Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Jeg eeer her, og skal svare dere. :fnise: Men akkurat nuh skal jeg få besøk av Noz :hjerte:

Så jeg må kle på meg. :P (har sittet i senga og fjaset på facebook med frokost i fanget)

Endret av Cindi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun kommer i morgen så er det ihvertfall noe bra som skjer på anatomieksamensdagen min... Får håpe på det :) Sender deg masse *fødestøv*

*Hopper opp og prøver å fange fødestøvet* Lykke til på eksamen!! :laugh:

Ja, husj husj ! Ut lille vesla ! Det er noen som vil se deg snart ;) og tro meg du har ikke lyst til å høre på historier om overtid plus plus til du er pensjonist selv !

Sånn :) også heier jeg på mammaen ;)

Hun kommer til å få høre det ja :P "Du har alltid vært så treig du!" :fnise:

Lykke til på eksamen, Teita :)

Jeg drømte om deg i natt Cindi, drømte at jeg fødte nå, og du ble dritsur for at jeg hadde sniki og fikk før deg :fnise: litt sniking er liksom greit, men ikke 11 uker :P

Ellers tenkte jeg og at 22/11 var en fin dato, krysser fingra for den!

Håper du får sovet litt godt nå først, og så at hun kommer når du har fått hvilt deg litt :)

Ja, får da håpe at babyen din ikke kommer SÅ mye for tidlig. Greit å bli ferdigruga først kanskje. Men håper du slipper overtid da. For det er passe kjedelig å sitte og se på klokka :P Gleder meg til "the voice" i kveld da. :danse: Har sovet godt i natt. Var våken fra 04.00 til 07.30 ca, men sovna igjen og sov til 11.

Huff enkelte folk :( Synd sånn som søstra di holder på. Får meg til å tenke på svigermora mi det og. Hun var mye viktigere enn meg når jeg lå på sykehuset, og jeg måtte ta hensyn til hennes følelser om hennes krav til div hun krevde ang MIN sønn, som navn. Ting hverken jeg eller hennes sønn var enige i, og hun kunne ikke fatte jeg at hadde noe å si som bare var mora, bestemora er viktigere :P Og jeg kontrollerer sønnen hennes bla bla bla. Men nok om det. Er lurt å ignorere sånn folk en god stund så man får fokusert på seg selv, og spesielt når man er i en sånn sårbar tid som du, man blir ekstra sårbar når man skal føde og tiden etter, proppfull av hormoner :) Og da skal man få lov å tenke på seg selv :)

Sender deg *fødestøv* jeg og Og håper at pia kommer ut snart! Klart du skal få lov til å klage på overtiden

God helg og lykke til med fødsel for det høres ut som at den skjer snart!

Ja, jeg kjenner jo til den svigermorproblematikken. Nå har vi heldigvis en "god periode" akkurat nå, men jeg vet jo at det kan snu i morgen. Sånn er det liksom, både med svigermor, søstrene og mamma. Men prøver å gi litt beng i de akkurat nå, og heller fokusere på det som skjer akkurat her i heimen.

Kjipt for søstra mi at hun er så dust, for hun kommer IKKE til å bli den første som blir oppringt når fødselen starter. Fooor å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindiiii, babyen din er drittreig! :sur: hahahhaa :fnise: Håper hun kommer i dag! :jepp::hjerte:

Hahaha! Ja, hun er en skikkelig treigfis!!

Kos deg med Noz!!!

Takk for det. Det var veldig kos med besøk! :laugh:

Kos dere masse :)

Oooog, det er masse tid på å føde på enda i dag ;D

Kosa meg jeg hvertfall. Kos med besøk når man sitter her på pynt. :laugh:

Ja, det er jo enda noen timer igjen av dagen, meeeeeeeeeeeeen: nå har jo jeg bestemt meg for at hun skal bli skytten, og ikke skorpion. Så jeg skal ikke føde før ti minutter over midnatt i natt. :opplyser:

Nå er det faktisk slik at jeg har mensensmerter som er sterkere enn de har vært de siste ukene, så det er ikke umulig at noe er i gjære her snart. Har ikke fått rier enda da, og ikke noe vann eller slimpropp. Bare mensensmerter. Men det er da noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... Hvis du ikke tåler ekle detaljer: SE VEKK.

Nå måtte jeg tisse, og var nettopp på do. Det gjorde for jævlig vondt å tisse forresten, MEN. Så, da jeg tørket meg, så var det noe lysebrunt på papiret?? Var litt sånn som el-slim er nesten, bare lysebrunt. Det kan ha vært vann også, og ikke slim, sånn siden jeg har hatt en del utflod i det siste og dette kan ha blandet seg på papiret.

Kjente ingenting tydelig komme ut av "hovedhullet", men bare litt sånn lysebrunt på papiret da jeg tørket meg etter å ha tisset. Kan jeg ha begynt å lekke fostervann? Eller er dette deler av slimproppen?

Har forresten fremdeles mensensmerter, og nå kommer de mer som tak. Fremdeles ikke hyle-vondt. Bare vanlig mensensmertevondt. Sånn som når du blør ganske mye.

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende!

Høres ut som deler av slimproppen sammen med litt spotting. Hos meg gikk ikke slimproppen som en "propp", men kom som noe som lignet el-slim. Først kom en ladning etter litt tvungen sengekos to dager før fødsel (kjære ville ikke, har mente han poket babyen i ansiktet :fnise: Men da fikk han beskjed om at hva han ville var uvesentlig, for jeg ville føde NÅÅÅ!")

Anyhow, andre ladning med "el-slim" kom i forbindelse med at vannet hadde gått og jeg begynte å få rier.

Jeg synes det høres veeeeldig lovende ut dette her altså! :jepp:

Heia heia!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt fostervann har ikke hatt farge, og lukter ganske likt sperm.

Og rier gjør sjeldent skikkelig vondt i begynnelsen :)

Edit: sorry kjip post, men ammer samtidig som jeg underholder storesøster :P

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe er sånn om ikke annet smått i gang :) (Uten at jeg vil ha skyld for å ha oppmuntra deg til å tro det kommer til å skje nåååå :fnise: ) ;)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ut som du er sånn smått i gang altså :D er enig med Niennas, fostervann minner om sperm i lukten. Men på sånn du forklarer det så høres det mer ut som slimproppen :) bare vær litt obs på at det ikke er sikkert at riene blir så vonde som du ser for deg, og at dere drøyer for lenge med å dra. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å komme inn på føden før jeg ikke klarte å snakke meg igjennom riene, og hadde jeg hørt på den jordmoren så hadde jeg endt opp med å føde på stuegulvet! Mine ble nemlig aldri stort vondere enn menssmerter ;)

HEIA BABY :hoppe:

Endret av Nikki09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅåååhh, dette høres kjent ut. Sånne menssmerter/tak var sånn fødselen startet hos meg. Håper tiden er inne nå! Heia heia!!! :hoppendeglad:

Og, MASSE LYKKE TIL! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok definitivt NOE på gang her. Vondtene tar seg opp og er mer regelmessige enn før. Som sterke mensensmerter som kommer og går.

Har holdt på en time nå, og er ca 3 minutter mellom hver gang et nytt "tak" kommer, noen ganger 1,5 min og noen ganger 5 min. Men gjør ikke satans vondt altså. Bare sånn mensensmertevondt, som når du blør på det kraftigste.

Ringte føden, og der fikk jeg svaret jeg forventet å få: "du er førstegangsfødende, dette kommer til å ta tid, blablabla, ta deg en dusj."

Så... Da gjør jeg det da.

Mannen driver og lager pizza, så når den er konsumert skal jeg gå i dusjen. Håper jeg rekker å se the voice. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte føden, og der fikk jeg svaret jeg forventet å få: "du er førstegangsfødende, dette kommer til å ta tid, blablabla, ta deg en dusj."

Så... Da gjør jeg det da.

Mannen driver og lager pizza, så når den er konsumert skal jeg gå i dusjen. Håper jeg rekker å se the voice. :P

Stol litt på din egen magefølelse også! Det er mange før deg som har fått beskjed om førstegangsfødende blablabla, også plutselig så er det krise :fnise: hvor lang reisevei har dere?

Jeg er litt misunnelig på deg! :fnise: Jeg husker så godt den vanvittige følelsen av at NÅ er vi igang :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eeer her, og skal svare dere. :fnise: Men akkurat nuh skal jeg få besøk av Noz :hjerte:

Så jeg må kle på meg. :P (har sittet i senga og fjaset på facebook med frokost i fanget)

Yeeeeeyyy :hoppendeglad:

Det var så innmari trivelig å besøke deg i dag- hadde jeg ikke måtte levere tilbake bilen så hadde jeg gjerne sittet å skravla enda! Får satse på bussen neste gang. Og jeg håper du vil ha besøk snart igjen, for jeg vil ikke at neste gang skal bli om 3 mnd!

Kos deg med Noz!!!

Koz med Noz :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt fostervann har ikke hatt farge, og lukter ganske likt sperm.

Og rier gjør sjeldent skikkelig vondt i begynnelsen :)

Edit: sorry kjip post, men ammer samtidig som jeg underholder storesøster :P

Trippeltasking!? :overrasket:

...det finnes ingen grenser for hva du ikke kan Niennas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...