Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det høres nesten ut som det er noen som ikke tåler at andre er i fokus. Synes du skal sende søsteren din en sms om at du har nok å tenke på om dagen og at du ikke orker drama i livet ditt nå, og hvis hun ikke har noe pent å si så kan hun holde seg borte. Makan!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres nesten ut som det er noen som ikke tåler at andre er i fokus. Synes du skal sende søsteren din en sms om at du har nok å tenke på om dagen og at du ikke orker drama i livet ditt nå, og hvis hun ikke har noe pent å si så kan hun holde seg borte. Makan!! :kjefte:

Det var akkurat det jeg gjorde. Da klikket det totalt for henne. Og jeg skrev det på en veldig forsiktig måte. Litt sånn "kan vi ta dette en annen dag.. jeg er ganske sliten nå 5 dager på overtid.."

Så nå setter jeg telefonen på lydløs. For nå hagler det inn med drit her. At jeg er besatt, egoistisk, selvsentrert, at andre også har gått på overtid og det gir meg ingen rett til spesialbehandling etc etc...

Jeg ber jo ikke om spesialbehandling. Bare om at folk ikke skal skjelle meg ut etter noter for ingenting. Og hvis de skal la sosiopat-tendensene sine gå ut over meg, vent noen dager, til jeg har fått hentet meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å gi deg en telepatisk klem :klem: det viktigste nå er fokus på deg og babyen din. Du trenger alle kreftene dine til fødsel og tiden etterpå. Steng Facebook, blokk nummer og be henne ta seg en bolle. Dette er det siste du trenger nå, og det burde hun faktisk ha forståelse for!

Tenk på at uansett hvordan så er det ikke mange dagene igjen til du har jenta di i armene :) jeg håper du får en fin (i alle fall litt mindre ræva) dag, aller helst med fødsel :klem:

Jeg har bestemt meg for å ikke føde før om tre dager. For å unngå at bebis skal få samme stjernetegn som henne. :fnise: Trenger ikke flere med samme temperament som søster i denne familien.

Fikk masse stressrier til morgenen i dag pga dette, og har nå vondest i korsryggen. Men har roet meg ned og drukket julemust mens jeg gråt til Dr.Phil og tenkte på alle som har det verre enn meg selv. Også tittet jeg litt på ulike hårfrisyrer jeg kan skaffe meg. Så nå er kroppen i "ikke-stressrie-modus", og jeg skal legge meg nedpå en liten time for å hente inn energi til minien til mannen kommer.

Forståelse er fullstendig mangelvare i min familie... Dessverre. Det er bare pappa som er utrustet med det.. Mamma og søskenene mine er virkelig ikke rustet med forståelse, empati eller medfølelse. På noen som helst måte.. Og jeg ringer IKKE til pappa nå, for å sutre. For han har mer enn nok med å ta vare på helsa si. Så da får jeg heller slurpe i meg litt mere gløgg (alkoholfri selvfølgelig) og tørke tårene til Dr.Phil (det hjelper litt å se at andre også har familier som suger...).

Takk for omtanken dere :klem: Dere er så gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindi, det gjør så vondt å tenke på alle disse unødvendige kjiphetene dine for tiden- spesielt de som lett (og burde!) være ungått! Jeg forstår veldig godt at du føler deg såret- familien bør man jo regne med å få støtte av i kjipe situasjoner, men når det er de som forutsaker kjipthetene så er det ubeskrivelig trist.

Hvordan går det med pappan din nå? Er han på sykehuset enda?

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

superduper cindi :hjerte: jeg tenker så mye på deg! hvordan går det?

God morgen missdior :hjerte:

Jeg sitter i senga med frokosten min og pc på fanget. :)

Har innmari vondt i ryggen, og hatt det i hele går. Sånn uforklarlig smerte som ikke føles som den kommer av belastning. Mannen gne litt på ryggen min i går mens jeg lå over pilatesballen, og det hjalp faktisk veldig. Akkurat der og da. :P Men nå er det likedan igjen. Så jeg prøver å finne en god posisjon å sitte i. Tenker at å begynne å gå tur ikke er det lureste, fordi da pleier jeg i alle fall å få vondt i ryggen (i disse tider, med all ekstra vekt).

Har iiiiinnmari lyst til å dra på vareprøvesalg i dag. Men siden mannen har bilen må jeg da ta bussen, og jeg vet liksom ikke helt om jeg tør det. Er så nervøs for at noe skal skje, også er jeg alene. Har jo både ryggen, bekkenet og en potensiell vannavgang som kan gjøre en slik tur upopulær :fnise:

Mannen skulle dra innom der i lunsjen sin da, og titte for meg, om det var sånn at det var "verdt det" for meg å dra dit. Han er snill han! Dra på vindusshopping i lunsjen for kona. :hjerte:

Har også hatt murringer nede i livmora i hele går og nå også i dag, Dette er jo ting som har kommet og gått de siste ukene, så jeg reagerer ikke så mye på det. Men det er bare litt irriterende. For jeg går rundt med sånn kronisk irritasjonsmoment med vondt, murring etc i rygg, mage og livmor, uten at noe som helst skjer. Blir slitsomt i lengden. Den gode nyheten er at det er torsdag, og på mandag er "trivselskontrollen". Så det skjer i alle fall NOE om ikke så alt for lenge. Må bare dø litt av kjedsomhet i mellomtiden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nesten høres ut som at noe er i gjære, med tanke på murringene og "takene" i ryggen. Kanskje du skal føde snart, Cindi!? :danse:

Jeg hadde aldri turt å reise på tur med bussen i din "tilstand"...:fnise: Men antageligvis ville det gått helt fint.

Snill mann du har :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nesten høres ut som at noe er i gjære, med tanke på murringene og "takene" i ryggen. Kanskje du skal føde snart, Cindi!? :danse:

Jeg hadde aldri turt å reise på tur med bussen i din "tilstand"... :fnise: Men antageligvis ville det gått helt fint.

Snill mann du har :rodmer:

Tror ikke det. For har hatt murringer, kynnere, nedpress, tak blablablabla fandens oldemor i tre uker allerede. :P Så det er i grunn ikke noe nytt.

Nå er jeg innmari forberedt på at hun ALDRI kommer av seg selv. Og hele ABC er et kapittel jeg ser for meg at jeg bare må glemme...

Ja, jeg tør ikke rett og slett. :ler: Hadde blitt så ekstremt pinlig hvis noe skjedde, også sto jeg der alene.

Han er innmari snill. Han hater shopping, og å tråkke rundt i butikker. Så at han vindusshopper for meg når jeg ikke er i stand til det selv, det er bare løøøøøøv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ta og stå frem . Ikke er jeg noe barneglad eller opptatt av sånt , men må si at jeg har sniktittet deg et par dager nå :) jeg bare liker deg . Så hei ! Jeg heter LittDiva og følger spent med :) må innrømme at , ehem , første jeg sjekket i dag morges , ehem , var om Cindi var i gang. Og tro meg hadde du kjent meg IRL så hadde vannet gått bare av vissheten at jeg tenker på dette .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ta og stå frem . Ikke er jeg noe barneglad eller opptatt av sånt , men må si at jeg har sniktittet deg et par dager nå :) jeg bare liker deg . Så hei ! Jeg heter LittDiva og følger spent med :) må innrømme at , ehem , første jeg sjekket i dag morges , ehem , var om Cindi var i gang. Og tro meg hadde du kjent meg IRL så hadde vannet gått bare av vissheten at jeg tenker på dette .

Hehe! Hei hei! Og velkommen ut av skapet. :P Innmari kos med sniklesere ^^,)

Ingen vannavgang her, med mindre det gikk i badekaret i sta :ler: Lå over en time i badekaret og vrei meg som en stranda sjøløve i et lite effektivt forsøk på å freshe meg litt opp. Det burde vært filmet. :P

Og så har jeg tatt manikyr på meg selv (seriøst, den magen er genial å ha som manikyrbord!) og vært på vareprøvesalg. Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg da svigersøster nervøst undret seg over om jeg hadde rier midt mellom klesstativene. Jeg håpet nesten på at baby skulle komme der og da, bare for historiens del. Men ikke en gang shopping lokker denne jenta ut.

Nå har jeg lagt meg, og er spent på om 22.11 blir dagen. Jeg er jo innmari glad i symmetri og sånt, så kanskje hun også liker litt orden i tallrekkene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun kommer i morgen så er det ihvertfall noe bra som skjer på anatomieksamensdagen min... Får håpe på det :) Sender deg masse *fødestøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Hei hei! Og velkommen ut av skapet. :P Innmari kos med sniklesere ^^,)

Ingen vannavgang her, med mindre det gikk i badekaret i sta :ler: Lå over en time i badekaret og vrei meg som en stranda sjøløve i et lite effektivt forsøk på å freshe meg litt opp. Det burde vært filmet. :P

Og så har jeg tatt manikyr på meg selv (seriøst, den magen er genial å ha som manikyrbord!) og vært på vareprøvesalg. Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg da svigersøster nervøst undret seg over om jeg hadde rier midt mellom klesstativene. Jeg håpet nesten på at baby skulle komme der og da, bare for historiens del. Men ikke en gang shopping lokker denne jenta ut.

Nå har jeg lagt meg, og er spent på om 22.11 blir dagen. Jeg er jo innmari glad i symmetri og sånt, så kanskje hun også liker litt orden i tallrekkene? ;)

Ja, husj husj ! Ut lille vesla ! Det er noen som vil se deg snart ;) og tro meg du har ikke lyst til å høre på historier om overtid plus plus til du er pensjonist selv !

Sånn :) også heier jeg på mammaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på eksamen, Teita :)

Jeg drømte om deg i natt Cindi, drømte at jeg fødte nå, og du ble dritsur for at jeg hadde sniki og fikk før deg :fnise: litt sniking er liksom greit, men ikke 11 uker :P

Ellers tenkte jeg og at 22/11 var en fin dato, krysser fingra for den!
Håper du får sovet litt godt nå først, og så at hun kommer når du har fått hvilt deg litt :)

Endret av hjärterdam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff enkelte folk :( Synd sånn som søstra di holder på. Får meg til å tenke på svigermora mi det og. Hun var mye viktigere enn meg når jeg lå på sykehuset, og jeg måtte ta hensyn til hennes følelser om hennes krav til div hun krevde ang MIN sønn, som navn. Ting hverken jeg eller hennes sønn var enige i, og hun kunne ikke fatte jeg at hadde noe å si som bare var mora, bestemora er viktigere :P Og jeg kontrollerer sønnen hennes bla bla bla. Men nok om det. Er lurt å ignorere sånn folk en god stund så man får fokusert på seg selv, og spesielt når man er i en sånn sårbar tid som du, man blir ekstra sårbar når man skal føde og tiden etter, proppfull av hormoner :) Og da skal man få lov å tenke på seg selv :)

Sender deg *fødestøv* jeg og ;) Og håper at pia kommer ut snart! Klart du skal få lov til å klage på overtiden :hug:

God helg og lykke til med fødsel for det høres ut som at den skjer snart! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...