Cindi Skrevet 4. november 2013 Forfatter #981 Del Skrevet 4. november 2013 Takk for omtanken søte dere. Glad jeg har dere! Det er heldigvis lettere nå, og klumpen i halsen har sakte løsnet litt og litt i løpet av dagen. Pappa ble operert i ettermiddag, og legene sier at alt er bra for denne gang. Han hadde utrolig flaks, for det kunne gått veldig veldig galt, men de rakk heldigvis å stoppe det i tide. Nå ligger han på sykehuset i hjembyen min, og der har han vennene sine og slekt som tar vare på han. Det hjelper godt å vite, for det var tungt å vite at han lå helt alene på et lokalsykehus midt i gokk før han ble hentet med helikopter. Vi slapp med skrekken denne gangen, og forhåpentligvis får pappa reise hjem til helgen, hvis alt går bra videre. Jeg trekker pusten veldig dypt og tenker positive tanker som jeg sender han. Og ber om at dette ikke er noe som vil bli en del av hverdagen. Nå har jeg laget meg en stoooor kopp te, og satt meg i sofaen. Må "lande litt". Skal jo tross alt føde snart. Og nå er det helt okey om hun kommer, for nå vet jeg at jeg kan fokusere helt på henne, og ikke på den andre skalaen av livet. Jeg takker for at vi er så heldige at vi slapp unna med skrekken, og at snart har vi både pappa og minimeg samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. november 2013 #982 Del Skrevet 5. november 2013 Uff, så fælt! Jeg hadde det litt på samme måte før vesla kom. Pappa ble hjerteoperert rundt to uker før min termin, og jeg visste at om noe galt skjedde, måtte det bli en himla lang bil- eller togtur som veldig veldig gravid. Det var en utrolig fæl følelse! Men, vi bor i Norge og har flust med dyktige leger, og de tar hjerteproblemer på alvor, spesielt om det viser seg at det er en del historikk i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. november 2013 #983 Del Skrevet 5. november 2013 CindiPappa er en sterk mann tydeligvis Dette her ådner seg det Cindi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 5. november 2013 Forfatter #984 Del Skrevet 5. november 2013 Vi reiser oss, og vi faller igjen. Bestemoren til mannen døde i natt. Vet ikke helt hva jeg skal si. Kanskje like greit om bebis holder seg inne til etter begravelsen da... Dette er litt mye på en gang merker jeg. Er ikke det litt typisk livet? Hun gledet seg sånn til å møte oldebarnet sitt. Her snakker vi målstreken... Litt tom i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. november 2013 #985 Del Skrevet 5. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. november 2013 #986 Del Skrevet 5. november 2013 Det er ikke mulig Cindi!? Så utrolig leit å høre. Virkelig. Var det mamma`n til mamma`n eller pappa`n til HerrCindi? Hils masse til mannen din- tenker masse på dere begge to. Vet hvor leit det er å miste besteforedre ..Vi to har vel noe felles der ja, at vi mistet dem altfor tidlig. Sender mange varme tanker og klemmer i retning- deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 5. november 2013 Forfatter #987 Del Skrevet 5. november 2013 Det var farmoren hans. Siste bestemoren noen av oss hadde. Nå er det bare 1 besteforelder igjen, og det er morfaren hans. Ble litt mye på en gang for stakkars mannen min. sitter her og vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre for å vise han omsorg når han kommer hjem fra jobb. Det ble virkelig sykdom, død og fødsel og alt på en gang her. Håper virkelig ikke vi er så uheldige at fødselen skjer samme dag som begravelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. november 2013 #988 Del Skrevet 5. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 6. november 2013 Forfatter #989 Del Skrevet 6. november 2013 Gikk og la meg klokken ti. Tenkte det var lurt å legge seg tidlig. Klokken ett så våknet man igjen. Herlige kroppen. Er jo helt absurd at man skal ha SÅ idiotisk døgnrytme.. Har nå drukket en stor kopp med varm melk med litt honning i, og satser på at jeg blir trøtt igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. november 2013 #990 Del Skrevet 6. november 2013 Neida, det er faktisk perfekt ammedøgnrytme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. november 2013 #991 Del Skrevet 6. november 2013 Varm melk med honning er så godt! Fikk du sove igjen? Og hvordan gikk det etter at mannen kom hjem i går? I morgen har jeg kveldsvakt- møtes for en kafe og skravlings før jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 6. november 2013 Forfatter #992 Del Skrevet 6. november 2013 Neida, det er faktisk perfekt ammedøgnrytme Kanskje ikke så perfekt når man ikke klarer å sovne igjen før klokken syv. Varm melk med honning er så godt! Fikk du sove igjen? Og hvordan gikk det etter at mannen kom hjem i går? I morgen har jeg kveldsvakt- møtes for en kafe og skravlings før jobben? Tok sin tid.. Sovna et kvarter før vekkerklokka til mannen ringte og vekket meg igjen. Det gikk vel så greit som det kan gå når man har fått en sånn beskjed. Var en tung og lang dag for han, så han var ganske utslitt stakkar. Jeg har ikke bil på dagtid, så i så fall er det dessverre best om du kommer deg hit, for jeg tør ikke ta sjansen på å ta buss mer, fordi jeg får så vondt med en gang jeg beveger meg lengre enn 400 meter (rekker ut og inn av garasjen + litt til). Kan nok ikke finne på så mye mer sosialt uten bil før baby er ute, med mindre det er i kort avstand unna. På kveldstid har jeg bil, så da er det lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. november 2013 #993 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har ikke bil på dagtid, så i så fall er det dessverre best om du kommer deg hit, for jeg tør ikke ta sjansen på å ta buss mer, fordi jeg får så vondt med en gang jeg beveger meg lengre enn 400 meter (rekker ut og inn av garasjen + litt til). Kan nok ikke finne på så mye mer sosialt uten bil før baby er ute, med mindre det er i kort avstand unna. På kveldstid har jeg bil, så da er det lettere. det er fult forstålig du! hvis du har lyst på besøk så kan jeg prøve å rekke bussen som er ved deg halv tolv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. november 2013 Forfatter #994 Del Skrevet 7. november 2013 det er fult forstålig du! hvis du har lyst på besøk så kan jeg prøve å rekke bussen som er ved deg halv tolv? Nå sitter jeg våken igjen... Våknet til samme tid som i går, og er lys våken. Så hvis dette blir en reprise av i går så kommer jeg til å sitte våken til morgenen og så sove på formiddagen. Så jeg tviler på at jeg er "up and running" halv tolv i grunn. Mistenker evolusjonen for å ha driti seg ut. Kan jo ikke være rett at jeg skal sitte våken hver natt når jeg IKKE har en bebis å amme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. november 2013 Forfatter #995 Del Skrevet 7. november 2013 Nå er Calavi sin dato også forbi. Neste dato er min. Grunnen til at jeg tippet den åttende var så enkel som at mannen skal på julebord da. Er det ikke når det minst passer at viktige ting skjer? I dag er det terminen jeg fikk på 3D ul. Ser ut til at han legen kan ta seg en bolle, for her skjer det ingenting. Annet enn den evige nattevåkingen min da... Er skikkelig sliten og trøtt nå, men får ikke sove... Skjønner ikke helt hvordan folk kommer seg igjennom fødsel når de har hatt det sånn en stund. Har jo hørt at flere sliter mye med søvnen før fødsel. Er spent og full av forventning, og en smule utålmodig. Vil gjerne møte lillegull nå. Også har jeg skikkelig vondt i ryggen, er tung, og dritlei. Har noe å si det også. Kom da lille venn? Tippeliste fødsel: missdior: 25. oktober NozMonster: 31. oktober hjärterdam: 1. november Calavi: 5. november Cindi: 8. november Teita: 11. november Tekola: 12. november *Frida*: 13 november Yesterday: 14. november ara: 17. november :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. november 2013 Forfatter #996 Del Skrevet 8. november 2013 Så sitter vi her igjen da, jeg og bolla i magen. Har tent lys i stua, og funnet frem en capri sonne fra kjøleskapet. Hørte storemini sukket tungt fra soverommet, og håper jeg ikke vekket henne. Tenker det blir rart for henne at jeg brått skal gå rundt våken om nettene med en liten baby her. Kanskje det til og med etterhvert blir fristende å sove med døren lukket? Nå har jeg slitt med søvnen i en uke. Verst har det vært de siste 3 nettene, men det begynte allerede forrige helg, pga det med pappa. Også ble det liksom ikke bedre. Niennas foreslo i går at jeg skulle ta paracet før jeg la meg, så da gjorde jeg det. Beklager snuppa, men det funka visst ikke på denne kroppen. Nå var dette også første gangen jeg har tatt paracet på så lenge jeg kan huske... Sist jeg husker jeg tok noen form for medisiner var i.... ehm... jula 2009? Da måtte jeg ta tamiflu. Ble neimen ikke sikker her. Mulig jeg har fortrengt noe. I dag skal mannen på julebord, så hvis det skulle skje noe så risikerer jeg å måtte ta taxi til føden. Det hadde vel vært passe typisk? Like typisk som at vi skal i begravelse på termindatoen... Av alle dager.. Nei, nå merket jeg at det ikke var så mye lurt å si her. *trøttfjes* Får finne frem en serie eller noe på netflix. Sov søtt, dere som får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. november 2013 #997 Del Skrevet 8. november 2013 Uff, håper virkelig du får sove litt igjen før hun kommer ut for å hilse på! Nok av upraktiske dager å titte frem på, om ikke annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. november 2013 Forfatter #998 Del Skrevet 8. november 2013 Enda ikke sovnet igjen... ble med to timer i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 8. november 2013 #999 Del Skrevet 8. november 2013 Uff, syns synd i deg no, ein kan bli heilt ødelagt av lite søvn! Håpar anten jenta kjem ein av dei næraste dagane slik at i alle fall din mann kan gå i begravelsen, eller at ho held seg inni til begravelsen er over (men då må du få sove!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 8. november 2013 #1000 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Finnes det ingen måte du får sove på? Frisk luft, varmeflaske på vondter, sittende, eller noe som helst? Evt en sammenrullet dyne mellom beina og opp bak ryggen? Jeg sov mye bedre på slutten hvis jeg lå på siden og fikk løftet det øverste beinet litt. Jeg tviler ikke på at du har prøvd det som er å prøve, men det blir ikke noe lettere etter fødselen. Fødselen krever det aller meste av kreftene dine, og du får ikke noen tid til å hente deg inn etterpå. Jeg mener ikke å være slem og uroe deg altså, jeg bare vet hvordan det er. Endret 8. november 2013 av Nikki09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå