Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Åå, godt å høre, Cindi :hoppendeglad:

Ja, nå er det jo på ordentlig ekte, og du klarer forhåpentligvis å senke skuldrene litt :) Har du fortalt det til miniherrcindi da? Gleder meg til å høre reaksjonen hennes.

Og jeg har også på følelsen at du får en liten gutt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY :bolledeig:

Det var jo virkelig dagens høydepunkt å komme inn her i tråden!

Så utrolig gode nyheter!!!

Såklart du skal bli mamma Cindi! Men det blir jo mer reellt nå etter UL!

Jeg er også spent på reaksjonen til MiniNestenCindi!

Hvor er denne leiligheten!? Det hadde vært sååååå stas om dere fikk den!!

Da kan du også utnytte TanteNoz til å sitte barnevakt når Herren og Fruen vil ut og som selskap når du går hjemme i permisjon!!

Og ang. den tusenlappen ekstra i mnd- de sparer du inn ved å ha slutta å røyke!

edit; Jeg tror kanskje jeg fant leiligheten på finn! Om selve stedet og veien begynner på S?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY :bolledeig:

Det var jo virkelig dagens høydepunkt å komme inn her i tråden!

Så utrolig gode nyheter!!!

Såklart du skal bli mamma Cindi! Men det blir jo mer reellt nå etter UL!

Jeg er også spent på reaksjonen til MiniNestenCindi!

Hvor er denne leiligheten!? Det hadde vært sååååå stas om dere fikk den!!

Da kan du også utnytte TanteNoz til å sitte barnevakt når Herren og Fruen vil ut og som selskap når du går hjemme i permisjon!!

Og ang. den tusenlappen ekstra i mnd- de sparer du inn ved å ha slutta å røyke!

edit; Jeg tror kanskje jeg fant leiligheten på finn! Om selve stedet og veien begynner på S?

Jeg konkluderte med at det måtte være den iallefall :fnise: Bra det er fler enn meg som er nysgjerrige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den leiligheten. :Nikke:

Fikk svar av henne, og hun takker for hyggelig mail. Vi får ikke komme på visning før fellesvisningen da, fordi det bor en familie der nå.

MininestenCindi ble i ekstase! Hun har hatt munndiare og hyperanfall i hele ettermiddag/kveld. Hun kunne nok ikke blitt mere glad tror jeg. Så det var veldig kos :laugh:

Men dere... Vil dere se bebis??

Miiiih!! :rodmer:

post-36808-0-68855600-1368042578_thumb.j

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

næææhhhhhhhhhh- jeg kan jo se formen på den!!

Den er ikke noe ostepop lenger :strix:

klart det er stas for den store veslejenta! hun skal jo bli storesøster!

tipper hun føler seg stolt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så gøy! Man kan se den lille nesa. :rodmer:

Jeg ser veldig godt da, så i dag har jeg sett både armer, ben, fingre, nese og lepper. Fine babyen min! Det er bare så helt uvirkelig og fantastisk på samme tid.

Skulle ønske jeg hadde masse penger nå, og et babyrom, så jeg kunne skikkelig forberede. Har kjøpt en dragebamse på build a bear til bebis da. Jeg kan jo ikke miste stilen selv om jeg skal bli mamma. Så klart bebis må ha drage. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb i dag. :Gjesp: Gjesper som bare det her. I morgen skal jeg være hjemme, med HerrCindi sin mini. Hun har fri fra skolen, sfo er stengt, og HerrCindi skal jobbe. Så da blir det vårs to. Blir nok koselig, men skulle gjerne hatt usynlige ørepropper jeg kunne brukt noen timer også, hun er nemlig en skravlebøtte uten like :fnise: (skulle nesten tro det var min unge)

Hjärterdam kommer på besøk med miniHjärterdam. Det gleder jeg meg veldig til! Blir så koselig å se henne igjen, og tror nok ungene kommer til å leke godt sammen. Blir fint med litt dametid. :sminkedokke: Skravling og strikking.

I går var vi i kirken med mini, hun synger i kor der. Så vi spiste sammen i kirken, også sang mini (de er innmari søte!) også skulle HerrCindi klippe seg, for han har to jobbintervju på fredag. Så jeg og mini tuslet rundt på build a bear og toys r us. Mini var selvsagt ekstatisk på build a bear når hun så muligheten for å få en bamse, men da vi var på toys r us og jeg skulle se etter en babyleke til babyen til en kompis, så ble hun veeeeeeeldig utålmodig. Skjønner vi må trene på at ikke alt dreier seg om henne hele tiden, for brått kommer lillebror/lillesøster og krever sitt også, og da må man være tålmodig storesøster må vite.

Da HerrCindi var ferdig hos frisøren dro vi tilbake til build a bear, og hun fikk bamsen hun ønsket seg. Knøttis i magen fikk også bamse :fnise: Mest fordi det var 1 bamse igjen, og det var ikke hvilken som helst bamse. Det var den beste bamsen i veeeerden! En drage! DA ble mammacindi lykkelig kan du tro. KLART vi må ha dragebamse til bebis. Det er jo tross alt MIN bebis det er snakk om, og jeg mister jo ikke stilen selv om jeg skal bli mamma. Noe må jeg da få overføre til minimeg. ^^,)

Merker at det føltes litt ufornuftig å bruke så mye penger på bamser (er dyrt der...), spesielt nå siden HerrCindi er uten jobb. Så det fører nok til at jeg blir ganske så tilbakeholden på pengebruken fremover. Skulle jo egentlig heller brukt de pengene på noe bebis faktisk trenger... Men... Ikke så lett å være gravidus alltid. :sukk:

Skulle ønske vi hadde økonomien på plass. Vet jo at det ordner seg, men jeg blir bekymret og urolig, også må jeg være helt stille om det og ikke si noe til HerrCindi, for han har det kjipt nok fra før av, og jeg skal liksom være støttende kone å ikke gjøre han mer stresset enn han allerede er. Så... Jeg får ha litt pusteproblemer for meg selv. *puste dyyyyyyypt inn, og ut*

merker nakken knyter seg med en gang jeg tenker på penger.

Pjuh. Nå får jeg finne tilbake til det jeg holdt på med, og tenke på noe annet enn økonomi. Eller, noe annet enn MIN økonomi. For jeg skal gjøre regnskap her nå. Spennende. :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg irriterer meg VELDIG over ting i dag. Hormoner?

Nå vil jeg bare hjem og sove. Sjit-dag.

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

det var en fin oppdatering!

jeg får følelsen av at du har det gennerelt bra for tiden, sett bort i fra kvalme og mannens jobb-greier..

men kvalme ja? det er det faktisk en del innlegg siden du har nevnt noe om... er det sånn at det har blitt en hel del bedre etter at du kom i andre trimester!? *håpe, håpe, håpe*

At hormonene går litt over stokk og stein er vel vi jenter litt vant med fra en viss uke, men jeg forstår jo at det er litt ekstra-ekstra mens man er gravid. Men jeg synes det er lov jeg da... Folk som bare klager og syter over ting som skulle vært anderledes eller over ting som ikke er som de vil når de engang ikke prøver å gjøre noe med det, ER irriterende! ...gravid eller ei :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er der enda... Dessverre.

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

er disse folka her ufaglærte?

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men om jeg går å irriterer meg grønn over noe så

må jeg ut med det fordi ellers så koker det over etter så kort tid og siden jeg ikke har helt

kontroll over sinnet mitt så er det ikke så lurt.

For meg så virker det som at begeret ditt begynner å nå toppen (forstårlig nok)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld har jeg trøstespist to store skåler med iskrem. *gulp* og vannmelon. Kvalmen er litt lettere foreløpig *bank i bordet* Kjenner den ligger og lurer, men er ikke ekstrem. Håper og håper. Har sovet 3 timer etter jobb også da... Var helt utslitt da jeg kom hjem. Klarte ikke si noe engang.

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva det sto på appen min i dag? FJORTENDE SVANGERSKAPSUKE!!! :danse: Woop woop!

Og teksten var: "nå kan man se hvilket kjønn det er." Joda, hvis ikke bolla bestemmer seg for å knipe igjen lårene under UL så :fnise: Må nok pent vente til 17 juni med å få vite hvilket kjønn det er. Vil ikke ta en ekstra UL bare for å vite kjønn, siden man ikke vet om det er helt bra for bebis med UL. Så jeg får bare være tålmodig. *tromme med fingrene på bordet* Hehe!

Skal ikke til fastlegen min igjen før etter ordinær UL den 17 juni. Da skal jeg innom han en tur for å ta noen ekstra blodprøver og sånt bare, og sjekke tilstanden på kvalme og bekken. Legen min er skikkelig trivelig. Mannsen likte han også. :Nikke: Han har humor, og er ikke så "legete" som mannen min sa.

Nå er MiniNestenCindi ute på trampolina og hopper med bamsen Rose, lykkelig uvitende om at hun snart skal få dra på favorittstedet sitt: Leos lekeland. Ville ikke si noe, i tilfelle vi voksne ombestemte oss og fant ut vi skulle være ute istedet. Jeg holder på å steke rundstykker, og skal bare lage matpakke og vaske vekk litt gammel maskara, så er jeg klar. Gleder meg til å se Hjärterdam igjen. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg venter på at mini og pappan skal komme hit så vi får reist bort :hoppe:

Gleder meg!

Endret av hjärterdam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

så det ble Leos lekeland idag i stedenfor hjemme hos cindi ja? :)

håper dere koste dere masse! ( ikke at jeg tror det ble et problem men...)

Kjenner jeg deg rett nå cindi, så sitter du bænkers forran fjernsynet og idol :ler:

right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lekeland, og en liten tur hjemme hos meg etterpå. Jepp, ble idol på fredag ja. Reiste hjem til mamma og fikk mammapizza og idol. Også har jeg strikket ferdig genseren min. :laugh: Superfornøyd! Den er så myk og god!

Nå venter jeg på at kjøttsuppa til mamma skal bli ferdig, så blir det middag, også kjører jeg vel hjem igjen. Har vært veldig deilig å få sove to netter sammenhengende og uavbrutt. Deilig. (mannsen snorker....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på visning på onsdag kveld. Var bare en fellesvisning.

I dag har jeg vært dårlig. Skikkelig dårlig. Hele dagen... Startet det sekundet jeg våknet, og har ikke blitt noe bedre. Har kastet opp også...Er ordentlig sliten nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...