Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Hihi! Ja, det er perfekt! ^^,) Nei, det er ikke det nummeret. Men er der i området ja. Rett inntil barnehagen, og med skolen rett ned til venstre.

men går ikke hun på L skole da, ikke BV?

(for det er i blokkene, sant?)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Depper litt i dag over at det ikke blir noe 3D ul i morgen. Hadde gleda meg veldig mye til å se henne. Se om man kan se ansiktstrekk og sånt. :sukk:

*prøve å holde fokuset på at det er skikkelig verdt det å spare og at det ikke gjør noenting at dette kanskje er den eneste sjansen jeg ville fått siden vi ikke sikkert skal ha flere barn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lei meg av at min 3D-ul ble helt mislykket fordi gutten gjemte ansiktet bak både hendene og føttene hele tiden i 45 min :(

Men nå er du i tredje trimester og får se jenta di om ikke mange uker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert forskjellig fra sted til sted, Noz, men her koster det en tusenlapp. Kronerulling til 3D? :D Cindi har jo snart bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Sikkert forskjellig fra sted til sted, Noz, men her koster det en tusenlapp. Kronerulling til 3D? :D Cindi har jo snart bursdag!

Lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter... Det må dere da ikke gjøre. Det er jo svinedyrt!! Koster 1300 kroner!

Har satt i gang med "prosjekt finne penger jeg ikke har, så jeg kan få se bebis" i dag. Har solgt masse bryllupsutstyr + litt andre ting jeg hadde her som jeg ikke har fått brukt. Så har tjent 350 kroner i dag. :)

Har 450 kroner på konto fra før av, og får lønning om 3 uker, så de 450 blir nok til å gå til mat, men det kommer til å gå bra. Overbevist! Vi har vært superflinke hele uka! Vi spiser oss ut av leiligheten :fnise: I går kveld fant jeg en pakke med gelé i skapet, så da fikk vi til og med dessert i dag :laugh: Fylte full tank på bilen forrige uke, så den skal holde 2 uker til ihvertfall.

Jeg har trua! :biggrin:

Mannen så meg sitte og hylgrine i sofaen her om dagen, og bare :sjokkert:

Jeg hadde skikkelig vondt i ryggen og bekkenet, og lå sånn halvveis vridd i sofaen med puter under bena. Han bare: "Du... Jeg vet du er lei deg pga den ultralyden... Så... Jeg dropper frisøren, så får jeg heller se ut som en noldus på jobben de neste ukene." Tørka tårene jeg, og begynte å leite etter ting jeg kunne selge. Så nå er vi på god vei. Har 500 fra mannens frisørpenger, 350 fra brudetingene jeg solgte ++, også skal jeg lete og se om jeg finner mer jeg kan selge, eller om noen skylder meg penger.. Jeg er fæl til å låne ut penger, og glemme det etterpå. :fnise:

So aill bi åokejj! ;)

Booket time til UL igjen på onsdag, så har frem til da til å kvitte meg med ting. (burde jo ikke vente for lenge, siden jeg allerede nå er 28 + 4)

På mandag så skal vi på kontraktsmøte med eiendomsmegleren, og i møte med banken. Spennende!!! Vi skal faktisk skrive under på at leiligheten blir VÅR 15 september!! Jeg gleder meg som en unge! Det er bare helt uvirkelig fantastisk! Og jeg gleder meg skikkelig til å invitere dere på besøk til det nye hjemmet mitt :laugh:

Håper bankmannen holder det han sa i telefonen da... At vi skulle slippe litt billigere unna med egenkapitalen... For grunnen til at vi er skrapa er jo fordi vi har skrapt sammen alt vi kan for å møte kravet vi fikk av han. Og nå mangler vi bare 25 000! Og det klarer vi å få i boks når lønningene kommer for oss begge i september, og etterbetaling av min lønnsøkning.

Så han har bare med å ikke komme med noe tull på mandag altså *pekefinger*

Lille snuppa vår har det fantastisk om dagen virker det som. Hun er helt tilbake i "gamet" og sparker akkurat like mye som før. Hun har vekslet på å ligge i seteleie og tverrleie de siste dagene. Og jeg krysser alt jeg har for at hun ligger fint til så vi får se henne skikkelig godt på onsdag, og at hele den "selge alt jeg har av verdi"-greia mi var skikkelig verdt det. :P

Oooog, sist men ikke minst: Jeg har pakket første esken til flyttelasset i dag!!! :danse:

DEILIG følelse!!

(jeg skriver seriøst like mye som jeg skravler... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig litt praktisk å bli kvitt ting man egentlig ikke trenger på den måten også, er det ikke vel? Håper du får kronerullet ferdig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla sats altså!! *irritert*

Skulle fryse abonnementet mitt nå, og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha legeerklæring på at jeg var gravid. WTF???? Ser du ikke det??? DET ER FOR FAEN IKKE EN JÆVLA VANNMELON JEG HAR UNDER SKJORTA!

Faens sjitkjærring.

Jeg ble sur. Og spurte hvorfor det brått var blitt slik, fordi før jeg skrev under kontrakten spurte jeg om det ville bli noe problem om jeg måtte fryse i forbindelse med svangerskap. Da var svaret "neida, du bare sier ifra, så ordner det seg." Nå måtte jeg brått ha legeerklæring, også kunne jeg max fryse medlemsskapet til 3 mnd etter termin. Seriøst??

Jeg sa opp abonnementet mitt.

Etter jeg hadde gitt henne en dose av min mening.

Vedlegg: Illustrasjonsbilde av kroppen, for 2 uker siden. Trenger ikke legeerklæring for å se hva som foregår der eller?

post-36808-0-50165200-1377616216_thumb.j

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla sats altså!! *irritert*

Skulle fryse abonnementet mitt nå, og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha legeerklæring på at jeg var gravid. WTF???? Ser du ikke det??? DET ER FOR FAEN IKKE EN JÆVLA VANNMELON JEG HAR UNDER SKJORTA!

Faens sjitkjærring.

Jeg ble sur. Og spurte hvorfor det brått var blitt slik, fordi før jeg skrev under kontrakten spurte jeg om det ville bli noe problem om jeg måtte fryse i forbindelse med svangerskap. Da var svaret "neida, du bare sier ifra, så ordner det seg." Nå måtte jeg brått ha legeerklæring, også kunne jeg max fryse medlemsskapet til 3 mnd etter termin. Seriøst??

Jeg sa opp abonnementet mitt.

Etter jeg hadde gitt henne en dose av min mening.

Vedlegg: Illustrasjonsbilde av kroppen, for 2 uker siden. Trenger ikke legeerklæring for å se hva som foregår der eller?

åååååååh, for en fin mage!!!!! :hjerte: Men nei, du trenger ikke noen legeerklæring der... ikke akkurat en "spistemyesnopihelga" mage.... :fnise: Forresten, dekselet på telefonen din, er det mønsteret til nordlandsbunaden?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååååååh, for en fin mage!!!!! :hjerte: Men nei, du trenger ikke noen legeerklæring der... ikke akkurat en "spistemyesnopihelga" mage.... :fnise: Forresten, dekselet på telefonen din, er det mønsteret til nordlandsbunaden?? :)

Ja, ikke sant! hahahaha! Seriøst... Skjønner ikke helt at hun ikke tok den. :P

Jepp! Det er det! Observant er du ;) Kjøpte den på epla. Hadde ikke råd til vanlig bunad, så den fikk duge enn så lenge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! hahahaha! Seriøst... Skjønner ikke helt at hun ikke tok den. :P

Jepp! Det er det! Observant er du ;) Kjøpte den på epla. Hadde ikke råd til vanlig bunad, så den fikk duge enn så lenge :fnise:

Noen folk er bare vanskelige for å være det... :fnise: Hehe, klart jeg kjenner det igjen! Har jo blå nordlandsbunad selv :) Det er fryktelig dyrt da... glad jeg arvet bestemoren min sin, fra hun var konfirmert!! :sjokkert: :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er bare vanskelige for å være det... :fnise: Hehe, klart jeg kjenner det igjen! Har jo blå nordlandsbunad selv :) Det er fryktelig dyrt da... glad jeg arvet bestemoren min sin, fra hun var konfirmert!! :sjokkert: :sjokkert:

Heldig er du!!

Jeg skal kjøpe meg bunad en eller annen gang i fremtiden, når jeg kan prioritere det. :) Da blir det brun senjabunad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på 3D ultralyd! :danse: Niennas insisterte på å bidra til laget (uten mitt samtykke, men i slu samarbeid med min mann), så vi fikk sett på bebis i dag.

Hun er rett og slett nydelig!!!! Jeg er så forelska i bebien min!! :rodmer:

Vi fikk veldig tydelig bilde både forfra og fra siden. Og jeg kan superfornøyd konstatere at jeg ser at hun er i slekt med søskenbarna sine. *LYKKE*

Jeg som var SÅ redd for at hun bare skulle ligne på mannen min sin familie. Jeg sendte mms med bildet til svigermor, og fikk kort og greit svar: "Cindi 2."

:laugh: Løvv it!!! (Hun kan gjerne hate det, men jeg ELSKER det!)

Eeeeeen demper på stemninga da: Bebis er ENORM! Hun veide 1600 gram nesten, og skal egentlig ikke veie mer enn 1100-1200 gram nå ca. Hode og mageomkretsen tilsier at hun er 1 uke eldre enn hun er i følge ordinær ul-termin, og at hun kommer til å være *wait for it* 4300 gram ved termin!!! :daane:

Seriøst... Jeg svimte nesten av.

Jeg HÅPER det er mulig at den første terminen min er feil, og at den nye er den som stemmer. Den stemmer også mest i forhold til når vi hadde sex... Men tviler vel på at jordmor går med på å endre termin etter en 3d ul...

Herregud jeg håper jeg slipper å gå på overtid og skulle føde en monsterbaby!

Angrer sånn passe nå på valget av fødested. Tror kanskje epidural blir nødvendig likevel? Hvis det er en sumobryter på vei her mener jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååå! Så heldige dere er som fikk en perfekt 3D-UL :strix:

Ikke så heldig med størrelsen da men husk at de kan ta feil ;) Kanskje du kan be om vekstestimering etter uke 35? Eller noe sånt. Vet ikke hva som skal til for å få det. Og viser det seg at du skal ha en svær unge så kanskje du får KS. Men jeg har ikke peiling på slike regler egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...