Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cindi ble brått tilgitt da det tikket inn en melding for fem min siden :). De er på vei til sykehuset, og det " gjør satans vondt".

Nå gleder jeg meg veldig til å møte lille MiniCindi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindi ble brått tilgitt da det tikket inn en melding for fem min siden :). De er på vei til sykehuset, og det " gjør satans vondt".

Nå gleder jeg meg veldig til å møte lille MiniCindi!

wiiowiiio :danse: da er det DU som er sladrern her ! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, i så fall burde hun kjappe seg, for jeg legger meg nå. Men jeg har tigget etter oppdateringer, og sjekker uansett mobilen hver gang jeg ammer om natta. Da kan jeg like godt oppdatere dere også, hvis jeg får høre noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best for deg, Niennas!

Go Cindi, go Cindi! :heiajente:

Dette er faen meg fælt :P Jeg VET at Cindi har annet å tenke på enn å sende meg en melding, uansett om hun føder eller MiniCindi har kommet, men jeg takler sååå dårlig å ikke bli informert om hva som skjer.

Jeg hadde det helt likt med din fødsel. Har våknet kanskje en gang i timen i natt for å sjekke etter oppdateringer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du snakker om. Det var jo ikke sånn at vesla her våknet 06:04 og da var fast bestemt på at det var morgen. Det handler jo helt og holdent om at jeg er et fornuftig menneske med fornuftig døgnrytme. Hallo.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du snakker om. Det var jo ikke sånn at vesla her våknet 06:04 og da var fast bestemt på at det var morgen. Det handler jo helt og holdent om at jeg er et fornuftig menneske med fornuftig døgnrytme. Hallo.... :ler:

Åja. Selvfølgelig! Å stå opp før det blir lyst på en lørdag er jo jackpot i husmorspoeng. Nå er det masse tid til å vaske, bake og pynte seg for mannen :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa? Døh, aner du hvor lang tid det tar å få på seg joggebukse og ullsokker, lage floker i håret og å se morratrøtt ut, eller? Du får det til å høres enkelt ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi samme datter, Tekola? ;)

For å ikke spore av tråden til Cindi helt : Gleder meg masse til jeg får møte MiniCindi i rl! Tenkte at jeg må ha med meg noe digg bakegreier, men hvaaa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, du har jo supersøt datter, selvfølgelig hentet jeg inspirasjon fra henne da jeg laget min egen! :klaske:

Jeg stemmer for en pose med lunsjmuffinsene dine, væffal. De er digge, og geniale å ha tilgjengelig når man stabber rundt med et lite knøtt! Og så noe annet digg, kanelsnurrer med alt for mye smør, sukker og kanel, kanskje? Eller noe julebakstlignende, siden det nærmer seg jul? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa? Døh, aner du hvor lang tid det tar å få på seg joggebukse og ullsokker, lage floker i håret og å se morratrøtt ut, eller? Du får det til å høres enkelt ut! :ler:

Joggebukse? Er du så fin på det altså? Jeg dro på meg pysjbuksa jeg, haha.

Har vi samme datter, Tekola? ;)

For å ikke spore av tråden til Cindi helt : Gleder meg masse til jeg får møte MiniCindi i rl! Tenkte at jeg må ha med meg noe digg bakegreier, men hvaaa?

Spore av tråden? Hva mener du? :plystre:

Ser Tekola har gitt mange gode forslag, men jeg slenger på min favoritt: hjemmelagde skolebrød!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den myke, slaskete, utvaskede sorten. Hallo, har da standarer! :opplyser::ler:

Ååh, skolebrøøøød! (Og der forsvant resten av sjokoladen ja... Åhsåsunnfrokost :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra smør, sukker og andre ting med høyt kaloriinnhold er et must, man forbrenner jo ekstra når man ammer :opplyser:

Mange bra forslag! Cindi skal ikke sulte! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått oppdatering fra Cindi.

MiniCindi er kostbar, og etter ti timer med rier med et minutts mellomrom har hun nå en åpning på tre cm....

Cindi ønsket jo å føde på abc, uten smertestillende, men ble overført til Ullevål for en time siden. Hun har nå fått epidural.

Hun får endelig slappet litt av, spist og gått på do :) HerrCindi får også mye skryt i meldingene, han er visst en helt ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nå hatt rier i 16 timer, og de vurderer å ta vannet hennes.

Hun har fortsatt kun 3 cm åpning.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...