Gjest Skogmann Skrevet 17. mars 2013 #21 Del Skrevet 17. mars 2013 Hadde en mann vært så kontrollerende at han ba meg logge meg inn for så å henge over skuldra mi for å se om jeg løy eller ikke, da hadde jeg bedt han dra en viss plass for å si det sånn! Det er fordelen ved å være kvinne - dere kan be "guttungen" deres om å gjøre slike nedverdigende ting. En pjokk hadde aldri fått lov til å be ei dame gjøre noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 17. mars 2013 #22 Del Skrevet 17. mars 2013 Det er fordelen ved å være kvinne - dere kan be "guttungen" deres om å gjøre slike nedverdigende ting. En pjokk hadde aldri fått lov til å be ei dame gjøre noe lignende. Det gjelder for begge kjønn. Det er like kontrollerende om en kvinne gjør det, som en mann... Skjønner ikke hvordan du kunne dra den konklusjonen basert på hva jeg skrev. En pjokk er en guttunge, voksne folk klarer som regel å si fra om de føler at noen tråkker over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 17. mars 2013 #23 Del Skrevet 17. mars 2013 Det gjelder for begge kjønn. Det er like kontrollerende om en kvinne gjør det, som en mann... Skjønner ikke hvordan du kunne dra den konklusjonen basert på hva jeg skrev. En pjokk er en guttunge, voksne folk klarer som regel å si fra om de føler at noen tråkker over streken. My point exactly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 17. mars 2013 #24 Del Skrevet 17. mars 2013 Henne over deg? Brukernavn og passord fra jobb, når han ikke har fått tilgang på jobb pcen? Be han logge på forran deg. (Det at du sier "jaja jeg får vel vite det før eller siden om han er utro, sier meg at du enten ikke bryr deg eller ikke har respekt for deg selv.") nei nei nei. Ikke kontrollerende atferd. Det er ikke bra for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 17. mars 2013 #25 Del Skrevet 17. mars 2013 Problemet er vel at du ikke stoler på ham. Hvorfor gjør du ikke det? Er du en person som ikke stoler på folk/kjærester, er du en kontrollerende og sjalu person i deg selv? Eller er det ting her som underbevisstheten din/magen din har fanget opp som gjør at du "leter beviser" på at noe ikke er som det skal være? TS, det kan jo godt hende at denne innloggingen er en kvinnelig kollega sin. Men det kan være veldig uskyldig. Jeg ser ikke hvorfor det skal bety at de har et forhold egentlig, selv om det er en kvinne som eier innloggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 17. mars 2013 #26 Del Skrevet 17. mars 2013 Om han ikke har tilgang til datasystemet på jobben til vanlig, så kan det jo fort hende at han har fått låne innloggingsopplysningene til en (kvinnelig?) kollega. Så utrolig mye rart folk skal henge seg opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. mars 2013 #27 Del Skrevet 17. mars 2013 Har man planer om å være utro, gjør man da litt andre ting enn logge på hverandres datamaskiner.. Ser ikke helt hvordan dette kunne være et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #28 Del Skrevet 17. mars 2013 Med mindre brukernavnet er av typen Hunk78, GiftMann eller Knullmeg, så ser jeg ikke problemet... Anonym poster: 16da70a73fd26d010e4ec37ff9164762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #29 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg skjønner ikke hva som er så mistenksomt når det er et passord med. Hadde det kun stått 'Laila87' hadde det vært noe annet, men det naturlig å tenke hvis det er et passord er jo at det er til en profil. Da hadde jeg vært mer skeptisk til om han hadde en nettdatingprofil der han lot som han var en dame eller noe. Hvis jeg var hypp på noen og skulle skrive navnet deres ned på en lapp hadde jeg ikke akkurat trengt noe passord. Det gir mest mening at han har lånt brukertilgang til jobben, men jeg klarer liksom ikke å tolke dette på noen som helst måte til at han holder på med ei annen dame, om jeg så prøver å være ekstra mistenksom. Anonym poster: ebd877c71955be86fd4e1767ea3e2923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #30 Del Skrevet 17. mars 2013 Dette er noe brukernavnet hans og passordet til kvinneguiden, noe han av naturlige årsaker ikke vil innrømme. Ellers, er det bare jeg som synes det dukker opp eller forsvinner mange trivielle ting fra hjemmene til kg-brukere om dagen, og at det automatisk tolkes som utroskap? Et kondom forsvinner på et bilde(!), en mystisk mobillader detter ut av en koffertlomme, og en lapp med ukjent innhold og olabukseflekker tolkes i det vide og brede? Anonym poster: 72993b0d592e9000bc708112afea236d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #31 Del Skrevet 17. mars 2013 Anonym poster: 36aa2aa80e7643052d9e73e48585b6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå