Cindi Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1121 Del Skrevet 18. november 2013 Haha, kaller de det virkelig trivselskontroll? Oh, the irony Føler virkelig med deg, jeg syntes også det var helt pyton å gå på overtid. Jeg var også mer hormonell enn jeg var hele svangerskapet til sammen på slutten, og drittlei + hormonell var en ganske dårlig kombo Husker jeg syntes de som sa at jeg skal nyyyte de siste dagene uten baby på slutten av svangerskapet burde fått seg en omgang juling Hør hør! De kan ta seg en bolle og nyte dagene sjæl. Ja tenk! Jeg døde litt da jordmor sa det. Trivselskontroll ti dager på overtid? Hvem faen TRIVES ti dager på overtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 18. november 2013 #1122 Del Skrevet 18. november 2013 Haha Beklager at jeg ler, men du uttrykker deg så godt!! Huff, det er et evig mas fra folk som lurer på om man har født! De får jo tidsnok vite det, så jeg synes nesten det er unødvendig å mase... Mamma ringer meg hver dag nå, crazy! Hun er jo den aller første som får vite når ting skjer... At hun ringer og maser fremkynder ikke akkurat noe... Jaja.... Men nå er hun her snart, Cindi!! Om du må settes i gang så er det bare dager igjen, uansett Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1123 Del Skrevet 18. november 2013 Ja, det er nettopp det. Som om du IKKE ville fortalt moren din det dersom fødselen var i gang. Det er jo også de som garantert ville fått vite det med en gang det var antydning til fødsel, som maser mest. "Nei mamma, jeg fødte for et par dager siden. Glemte å si det bare." Vi føder sikkert innmari fortere hvis vi bare får litt ekstra press på oss. Uansett så er jo denne "trivsels"kontrollen neste mandag, så det er jo heldigvis en slutt på dette innenfor et tidsrom man kan forholde seg til. Selv om det hadde vært innmari ålreit om hun hadde giddet å komme av seg selv. Sånn helst typ i går. Nå i kveld så har jeg vært på blomsterforretningen og kjøpt en stor bukett til svigers, også har jeg kjøpt deksel til iphonen jeg har arvet fra mannen min. Han fikk den nye iphone 5s på jobben, så da fikk jeg hans iphone 4s. Og nå er den pyntet med blingblinghodeskalle. Hæppi! Også måtte jeg krype til korset og kjøpe mer gaviscon. Har gått over en uke uten halsbrann, men nå har vesla bestemt seg for å drite i å ligge nedi bekkenet, hun skal komme ut gjennom kjeften på meg! Så halsbrann: check! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 18. november 2013 #1124 Del Skrevet 18. november 2013 Press og mas gjør selvfølgelig at det går fortere! Herregud, vet dere ingenting? :-O Jeg håper du får tid/har ork til å si ifra her når det setter igang, så kan vi heie på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1125 Del Skrevet 18. november 2013 Press og mas gjør selvfølgelig at det går fortere! Herregud, vet dere ingenting? :-O Jeg håper du får tid/har ork til å si ifra her når det setter igang, så kan vi heie på deg Jeg gjør nok det. Kjenner jeg meg selv rett. Står vel med KG på mobilen under pressrier Neida, fullt såååå ille håper jeg ikke at jeg er. Haha! Blir jo sikkert hundre timer med rier og sånt først, så rekker vel fint å oppdatere alle som oppdateres skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. november 2013 #1126 Del Skrevet 18. november 2013 Med den innstillinga blir det vel en styrtfødsel mens du står i kø på butikken eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1127 Del Skrevet 18. november 2013 Med den innstillinga blir det vel en styrtfødsel mens du står i kø på butikken eller noe Hahaha! Brått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 18. november 2013 #1128 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg synes at jeg ser det! Jordmor: "press!" Cindi: "vent litt, vent litt! jeg må bare oppdatere damene på kg! Vet du hvor mye de har ventet på at jeg skal føde?!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1129 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg synes at jeg ser det! Jordmor: "press!" Cindi: "vent litt, vent litt! jeg må bare oppdatere damene på kg! Vet du hvor mye de har ventet på at jeg skal føde?!" Ja, er jo rene Jesusbarnet dette her. Lurer forøvrig på om hun gikk på overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. november 2013 #1130 Del Skrevet 19. november 2013 Med tanke på at Jesus egentlig visstnok er født på våren, så blir det jo en helsikes overtid når vi ikke feirer ham før i desember! Eller en jævlig lang fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1131 Del Skrevet 19. november 2013 Med tanke på at Jesus egentlig visstnok er født på våren, så blir det jo en helsikes overtid når vi ikke feirer ham før i desember! Eller en jævlig lang fødsel! Det tar tid å utrette mirakler. Det er sikkert derfor lille P er så treg, fordi hun er så ekstremt spesiell og sånt. Jeg har virkelig ingen tegn på en forestående fødsel her. Kunne like gjerne vært i uke 36. Tror ikke baby vet at hun er ferdig enda.. Har i alle fall sovet ordentlig i natt (våknet 05.50, noe som er innafor). Og vurderer om jeg ikke skal gå meg en tur nå på morgenen. For å ikke råtne her inne. Blir litt kjedelig i lengden jo. Kanskje ta en kafetur i ensomheten? Bolle til bolla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 19. november 2013 #1132 Del Skrevet 19. november 2013 Gå på cafe du! Det er godt for sjela å komme seg ut. Glan på folk, drikk favorittkaffen, les ei avis/blad. Eg har gått overtid 3 ganger, så eg veit at det er tungt... Eg fekk den knekken 7. dagen på overtid med første. Skikkelig i bakken, trudde eg aldri skulle føde... Men du har ikkje lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. november 2013 #1133 Del Skrevet 19. november 2013 God morgen cindi solstråle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1134 Del Skrevet 19. november 2013 Gå på cafe du! Det er godt for sjela å komme seg ut. Glan på folk, drikk favorittkaffen, les ei avis/blad. Eg har gått overtid 3 ganger, så eg veit at det er tungt... Eg fekk den knekken 7. dagen på overtid med første. Skikkelig i bakken, trudde eg aldri skulle føde... Men du har ikkje lenge igjen! Jeg kom meg i alle fall i dusjen. Men bena mine dør av å stå så lenge, så måtte sette meg ned i sofaen med bena høyt hevet etterpå. For bena blir sånn lilla/blå/gule flekkete om jeg har stått en stund. Lekkert! Skal dra på kafè, men så treig som jeg er, så er jeg ikke ferdig med sminke og hår før mannen er ferdig på jobb allikevel, så da kan jeg jo like godt vente på han. God morgen cindi solstråle!! Gudd måårnings. (nå ble det riktig nok ettermiddag før jeg rakk å svare ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 20. november 2013 Forfatter #1135 Del Skrevet 20. november 2013 Familie... Jeg blir så oppgitt. Det er alltid familien som treffer hardest. De som kommer med de hardeste slagene som slår meg rett ned i bakken på verst tenkelige tidspunkt. Av og til så er det nesten så jeg skulle ønske at jeg heller var foruten.... 5 dager på overtid. Hun som skal være gudmor for barnet mitt, og som skulle være min backup som fødselshjelper. Min søster. Har nå laget et helvetes drama. Og hvorfor er jeg overrasket?? Hun gjorde akkurat det samme rett før dåpen til min andre søster. Som er grunnen til at jeg ble gudmor til tantebarn nr 2, i stedet for henne. Jeg holder evig på håpet om at de skal bli voksne, men de klarer bare ikke. Medfølelse og empati er fullstendig utelukket. Hva med å bare la meg være i fred. Sånn akkurat nå? Akkurat nå mens jeg går og venter, med tynnslitt syke og et kjipt humør. Jeg prøver så hardt jeg kan å bare få dagene til å gå, så jeg kommer meg til neste dag, og baby kanskje blir født. Prøver å fylle dagene med noe hyggelig, så jeg ikke tenker på at jeg venter og venter. Vær så snill ikke lag drama akkurat nå. Og vær så snill, ikke vær så urettferdig. Ikke kall meg de styggeste tingene du kan komme på, og skjell meg ut, og si ting som ikke er sanne og som er regelrett kjempeurettferdige at du sier om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. november 2013 #1136 Del Skrevet 20. november 2013 Awww! Sånt fortjener du da virkelig ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 20. november 2013 #1137 Del Skrevet 20. november 2013 Uff... Håpar du klarer å koble henne ut akkurat no, du treng ikkje å bruke energi på alle andre rundt deg i denne tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 20. november 2013 #1138 Del Skrevet 20. november 2013 What? Ikke la denne energi-sugende dama ødelegge disse siste dagene. Eventuelt det, eller si ifra klart til henne, det er også lov hvis hun virkelig klarer å lire av seg skit på den måten. Skru av telefonen og pcn, sett på tv-serie eller DVD (f.eks se Friends for 11e gang...) med et kaldt glass Pepsi Max i hånda, og pledd over Eventuelt kan du kjøpe deilige donuts med farge-glasur på og stu dem inn... Hei vent! Det var sånn jeg gjorde det de siste ukene, men er likevel å anbefale Så lenge du klarer å slutte med donutsene haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 20. november 2013 Forfatter #1139 Del Skrevet 20. november 2013 Hehe! Det er omtrent det jeg har gjort. Bare at jeg drikker "julmust" som mannen kjøpte på ikea til meg i går. Pledd, tv og julmust. Sa ifra til henne at jeg syns ikke dette var noe hyggelig gjort. Men hun tok helt av. Så... Hvis hun fortsetter å hagle på meg så bare sletter jeg henne fra face og blokkerer henne fra telefon. Kjipt for henne at hun eventuelt må høre fra andre om jeg føder. Men jeg syns det blir for drøyt, at hun skal holde på sånn akkurat nå. Det er LOV å prøve å ha LITT sosiale antenner og empati. Hvis hun selv ikke skjønner at man ikke går til angrep på en høygravid dame på overtid, så... ja... Herregud jeg er glad jeg har mannen min. Han er som 20 mennesker i ett. Han er vennen min, partneren min, familien min + + + . Uten han hadde jeg forgått. Selv om jeg synes han også er skikkelig teit av og til, så elsker jeg han enormt, og er skikkelig takknemlig for at han holder ut med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 20. november 2013 #1140 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg kan ikke annet enn å gi deg en telepatisk klem det viktigste nå er fokus på deg og babyen din. Du trenger alle kreftene dine til fødsel og tiden etterpå. Steng Facebook, blokk nummer og be henne ta seg en bolle. Dette er det siste du trenger nå, og det burde hun faktisk ha forståelse for! Tenk på at uansett hvordan så er det ikke mange dagene igjen til du har jenta di i armene jeg håper du får en fin (i alle fall litt mindre ræva) dag, aller helst med fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå