ara Skrevet 16. november 2013 #1101 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg tror mannen min blir litt gal av meg av og til. Nå har jeg sittet i en halvtime-time og sunget for full hals på diverse musikaler mens jeg har danset med magen. Lille P digger det (tror jeg), for hun danser med Mannsen derimot smiler pent, og kommer med en "ehm.. tror jeg skal legge meg jeg." Cindi tar hintet, og skrur av youtube. Det er ganske morsomt, for babyen blir alltid veldig aktiv når jeg spiller musikaler eller opera. Hvis P3 står på så gir hun full f og bare sover videre, men musikaler, opera eller rock, DET reagerer hun på. Morsomme ungen! Håper du er klar for morgendagen, for da melder frøkna sin ankomst! Kan godt hende riene kommer i kveld men 17.blir hennes fødselsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. november 2013 #1102 Del Skrevet 16. november 2013 Hehe! Skjønte hva du mente. Bare flott at jeg er trøtt, så blir det vel litt ordentlig søvn på meg. Fikk noen kommentarer i dag på at folk ikke helt skjønte at jeg orket å være med i noen begravelse i "min tilstand". For meg så er jo det en selvfølge. Så lenge jeg ikke lå på sykehuset, så skulle jeg være med. Jeg er da kone. Ektefolk stiller opp for hverandre. Hvis jeg ikke hadde stilt opp i dag, når skulle jeg? Synes heller det er rart at det var så mange som reagerte på at jeg kom. Jeg synes ikke at det er så rart- synes det hadde vært rarere om de skulle forvente at du stilte opp på selveste termindagen! Og jeg syns det er flott at de kommenterte det, for det tyder på at de også ser hvilken god kone du er Hvordan er det med MisterMann nå (sånn ang dette med å miste bestemoren sin)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1103 Del Skrevet 16. november 2013 Kasper lå forøvrig feil i forhold til fødsel (altså, lå an til å bli stjernekikker). Han rotete under fødsel og det er visst veldig vanlig i følge jordmor. Jeg tipper du føder 20/11, altså om fire dager Åh så deilig å høre! Takk for at du deler. Da får jeg litt optimisme her. Skal legge deg inn. Men må ligger jeg i senga med mobilen bare. Må hvile ryggen, for har holdt på i hele dag med stryking, rydding, vasking og matlaging. Bena er i sjokk. De er liksom ikke helt fornøyd med å bære på 14 kg ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1104 Del Skrevet 16. november 2013 Håper du er klar for morgendagen, for da melder frøkna sin ankomst! Kan godt hende riene kommer i kveld men 17.blir hennes fødselsdag Har to venninner som er bombesikre på det også. Nesten så jeg ikke vil la de ha rett, for de er så kjepphøye. Men nå VEDDER jeg på at vannet går snart. I senga! For jeg har nemlig brukt evig mye tid på å stryke sengeklær i dag. Sengekappen henger så pent på, nyvasket, strøket og dandert. Det MÅ jo bare jinxes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1105 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg synes ikke at det er så rart- synes det hadde vært rarere om de skulle forvente at du stilte opp på selveste termindagen! Og jeg syns det er flott at de kommenterte det, for det tyder på at de også ser hvilken god kone du er Hvordan er det med MisterMann nå (sånn ang dette med å miste bestemoren sin)? Det går bra med han. Han bekymrer seg nok mest for hvordan pappaen sin har det. Men selv virker det som han tar det greit. Han er trist, men samtidig ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. november 2013 #1106 Del Skrevet 16. november 2013 Har to venninner som er bombesikre på det også. Nesten så jeg ikke vil la de ha rett, for de er så kjepphøye. Men nå VEDDER jeg på at vannet går snart. I senga! For jeg har nemlig brukt evig mye tid på å stryke sengeklær i dag. Sengekappen henger så pent på, nyvasket, strøket og dandert. Det MÅ jo bare jinxes. Haha Typisk at man da skal søle masse fostervann der, etter den innsatsen Spennende å se om venninnene dine og jeg har rett...Vi har jo det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1107 Del Skrevet 16. november 2013 Haha Typisk at man da skal søle masse fostervann der, etter den innsatsen Spennende å se om venninnene dine og jeg har rett...Vi har jo det! Ja, det er nesten bare å forvente La meg med tisselaken i sta faktisk, men våknet etter en time, fordi jeg var så svett. Så da vet vi hvordan ungene har det med tisselaken. No go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1108 Del Skrevet 16. november 2013 Fyller på her etterhvert som jeg får nye tippere Er bare ara igjen av de som tippet "for lenge siden". Hun har tippet i morgen, og det er samme datoen som to av mine venninner hardnakket påstår er Dagen. Så får vi se da. Nå er i alle fall leiligheten støvsugd, sengene er skiftet på, sengen til lille P er nyoppredd og fin, og alt er i grunn veldig klart til å bare dra på sykehuset og "hente" ungen. (jada, jeg vet jeg må føde den først ) Tippeliste fødsel: missdior: 25. oktober NozMonster: 31. oktober hjärterdam: 1. november Calavi: 5. november 3D-ultralyd termin: 7. november Cindi: 8. november Teita: 11. november Tekola: 12. november *Frida*: 13 november Yesterday: 14. november Ordinær ultralyd termin: 15. november ara: 17. november Frøken Vims: 18. november Mus-Katt: 19. november Pyntestøv: 20. november :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. november 2013 #1109 Del Skrevet 17. november 2013 Heia baby!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 17. november 2013 Forfatter #1110 Del Skrevet 17. november 2013 Heia rent sengetøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2013 #1111 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg begynner virkelig å miste tolmodigheten her nå Cindi! (...så jeg kan bare nesten tenke meg hvordan du må føle det.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 17. november 2013 Forfatter #1112 Del Skrevet 17. november 2013 Er skikkelig sånn gråteklar i dag. Prøver å ikke bekymre meg, eller tenke på fødsel, men tenker jo ikke på noe annet. Var ikke råstilig at jordmor og alle mente at jeg garantert fødte FØR tida, også får man forventningene opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 17. november 2013 #1113 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg lurer på om det er noe de sier på f? Jeg fikk også beskjed både at jeg kom til å føde før tiden, og at idag er dagen! To dager på rad faktisk... Tredje dagen så brøt jeg ut i krampegråt fordi jeg hadde vært sååå mentalt forbredt på å føde. Så istedet så begynte jeg å forbrede meg på å gå til makstid og måtte settes i gang, og plutselig på natt til dag fire på overtid så satt veene i gang jeg tror du føder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2013 #1114 Del Skrevet 17. november 2013 Er skikkelig sånn gråteklar i dag. Prøver å ikke bekymre meg, eller tenke på fødsel, men tenker jo ikke på noe annet. Var ikke råstilig at jordmor og alle mente at jeg garantert fødte FØR tida, også får man forventningene opp. Beklager at du føler det sånn... Ingen kan jo spå når du skal føde på ekte og jeg trodde disse tippelistene bare var for gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 18. november 2013 #1115 Del Skrevet 18. november 2013 God morgen! Tenk i morgen kommer hun ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. november 2013 #1116 Del Skrevet 18. november 2013 Det er uansett kortere igjen enn du har ventet på baby! (Og det var en elendig trøst, men, jeg prøver ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. november 2013 #1117 Del Skrevet 18. november 2013 god morgen cindi! har du blitt mamma?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1118 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg lurer på om det er noe de sier på f? Jeg fikk også beskjed både at jeg kom til å føde før tiden, og at idag er dagen! To dager på rad faktisk... Tredje dagen så brøt jeg ut i krampegråt fordi jeg hadde vært sååå mentalt forbredt på å føde. Så istedet så begynte jeg å forbrede meg på å gå til makstid og måtte settes i gang, og plutselig på natt til dag fire på overtid så satt veene i gang jeg tror du føder i morgen Natt til dag fire er i natt. *krysse fingre* JM sa at det ofte er en "topp" av fødsler 3-4 dager på overtid. Så da er du innmari normal Håper jeg også er det. Beklager at du føler det sånn... Ingen kan jo spå når du skal føde på ekte og jeg trodde disse tippelistene bare var for gøy Det var ikke ment som en kritikk mot dere. Hvis du tok det sånn. Tippelistene er bare for gøy ja. Men jordmor og alle rundt meg har vært veldig sikre på at jeg kom til å føde godt før tiden, og med 3D termin 7.nov så ventet jeg aldri å gå på overtid. Så da har man vel lov å komme med et hjertesukk? God morgen! Tenk i morgen kommer hun ! :D Vi får se. Det er uansett kortere igjen enn du har ventet på baby! (Og det var en elendig trøst, men, jeg prøver ) Det var et innmari godt forsøk. Er uansett nå en uke til overtidskontrollen, så man vet jo at man ikke skal gå for alltid. (selv om det føles litt sånn) god morgen cindi! har du blitt mamma?? Nei, ingenting nytt her. Baby var veldig aktiv i natt, så jeg lå våken fra 02.30 til 05.30 uten å få sove. Hun er nemlig en liten turner om natta. Etter å ha være muuuuusestille hele dagen, så bestemte hun seg for å ta helt av på natta. Men ingen tegn til fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1119 Del Skrevet 18. november 2013 En uke til "trivselskontrollen" på sykehuset. Trivsel meg i rompa! o_O Skal på kontroll ti dager på overtid, og da skal de vurdere om de skal sette meg i gang på dag 12 eller 14. Hu-ra. Flaks at de har så god tid da. Jeg risikerer jo å føde i desember liksom. Nå ringer telefonen i ett sett, og sms tikker inn uten stans, og alle spør om det samme: "har du ikke født enda?" NEI JEG HAR IKKE DET FOR TENK!!! *sinnapropp* "Har du ikke tenkt å føde snart eller?" Eeeeh... Nei, jeg holder igjen med vilje jeg! "Har du prøvd å gå i trapper?" Har du prøvd å klappe igjen? *mannevond* "Nå er jeg skikkelig lei av å vente!" Åh? Er du? Det må være grusomt for deg... Det er de tingene jeg har lyst til å svare. Men for å ikke bli veldig ensom her i verden, så svarer jeg: "Neida, her trives hun godt inni mamman sin. Hehe..." Også biter jeg tenna sammen og tenker på sommerfugler som flyr inn i en strømledning. Eller noe. Joda. Jeg er litt lei nå. Litt. Irritabel er man også. Akkurat nå så irriterer jeg meg over at det er så fuckings lytt her at jeg hører sentrifugen til vaskemaskinen til naboen så godt at man skulle tro den sto i stua mi. La meg klokken 23 i går, og våknet 02.30 igjen av at jeg måtte tisse. Og da var babyen helt klikk. Hun holdt et salig liv frem til 05.30, før jeg fikk sove igjen. Og det etter å ha vært musestille hele dagen, sånn at jeg faktisk var litt bekymret. Nå driver hun og turner litt rundt nedi bekkenet mitt, mens jeg sitter her og teller minutter til det skjer noe. Jeg prøver å fokusere på noe annet. Strikker, ser på tv etc... Men det er umulig. Virkelig. Umulig. Hilsen padda, fremdeles på overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 18. november 2013 #1120 Del Skrevet 18. november 2013 Haha, kaller de det virkelig trivselskontroll? Oh, the irony Føler virkelig med deg, jeg syntes også det var helt pyton å gå på overtid. Jeg var også mer hormonell enn jeg var hele svangerskapet til sammen på slutten, og drittlei + hormonell var en ganske dårlig kombo Husker jeg syntes de som sa at jeg skal nyyyte de siste dagene uten baby på slutten av svangerskapet burde fått seg en omgang juling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå