Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du kveldens episode, og hva synes du? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt den opp, men ikke turt å se. Var det noen slanger eller edderkopper med?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt den opp, men ikke turt å se. Var det noen slanger eller edderkopper med?

Du kan trygt se, ikke noe ekle krypdyr i den episoden :)

Tror det blir verre med neste, da skal de visst spise noe ekle greier.

Anonym poster: 18af3853cf3792d96e477551996b7861

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg så den! Digget det! Men blir så stresset på deres vegne. Sitter liksom ytterst på stolen mens jeg følger med. Underholdende program:)

Skrevet

Ja! Men jeg fikk ikke sett del 2.

Skrevet

Digger spenningen, klippingen og musikken. Intenst, og et anderledes program enn alt annet vi har sett tidligere. Synes det er utrolig treit med disse som sier at de savner et par lag fra Sesong 1. Det er jo selvfølgelig sånn det er. Vi får vente til sesong 10 eller 11, og ha en All Star-sesong.

Det jeg synes er rart er hvorfor det ikke er bedre merka, som for eksempel den postkassa 20-30 meter utenfor Nobel fredspris. Og det er bra at noen lag må reise frem og tilbake til steder,fordi de blir forvirra og ubeslutsomme. Men jeg misstenker at de blir tipsa av kamera/lydfolka. Noen er helt på villspor og henter seg plutselig igjen. Og det synes jeg er urettferdig for de andre laga, (hvis de som er på villspor får hjelp).

Har hørt det er sånn i 71 grader nord, at de hjelper deltakere hvis de går feil veil. Håper det ikke er sånn her. Håper også at de må finne beste billett selv, og ikke får det servert sånn som i første episode! Er ihverfall bra at de viser klokkeslettet, så vi får et inntrykk i hvor de ligger i løypa. Det er ikke USA-originalen like flink til. Der klipper de det oppåhverandre, selvom de ligger mange timer bak.

Skrevet

Iiiik! Gikk glipp av det! Noen som vet om det kommer i reprise?

Skrevet

Iiiik! Gikk glipp av det! Noen som vet om det kommer i reprise?

Om en halvtime på tv2 ;) Så hvis du er på jobb, så må du skulke :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan trygt se, ikke noe ekle krypdyr i den episoden :)

Tror det blir verre med neste, da skal de visst spise noe ekle greier.

Anonym poster: 18af3853cf3792d96e477551996b7861

Takk det var snilt av deg å svare! :)

Skrevet

Jeg blir helt sliten av å se på jeg. Det programmet der er for stressende for meg....

• Liker 1
Skrevet

Enig i at det var urettferdig at postkassen utenfor Fredssenteret ikke var merket. Postkassene senere i programmet var alle merket...

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg føler med på programmet. Liker at det er så mange ting som skjer der hele tida. Er litt snurt bare for at min søster og far ikke fikk være med nå.

Skrevet

Jeg så på, og vil prøve å følge med framover! Stressende, men gøy - tror det hadde vært superartig å være med selv!

Skrevet

Ikke glem originalen på Tv2 Bliss fra 18:00-19:00 fra man-fre. Og gårsdagens reprise fra 17:00-18:00

AnonymBruker
Skrevet

Har sett diverse utgaver av slike programmer fra diverse land. Ikke sett årets norske, dog. Kjedelig at de tilsynelatende prøver å velge mest mulig irriterende deltagere. Gjerne med mest mulig krangling mellom deltagerne. Synes også det skinner gjennom at mye er juks, som i et program der de stormet inn på flyplassen og bestilte flybilletter til Russland. Ikke noe snakk om visum, bare å fyke avgårde.

Anonym poster: ab06262a4581b9bd4727b3428f340827

Skrevet

Jeg synes også det er litt sykt at deltakere (både de norske og de fra usa) må sove ute i hvilken som helst land. Nå i sesong 4 på Bliss, så sov de ute i India. Så jo helt jævlig ut, og vi seere får jo ikke med oss at de er der i 7-8 timer blant hunder, rotter og desperate mennesker i samme situasjon.

-Kvinnene ble blant annet befølt på et stappa fullt tog.

-Toget var en levende bakteriebombe.

-Den ene taxisjåføren tok dem med til et øde sted der de ene paret ble arrestert, sånn at de ble hengende langt etter, og røk ut episoden etter.

-Taxien kjører i motsatt kjørefelt, uten lys på!!

-han ene ble truet på livet da han ikke betalte nok, selvom de andre hadde betalt mindre enn han.

-de kjører som gale, uten sikkerhetsbelte.

-de løper ut i trafikken, og ser seg ikke for. Biler kjører jo på kryss og tvers.

-tiggere er desperate etter de

-de spiser blekksprut, og de er utrolig lett at de blir settende fast i halsen, og bli kvælt

Er jo helt utrolig at ingen deltakere har dæva..

Skrevet

Har sett det nå, liker programmet godt, men synes at klippingen i den amerikanske versjonen fungerer bedre. Noen her over nevnte det med flybilletter - at de bare får hente dem ut, ferdig bestilt. I den amerikanske utgaven havner jo deltakerene ofte på ulike fly, noen gambler på å ta et annet enn resten, og det er jo en stor del av spenninga.

Bra at de ble sendt ut i Cape Town i rekkefølgen de ankom flyplassen, da, så det var en liten fordel å komme først fram.

De virket så hyggelige de som røk ut, synd det, da.

Enig i at den postkassa ved nobelsenteret burde vært merket!

Skrevet

Har sett det nå, liker programmet godt, men synes at klippingen i den amerikanske versjonen fungerer bedre. Noen her over nevnte det med flybilletter - at de bare får hente dem ut, ferdig bestilt. I den amerikanske utgaven havner jo deltakerene ofte på ulike fly, noen gambler på å ta et annet enn resten, og det er jo en stor del av spenninga.

Bra at de ble sendt ut i Cape Town i rekkefølgen de ankom flyplassen, da, så det var en liten fordel å komme først fram.

De virket så hyggelige de som røk ut, synd det, da.

Enig i at den postkassa ved nobelsenteret burde vært merket!

Ja, jeg skulle ønske de som røyk ut hadde klart seg videre. Men de surra jo helt for jævlig da! Ikke bare i Oslo der de brukte opp alle penga, men de hadde fint klart å ta igjen 2-3 deltakere, enda de hadde noen bak seg. Men istedenfor å bruke tiden fornuftig ved å tigge turister/lokalbefolkning etter penger (som er lov!!), så satt de bare å prøvde å tigge taxisjåfør og butikk ansatt. De var jo langt foran det laget som kom på nest siste plass..

Jeg håper virkelig at det må gjøre research selv, og finne beste flyavgang selv. Det er jo en stor del av plottet! Ellers blir det lite spenning.

Også husker jeg ikke hvordan det var i 1. sesong, men i originalen så har alle laga nøyaktig 12 timers pauser etter at man kommer inn. Som oftest vil de bli samla på flyplasser igjen, men man kan uansett ha fordel å bestille billett først. Men kommer man seint inn, så er det helt retferdig at det laget ikke rekker flyet osv.

Skrevet

Når jeg nevner det med tigging, så er det utrolig mye dødtid, og venting. Så de kunne lett ha tigget etter mer penger.

En annen ting er at jeg håper at det IKKE er U-turn. Det er så ufattelig urettferdig, og utrolig provoserende at noen endelig har klart å komme gjennom smutthullet og få være med på showet, også skal et annet drittlag nesten bli tvunget til å ødelegge for andre.

Gleder meg til fortsettelsen. Håper de fortsetter med å gi seerne info om tid og klokkeslett så vi vet hvordan lag ligger ann, og hvor lenge de roter seg bort. I USA så er alt klippet oppåhverandre nesten..

Skrevet

Vil det ikke bli sendt to ganger i uka nå, sånn som det ble i fjor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...