hvor andre steder.

Jeg har bare en ting å si: Jeg håper virkelig du tuller. Fy, så ekkelt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke fortell meg om du bruker hånda. Jeg ville blitt skikkelig uvel og nektet å hilse på deg eller spise noe du har laget. For meg er ikke håndvask godt nok etter en sånn bruk.

Anonym poster: 5d0078e1ccab8cd13ca69e01b6e74800

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann fjerner all bæsj i løpet av et par sekunder må vite!

Bærsjen, ja. Ikke bakteriene. De vil du tvertimot spre utover det hele. "Tørrfjerning" av dritten med papir er bedre, så lenge man ikke smører alt utover, da er nok det verre igjen.

Ikke fortell meg om du bruker hånda. Jeg ville blitt skikkelig uvel og nektet å hilse på deg eller spise noe du har laget. For meg er ikke håndvask godt nok etter en sånn bruk.

Anonym poster: 5d0078e1ccab8cd13ca69e01b6e74800

Derfor er det også en skikk å vaske seg med venstre hånd i muslimske land, og håndhilse med høyre (noe Binta Ba påpeker lengre opp her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De gangene jeg med uhell har fått avføring på fingre eller hender har det luktet vondt uansett hvor godt jeg vasker jeg, så at noen bruker hendene er for meg bare kvalmt :S

Anonym poster: 6c1550f314c6e64f3b772a591f85fe1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette er herved det ekleste scenarioet jeg kan se for meg.

Du heller vann bak og så tørker det vekk med hendene?? Da får du tarmbakterier på hendene, under neglene, på gulvet, og gudene vet hvor andre steder.

Jeg har bare en ting å si: Jeg håper virkelig du tuller. Fy, så ekkelt!

Man har vann skyllende, mens man vasker, slik man gjør f.eks når man dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heldigvis svetter vi ikke tarmbakterier.

Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man har vann skyllende, mens man vasker, slik man gjør f.eks når man dusjer.

Men når man tar en dusj, har vi med normale toalettvaner ikke avføring bak, ..-fordi vi har tørket oss med vått eller tørt papir under toalettbesøket!!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig alt man kommer over, når man tråler KG for noen morsomme tråder. :D :D :D

Visste ikke at dette var et "problem" for å være helt ærlig.

Forstår ikke hva som er så gale med å bruke vanlig toalettpapir eller intimservietter og mange dusjer faktisk daglig.

Men jeg er jo mann og vi er jo griser så.

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når man tar en dusj, har vi med normale toalettvaner ikke avføring bak, ..-fordi vi har tørket oss med vått eller tørt papir under toalettbesøket!!

Og jeg har allerede sagt, om jeg ikke husker feil, at jeg bruker papir først, og så vann, i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen kommer vel opp pga diskusjonens tema?

Jeg likte argumentet med at i gamle dager kjørte man med hest og vogn... alt man er vant til fortoner seg som det eneste normale og mulige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...