Gjest Inggolf Skrevet 6. mai 2013 #461 Del Skrevet 6. mai 2013 Dere har på en måte litt motsatte problemer dere 2, hvor hjerterdam er avhengig av kjærestens forståelse med tanke på hennes barn, mens cindi er den personen som blir "nr 2" i hennes forhold fordi hennes kjærestemann har et barn...Kanskje dere kan bruke dette til noe prositivt? .. lære litt av hverandre? Cindi- hva mente du med at svigermor hater deg? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #462 Del Skrevet 6. mai 2013 Har jeg ikke fortalt det? Svigermor og jeg har ikke snakket sammen på... ehm... siden september eller no. Det er en lang historie, men... Ja. Hun er veldig spesiell, og rimelig aggressiv... Så jeg holder meg unna for å skåne meg selv, og hun aktivt ignorerer meg. Så.. Orker ikke legge for mye ut om det her nå. Men det er ikke noe godt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #463 Del Skrevet 7. mai 2013 Singing nanananananana what's happening to my body? Det er bare FOR sært å se seg i speilet. Jeg trodde ikke at det var fysisk mulig å få mage når man bare er 12 uker og 4 dager gått.... Men i dag fikk jeg se at det er faktisk IKKE mat eller bæsj. *oversharing incoming* For i går så var jeg på do før jeg la meg, og da har jeg jo alltid flat mage om morgenen, selv om den blir stor i løpet av dagen. Men i dag da jeg våknet, så var det mage der fordetom! Magen tuter liksom ut allerede rett under puppene. Der går det litt ut, også går den enda mere ut nede ved navlen. Ser ut som om den har "løftet seg" også litt nå, for jeg klarer å kneppe igjen knappen på shortsen. Nummer 1: Jeg trodde ikke det var MULIG å få gravidmage så tidlig. Nummer 2: WTF? Tutmage?? Jeg skulle jo få jente!! Ellers så har mamma ringt meg i dag. Hun hadde faktisk fått påpakk fra ene søstra mi (hun som ikke kom i bryllupet) om at hun hadde snakket så stygt til meg. Ble overrasket over å få støtte fra den kanten. Men det har tydeligvis sunket inn, for i dag ringte mamma bare for å høre hvordan det gikk med meg og om formen var bra og sånn. Og, så har jeg vært og spist maki til lunsj i dag. Nam! Første gangen siden jeg ble gravid. Har ikke orket tanken engang, men i dag var det deiiiilig! Shorts, sol og maki! Fiiiin dag Jeg kan bare ikke beskrive hvor lykkelig jeg er for å ha sommerklærne mine ute av boden! Brukte 4-5 timer i går på å rydde gjennom hele boden, og gå gjennom ALLE klærne som lå der inne. Har tatt opp masse sommerklær, og gitt noe vekk til blåkors. Gjorde vondt i hjertet å kvitte meg med noe av det, men måtte bare være ærlig med meg selv at jeg nok ikke bruker det nok til at det er lov å ha det i klesskapet eller boden mer. Ryddet i skapet i gangen også (sånn passe hvertfall) og har fjernet alle vinterjakker, skjerf, votter, luer og vintersko. Så nå er skapet fullt av sandaler og finfine sommersko Jeg eeeelsker de høye hvite sandalene jeg kjøpte i Cuba i fjor. Gleder meg til å gå med de!! Nå er neste trinn å pakke ned det jeg har i klesskapet på soverommet og bære det på boden, så jeg kan ta det jeg har sortert ut av sommerklær og legge det inn i skapet. Må nok vente til i morgen, for kjenner ryggen fikk seg en real påkjenning av all bæringa i går. Men; nå er sommeren definitivt her!! Cindi har på sommerklær, og grillen er tatt frem og faktisk tatt i bruk allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. mai 2013 #464 Del Skrevet 7. mai 2013 Huuuuuurrrrrraaaaaaaaaaa for maki og hurraaaa for bebismage og for sommerklæææær! Ikke minst sommerklær... Og for at mamma endelig ringte! Det var jammen på tide at hun forsto... Men neiii, du har ikke fortalt som svigermoren din, men det var veldig trist å høre Det egner seg kanskje ikke å legge ut om her nei, så vi får prate om det neste gang om du har lyst! Det er i morgen du skal på UL, sant!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 7. mai 2013 #465 Del Skrevet 7. mai 2013 Ååh, Maki! Og jeg er glad for at mammaen din ringte. Det var på sin plass! Blir spennende imorgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #466 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, vi kan snakke om det en annen gang. Jaaaa! I morgen skjer det! HÆÆÆÆleeeeNUTTAN jeg gleder meg!!! Har du vært i dag Niennas?? Hvordan gikk det?? Har du fått vite kjønn? *løpe over til Niennas dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 7. mai 2013 #467 Del Skrevet 7. mai 2013 Gleder meg sånn til å se deg på fredag :D Tenkte på en ting, så i går at det var meldt så där vær, om det blir drittvær, hva tenker du om å dra til senteret, det stedet vi var på sist? Så kan ungene herje mens vi sitter i en sofa og strikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #468 Del Skrevet 7. mai 2013 Beste ideen jeg har hørt på lenge. Det er faktisk også leos lekeland rett nedi gata her også. Med massasjestol for de voksne mammaene som venter Så vi har gode alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 7. mai 2013 #469 Del Skrevet 7. mai 2013 Massasjestol - det hørtes ut som en fantastisk ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #470 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke massasjestav. Stoooool. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 7. mai 2013 #471 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke massasjestav. Stoooool. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #472 Del Skrevet 7. mai 2013 Nå er i morgen snart i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. mai 2013 #473 Del Skrevet 7. mai 2013 Nå er i morgen snart i dag :D og det blir den mest spennende dagen på lenge! (for min del også fordi jeg lever igjennom andre for tiden..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #474 Del Skrevet 8. mai 2013 Miiiiiiiip!!! Fant en leilighet til leie nå, som faktisk KAN være super for oss!!! Bare 900 kroner mer i mnd enn vi betaler i dag, og med 3 soverom! Mamma Cindi kan lage babyrom Da kunne vi bodd der, og fint klart å spare penger ved siden av for å nå målet til egenkapital. Blir en tusenlapp mindre i mnd til sparing, men til gjengjeld ett ekstra soverom, og 2 etasje OG vi slipper den farlige trappen som jeg ikke ser for meg at vi skal klare å takle med en bebis og barnevogn. OG, Noz! Det er nærmere der du bor OG den har balkong oppi høyden (2 etasje) så jeg kan faktisk få litt sol innimellom. Har sendt tidenes smiskemail, og håper på positivt svar. Ellers så er det nå 3 timer og 21 minutter igjen til UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mai 2013 #475 Del Skrevet 8. mai 2013 Hurra for mulig leilighet!! Er godt med litt størrelse på leiligheten, spesielt om dere blir fire der. Også er du så søøt, teller ned timer og minutter til UL Gleder meg jo litt jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 8. mai 2013 #476 Del Skrevet 8. mai 2013 åååh, jeg krysser alt jeg har for at dere får den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #477 Del Skrevet 8. mai 2013 Det ligger ann til å bli en potensielt fantastisk dag. Jeg håååper vi får dra på visning før fellesvisningen, og jeg håååper leiligheten er fiiin, oooog at vi får den. Også er jeg noe så enormt spent på hvordan minien ser ut nå. OG enormt spent på hvordan minien til HerrCindi kommer til å ta nyheten om at hun skal bli storesøster. Hun skal nemlig få vite det etter vi har vært på UL i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. mai 2013 #478 Del Skrevet 8. mai 2013 Gleder meg til å høre fra deg etter UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2013 #479 Del Skrevet 8. mai 2013 Åå, spennende med UL i dag Cindi! Gleder meg til update. Og jeg hadde jo ikke fått med meg at Niennas har dagbok også da. Så da tusler jeg innom der en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #480 Del Skrevet 8. mai 2013 Miiiiihiiii!!!! Sprell levende baby! Miiihiiii!! Mammas lille hjertegull! Baby hadde faktisk hikke hele tiden. Så søtt å se på. Hele bebisen hoppet opp og ned. Den lå slik at vi så den fra siden av, og fikk skikkelig god profil av ansiktet. Fiiine bebisen! Vi fikk ikke vite kjønn, for legen sa han var så dårlig på sånt. Men... Jeg fikk en følelse av at det er en gutt. Og det kan se ut som en minitiss som stakk opp der, men kjønnet er veldig likt på gutt og jente så tidlig, så det er nesten umulig å si. Skal i allefall IKKE storhandle rosa enda. Men: Babyyyyyyyyyyy!!!! Cindi skal ha babyyyyy!!!!!!!!!!!! Nå er det skikkelig på ekte! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå