gunnemor Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har verdens beste kjæreste som jeg elsker kjempehøyt. Han har ikke tidligere vært i et langvarig forhold, men jeg har vært gift og har to barn. Vi er begge snart midt i 30 årene, har vært sammen i 3år og vi har det flott sammen forutenom sex. Jeg mener sex 3 ganger i uka er et minimum, men han "bryr seg" ikke så mye om det. Jeg vet at han tar saken i egene hender titt og ofte og siden jeg føler meg underærnert irriterer dette meg voldsomt. Har forsøkt å snakke med han gjentatte ganger og han lover å bli bedre, men det skjer aldri. I 90% av tilfellene er det jeg som tar første steget for å ha sex. Begynner å føle meg dålig i senga og lysten til å ta første steg forsvinner mer og mer. Han er fryktelig kilen og mange ganger når jeg forsøker å kose med han så trekker han seg unna og sier at det kiler. Blir ganske fortvilt når jeg ikke engang får kose litt. Frykter for at det kan være en unnskyldning for å slippe sex... Siden han ikke har vært i noe forhold tidligere kan jeg tenke meg at det er noe av årsaken til at han tar jobben i egne hender, men etter tre år burde han jo begynne å venne seg til at jeg er der. Er redd for at dette kan komme til å ødelegge forholdet for jeg begynner å bli lei av å gjør ting selv når jeg har riktige saker i huset :-( Er det noen som kan gi meg råd? Har prøvd det meste så jeg er tom for flere gode ideer. Er det bare meg som er sexgal eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvor ofte har dere sex pr. uke, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnemor Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Av og til to ganger og av og til 14 dager mellom hver gang. Har aldri gjort det mer enn tre ganger pr uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Another Guest Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Av og til to ganger og av og til 14 dager mellom hver gang. Har aldri gjort det mer enn tre ganger pr uke. Høres helt nomalt ut det spør du meg. Noen ganger har man det oftere enn 2 ganger i uken, ja kanskje 2 ganger om dagen, men andre uker har man ikke sex i det hele tatt. Vil tro dette er noe de fleste opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Har du prøvd å "lokke" han med sexy undertøy eller å prøve nye ting? Hvordan er det med jobb, og arbeidssituasjon, er han mye sliten? Trener han? Spiser han sunt? Har han et dårlig selvbilde? Grunnene kan være mange. Eller det kan være så enkelt som at dere har et forskjellig sexbehov. Kanskje han føler at det har blitt for mye fokus på sex og at han fått litt prestasjonsangst? Hva med å prøve å virke ytterst sexy og forførende i en periode, men ikke ta intiativ til sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 24. mars 2004 #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Synes ikke 2 ganger i uken er lite...men det er jo smak og behag. Trenger ikke bety at han ikke er glad i deg ..men bare at behovet hans er mindre. Jeg nok dessverre litt kjip med sex`en....etter 3 år,hadde jeg syntes at 2 ganger i uken var veldig bra! Godt vi er forskjellige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #7 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg føler til tider også at jeg har større sexlyst enn min samboer. Nå har vi vært i lag i 8 år. Vi har sex ca 2-3 ganger i uken. Til forskjell fra din samboer så tror jeg ikke min kjæreste onanerer. Det må i så fall være svært sjeldent. Tror rett og slett han ikke har mer sexlyst. Han påstår han ikke klarer mer en en gang per dag. Slik var det ikke i begynnelsen men da var han jo ca 17.Da hadde vi sex flere ganger på en natt og dag og over alt. Greit nok at det dabber litt av men en gang i blant så hadde det vært greit om man kunne ha sex flere ganger på rad! Blir litt for forutsigbart etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 31 Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Til du som startet tråden her: høres ut som om dere har sex UTROLIG sjelden! Han høres ikke ut som han helt har draget på the swing of things..? Annenhver dag er vel ikke for mye forlangt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnemor Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk for alle svar. Er det noen som kan gi meg råd om hvordan jeg kan forsøke å øke lysten? Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozepia18 Skrevet 28. mars 2004 #10 Del Skrevet 28. mars 2004 Av og til to ganger og av og til 14 dager mellom hver gang. Har aldri gjort det mer enn tre ganger pr uke. er det normalt? jeg å typen har ofte sex flere ganger om dagen! Er vi normale? eller sexgale?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå