yamask Skrevet 13. januar #2441 Skrevet 13. januar Arkana skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det så ut som om noen knakk sammen, i negativ forstand i alle fall. Tvert i mot så det for meg ut som om de ble veldig glade, at de endelig skulle få tilhøre familien offisielt også. Ja narrative var jo vinklet sånn, men hvordan tror du 3 unge barn føler av at pappaen deres har sagt ja til å adoptere dem bort sånn egentlig? Jeg syns også det var rørende første gang jeg så det, men nå som jeg vet mer om bakgrunnen og at den biologiske faren ikke var slem slik de prøvde fremstille det får de tårene deres en bismak. De var jo åpenbart glad i pappaen sin! LillaGorilla<3 skrev (4 minutter siden): De truet ham med at han måtte betale de medisinske utgiftene til bla Dayton som hadde skadet seg alvorlig på ATV og trengte kirurgi. Og de prøvde å skylde det på ham/skjule at det var Kody som var tilstede under ulykken. Pluss helseforsikringene til de andre barna. Dette hadde han ikke råd til. Så han ga seg. Han ble dessuten lovet å skulle få se barna sine jevnlig, noe som ikke skjedde. Takk for tilleggsinfo! Bekrefter bare synet mitt på R&K. LillaGorilla<3 skrev (4 minutter siden): Vet ikke om de var forlovet, men eksmannen hennes, faren til de 3 eldste barna, datet søsteren hennes når Robyn gikk etter ham, ja. Mulig jeg har blitt forvirra av ordet "courting" som de bruker der nede! Uansett ganske sjukt gjort. 1
Arkana Skrevet 13. januar #2443 Skrevet 13. januar yamask skrev (15 minutter siden): Ja narrative var jo vinklet sånn, men hvordan tror du 3 unge barn føler av at pappaen deres har sagt ja til å adoptere dem bort sånn egentlig? Jeg syns også det var rørende første gang jeg så det, men nå som jeg vet mer om bakgrunnen og at den biologiske faren ikke var slem slik de prøvde fremstille det får de tårene deres en bismak. De var jo åpenbart glad i pappaen sin! Jeg tenker at det er tre sider av saken. Hans, hennes og sannheten. Og jeg tenker det er vanskelig å stole for mye på noe som helst av det vi leser og ser i media og i serien. Ja, det var nok absolutt vinklet slik at vi skulle synes det var rørende, men jeg tror ikke den andre siden (positiv vinkling av faren og at barna synes det er fælt å bli adoptert) er noe nærmere sannheten det heller. 1
Hulderen Skrevet 19. januar #2444 Skrevet 19. januar (endret) Spørsmål til dere som har TLM: På Max ligger sesong 2 og 3 av «Seeking Sister wife». Det er fire familier som søker etter sisterwives. I sesong nr 3 er to av familiene fra sesong 2 fortsatt med, mens de to andre er byttet ut med nye familier. Sesong 2 er fra 2019 og sesong 3 fra 2022. Jeg lurer veldig på hvordan det har gått med dem. Er det flere sesonger på TLM, eller er det noen her som følger noen av dem på sosiale medier og vet hvordan det har gått? Endret 19. januar av Hulderen
Norja Skrevet 20. januar #2445 Skrevet 20. januar Hulderen skrev (20 timer siden): Spørsmål til dere som har TLM: På Max ligger sesong 2 og 3 av «Seeking Sister wife». Det er fire familier som søker etter sisterwives. I sesong nr 3 er to av familiene fra sesong 2 fortsatt med, mens de to andre er byttet ut med nye familier. Sesong 2 er fra 2019 og sesong 3 fra 2022. Jeg lurer veldig på hvordan det har gått med dem. Er det flere sesonger på TLM, eller er det noen her som følger noen av dem på sosiale medier og vet hvordan det har gått? Oooh, du må Google Snowden-familien. Det paret der viste seg å være enda mer klin gæerne enn det kom frem på TV. 1
Hulderen Skrevet 20. januar #2446 Skrevet 20. januar Norja skrev (4 timer siden): Oooh, du må Google Snowden-familien. Det paret der viste seg å være enda mer klin gæerne enn det kom frem på TV. Takk for tipset!
badevakta Skrevet 5. februar #2447 Skrevet 5. februar Huff så lite fremdrift det er i den nye sesongen. Synes de bare sier det samme, og forelska Chistine er så cringe. Måtte derfor slå over på seeking sister wife, og der var det mer action. Snowden familien er virkelig ikke god. 3
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #2448 Skrevet 6. februar Cringe er et ord jeg ikke bruker eller har noe forhold til, men i Christines tilfelle ser jeg at det passer som hånd i hanske. Huttetu! Hun må ha hatt mye innestengt som hun aldri fikk lov til å bruke på "fellesbruket" og slipper seg nå løs som en forelsket opprørsk tenåring på fritt og godt beite. Vi får håpe at det holder. Holder Snowdenparet alt gående i nåtid, eller er det de opprinnelige episodene i reprise? Har sett dem i såfall og ja; jeg hadde ikke tatt i sånne som dem. For mange underligheter der. 2
lin Skrevet 19. april #2449 Skrevet 19. april Var sesongen slutt alt? En sesong med igrunn kun gjentakelse av forrige? 😳 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. april #2450 Skrevet 19. april Vet ikke annet enn at det var lite nytt under solen og jeg har gjespet meg gjennom alle som liksom er så lykkelige.
Arkana Skrevet 19. april #2451 Skrevet 19. april Jeg synes det er mye gjentakelse for tiden. Det er lite nytt, de bare går rundt i sirkel. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. april #2452 Skrevet 20. april ...og jeg kan ikke forstå at jeg likte Kody helt i starten. 1
LillaGorilla<3 Skrevet 20. april #2453 Skrevet 20. april De har bare en pause i sesongen nå, begynner på igjen i usa i kveld lokal tid. Ser for øvrig at coyote pass er solgt nettopp til halvannen mill dollar. Pluss at Kody og Robyn har flyttet inn i et gedigent nytt hus i andre enden av byen til over 2 mill dollar. Janelle bor nå hos Maddie i Nord-Carolina der de har kjøpt land. Hun skal til med å bygge hus der. Ryktes at Garrison skal minnes nå i siste delen av sesongen. Mener noen nevnte at det var 9 episoder igjen, derav hele 4 tell-alls. 3
Heiheihei12 Skrevet 21. april #2455 Skrevet 21. april mammamia1 skrev (5 minutter siden): Noen som vet når sesong 20 starter på Max? Dette stod på den pressesiden jeg la ut her tidligere (https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/kommer-pa-max-i-november ). «29. november: SISTER WIVES sesong 19, 27 episoder, én episode i uken.» Så håper de neste episodene kommer ganske snart! Siden de bare har sluppet 19 foreløpig 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. april #2456 Skrevet 21. april (endret) Takker for opplysninger. Det blir sikkert nok av ting som en kan akke seg over, i alle fall når det gjelder pengeforbruket og stormannstankene til et visst par der. Endret 21. april av Hoppetaujenta
Cookie123 Skrevet 14. mai #2457 Skrevet 14. mai Har nettopp sett siste episode, og begynte å tenke på den eldste sønnen til Robyn. Har ikke sett ham på lenge. Noen som vet hvordan det går med han, går han på skole et annet sted kanskje? Han hadde autisme, mener jeg å huske?
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai #2458 Skrevet 22. mai (endret) ...mener å huske å ha lest at han ikke ville være med på filming mere og bodde i en stor campingbil el.l. utenfor huset deres et sted. Vet ikke stort ellers. Fra nett: " AI-oversikt Robyn's oldest son, Dayton, is living in an RV on his mother's property. He has been living there for some time. While the exact reason for this arrangement isn't definitively clear, some sources suggest it might be related to his disagreement with Kody Brown's COVID-19 protocols. Others believe he simply wanted his own space and didn't want to be filmed on the show." Endret 22. mai av Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai #2460 Skrevet 29. mai Ufattelig trist. Jeg levde meg veldig inn i dette og sørget med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå