Gjest Tekola Skrevet 23. november 2013 #1241 Del Skrevet 23. november 2013 Herregud, stakkars menneske! Tror absolutt at Silfen er inne på noe der. Håper du snart er ferdig og får møte babyen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 23. november 2013 #1242 Del Skrevet 23. november 2013 Uff, du får virkelig kjørt deg du.. Krysset fingrene for at du ikke må holde på sånn veldig mye lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. november 2013 #1243 Del Skrevet 23. november 2013 De tar ikke snitt på deg snart da? Eller er hun ute kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 23. november 2013 #1244 Del Skrevet 23. november 2013 Slappe av pga epidural? Da må min epidural vært veldig mislykket for jeg slappet ikke av da heller Spent!! Håper mini er ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. november 2013 #1245 Del Skrevet 23. november 2013 Tenker masse, masse på deg cindi! Måtte tilogmed fortelle sambo om deg, og han syns også synd på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 23. november 2013 #1246 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg snappet av med epidural så jeg må ha hatt en veldig vellykket en Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. november 2013 #1247 Del Skrevet 23. november 2013 Håper det blir snitt på deg snart Cindi (hvis det ikke allerede har blitt det da..), dette høres helt forferdelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. november 2013 #1248 Del Skrevet 23. november 2013 Har ikke hørt noe mer fra Cindi. Sendte henne melding for to timer siden som ikke har blitt lest ( det står nemlig ), så jeg gjetter og håper på at hun fikk et snitt. Håper du sover godt og er fornøyd med innsatsen din, Cindi, du er en skikkelig kriger! Dette kan du bruke mot miniCindi i minst 20 år ( det har liksom ikke samme effekten å gi Fie dårlig samvittighet for fire timer med rier ) Jeg er glad i deg <3 og håper morgendagen blir jævlig mye bedre enn denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. november 2013 #1249 Del Skrevet 23. november 2013 Håper du sover søtt cindi OG at minicindi sover like søtt vedsiden av deg og herrcindi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. november 2013 Forfatter #1250 Del Skrevet 24. november 2013 Etter 27 timer med intensive rier som ikke gjorde noe nytte, så ble det hastekeisersnitt. Nå ligger hun inntil meg og sover, utmattet men fornøyd og rolig. Jeg storkoser meg, men har selvsagt vært så uheldig å havne på flermannsrom og får ikke sove. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qvam Skrevet 24. november 2013 #1251 Del Skrevet 24. november 2013 Gratulerer med prinsessen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. november 2013 #1252 Del Skrevet 24. november 2013 Gratulerer med prinsesse Vil-ikke(-ut)! Jeg er lei for at fødselsopplevelsen er så milevis unna hva du ønsket, men håper den var grei likevel. Håper snittet er bra, med null komplikasjoner Og jeg synes det er for fælt at du må ha flermannsrom etter alt du har opplevd :/ du har min fulle sympati <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. november 2013 #1253 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Neei? Flermannsrom?! Herremin, kvinne, du burde jo fått en luksussuite etter det der! Men gratulerer så mye! Nå er du faktisk mamma! Håper du får kost deg med henne, selv om starten ble tøff! Du er utrolig sterk! Endret 24. november 2013 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 24. november 2013 #1254 Del Skrevet 24. november 2013 GRATULERER! Hvordan føler du deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 24. november 2013 #1255 Del Skrevet 24. november 2013 Gatulerer kjære deg!! Synd at ting ikke ble som ønsket, men sånn er det med fødsler...De kan liksom ikke planlegges. Nå er endelig jenta di her, så nå er det bare å nyte i massevis og komme seg fort etter snittet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. november 2013 Forfatter #1256 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg bryr meg veldig lite om alt annet enn lille P nå. Så smerter, flermannsrom og snorking er bare ubetydelige irritasjonsmomenter nå. Ingenting gikk etter planen, så det fine familierommet vi skulle ha får bare stå der.. Alt gikk så til helvete og langt vekk fra planen at jeg ikke bryr meg mer. Det eneste som er viktig for meg er at babyen kom fra dette i livet, og er frisk og rask og tar til seg næring. Og det gjør hun. I mangel på søvn har vi øva i hele natt på amming, og vi begynner bli flinke Har veldig vondt i magen, noe som i grunn ikke er så rart, sånn som de herja inni der for å få henne ut. Er selvsagt også ganske trøtt, ettersom jeg ikke har sovet siden natt til fredag. Men ellers så går det bra. Lykkelig for at hun er her, og at hun har det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. november 2013 #1257 Del Skrevet 24. november 2013 Gratulerer mamma Cindi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. november 2013 #1258 Del Skrevet 24. november 2013 Topp innstilling! Er hun like nydelig som du håpet? Det er ikke rart at du er trøtt! Håper du får sovet litt etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. november 2013 #1259 Del Skrevet 24. november 2013 Hurra og gratulerer så mye. En fødsel blir sjeldent hva man ser for seg uansett. Det viktigste er, som du sier, at jenta er her, frisk og rask. Kos deg masse i tiden fremover. Det er så magisk med en liten nyfødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. november 2013 #1260 Del Skrevet 24. november 2013 Gratulerer så mye til dere begge HerrCindi og selveste Cindi! Du kommer til å bli en flott mor du Jeg gleder meg veldig til å få møte henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå