Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slappe av pga epidural? Da må min epidural vært veldig mislykket for jeg slappet ikke av da heller :P

Spent!! Håper mini er ute nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det blir snitt på deg snart Cindi (hvis det ikke allerede har blitt det da..), dette høres helt forferdelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe mer fra Cindi. Sendte henne melding for to timer siden som ikke har blitt lest ( det står nemlig :P), så jeg gjetter og håper på at hun fikk et snitt.

Håper du sover godt og er fornøyd med innsatsen din, Cindi, du er en skikkelig kriger! Dette kan du bruke mot miniCindi i minst 20 år ;) ( det har liksom ikke samme effekten å gi Fie dårlig samvittighet for fire timer med rier :P )

Jeg er glad i deg <3 og håper morgendagen blir jævlig mye bedre enn denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 27 timer med intensive rier som ikke gjorde noe nytte, så ble det hastekeisersnitt. Nå ligger hun inntil meg og sover, utmattet men fornøyd og rolig. Jeg storkoser meg, men har selvsagt vært så uheldig å havne på flermannsrom og får ikke sove.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsesse Vil-ikke(-ut)!

Jeg er lei for at fødselsopplevelsen er så milevis unna hva du ønsket, men håper den var grei likevel. Håper snittet er bra, med null komplikasjoner :)

Og jeg synes det er for fælt at du må ha flermannsrom etter alt du har opplevd :/ du har min fulle sympati <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei? Flermannsrom?! Herremin, kvinne, du burde jo fått en luksussuite etter det der!

Men gratulerer så mye! Nå er du faktisk mamma! Håper du får kost deg med henne, selv om starten ble tøff! Du er utrolig sterk!

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gatulerer kjære deg!! Synd at ting ikke ble som ønsket, men sånn er det med fødsler...De kan liksom ikke planlegges.

Nå er endelig jenta di her, så nå er det bare å nyte i massevis og komme seg fort etter snittet! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg veldig lite om alt annet enn lille P nå. :) Så smerter, flermannsrom og snorking er bare ubetydelige irritasjonsmomenter nå. Ingenting gikk etter planen, så det fine familierommet vi skulle ha får bare stå der.. Alt gikk så til helvete og langt vekk fra planen at jeg ikke bryr meg mer. Det eneste som er viktig for meg er at babyen kom fra dette i livet, og er frisk og rask og tar til seg næring. Og det gjør hun. I mangel på søvn har vi øva i hele natt på amming, og vi begynner bli flinke :)

Har veldig vondt i magen, noe som i grunn ikke er så rart, sånn som de herja inni der for å få henne ut. Er selvsagt også ganske trøtt, ettersom jeg ikke har sovet siden natt til fredag. Men ellers så går det bra. :) Lykkelig for at hun er her, og at hun har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra og gratulerer så mye. En fødsel blir sjeldent hva man ser for seg uansett. Det viktigste er, som du sier, at jenta er her, frisk og rask. Kos deg masse i tiden fremover. Det er så magisk med en liten nyfødt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere begge HerrCindi og selveste Cindi! :bolledeig:

Du kommer til å bli en flott mor du :klemmer:

Jeg gleder meg veldig til å få møte henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...