Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

I dag er du en dag lenger enn jeg kom, jeg sov elendig de siste nettene, så kanskje noe action hos deg snart :) Håper at du får ladet batteriene, selv ble jeg utslitt og det er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Enda ikke sovnet igjen... ble med to timer i natt. :(

Du sover en del på formiddagen, sant?
Det er ikke meningen å høres streng ut, men det er jo som å be om å sove
dårlig til natten. Før så kunne jeg det, sov bestandig en time eller to etter skolen på slutten av
ungdomsskolen og ut hele VGS. Men i de senere årene så har jeg virkelig slitt med å sovne om jeg sover på dagtid, selv bare en halvtimes cowboystrekk. Du kan ikke heller prøve å gå hele dagen uten å legge deg da og heller kjempe deg igjennom dagen inntil kvelden kommer? Da tørr jeg vedde på at du sover bedre/lenger/mer..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sover en del på formiddagen, sant?
Det er ikke meningen å høres streng ut, men det er jo som å be om å sove
dårlig til natten. Før så kunne jeg det, sov bestandig en time eller to etter skolen på slutten av
ungdomsskolen og ut hele VGS. Men i de senere årene så har jeg virkelig slitt med å sovne om jeg sover på dagtid, selv bare en halvtimes cowboystrekk. Du kan ikke heller prøve å gå hele dagen uten å legge deg da og heller kjempe deg igjennom dagen inntil kvelden kommer? Da tørr jeg vedde på at du sover bedre/lenger/mer..

ehm.. nei.

Jeg sover ikke.

punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er du en dag lenger enn jeg kom, jeg sov elendig de siste nettene, så kanskje noe action hos deg snart :) Håper at du får ladet batteriene, selv ble jeg utslitt og det er ikke å anbefale.

Jeg prøver å slappe av så mye jeg kan da. Selv om jeg ikke får sove. Håper vel egentlig på at jeg får en god natts søvn før fødsel, så jeg slipper å starte med underskudd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, syns synd i deg no, ein kan bli heilt ødelagt av lite søvn! Håpar anten jenta kjem ein av dei næraste dagane slik at i alle fall din mann kan gå i begravelsen, eller at ho held seg inni til begravelsen er over (men då må du få sove!)

Ja, håper virkelig vi slipper å ha begravelse og fødsel samme dag. Begravelsen er på termindatoen da, så det er jo ikke umulig..

Finnes det ingen måte du får sove på? Frisk luft, varmeflaske på vondter, sittende, eller noe som helst? Evt en sammenrullet dyne mellom beina og opp bak ryggen? Jeg sov mye bedre på slutten hvis jeg lå på siden og fikk løftet det øverste beinet litt. Jeg tviler ikke på at du har prøvd det som er å prøve, men det blir ikke noe lettere etter fødselen. Fødselen krever det aller meste av kreftene dine, og du får ikke noen tid til å hente deg inn etterpå. Jeg mener ikke å være slem og uroe deg altså, jeg bare vet hvordan det er. :klem:

Har selvsagt prøvd alt dette... Har også sovet med en stor ammepute mellom bena i flere mnd allerede. Så.. Ja... Har prøvd alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig få føder på termindagen, men hvem vet hva du gjør :)

Nei, prosentvis er sjansen heldigvis liten.

Sender deg en god klem :klem: Snart kommer vesla og da går vondtene bort :klem:

Takk for det. Det føles litt som å skulle løpe fem-mila, og så få melkesyre etter 200 meter.

Nå krysser jeg fingrene for en gooood natts søvn, og at fødsel starter når jeg er uthvilt. Alt er klart til henne nå i allefall, bortsett fra den slitne mammaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Hvordan går det med deg? Hatt en god tur til London med litt prøvegnist? ;) Jeg krysser fingrene for deg. Snart er det du som vagger deg gjennom de siste ukene av svangerskapet og er superutålmodig på å møte din lille engel. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, beklager at jeg misforstod innlegget ditt på forige side. :ball:

Jeg prøver å sove på dagtid, men får ikke til. Jordmor ba meg sove når som helst, med en gang jeg ble trøtt så skulle jeg legge meg. Men.. Det nytter jo dårlig når man aldri blir trøtt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg prøver å sove på dagtid, men får ikke til. Jordmor ba meg sove når som helst, med en gang jeg ble trøtt så skulle jeg legge meg. Men.. Det nytter jo dårlig når man aldri blir trøtt nok.

fustrerende! :sukk:

i teorien så burde du jo være så stupende trøtt at du bare seiler snorkende om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fustrerende! :sukk:

i teorien så burde du jo være så stupende trøtt at du bare seiler snorkende om!

Ja. Det er ikke helt lett å forstå. Jeg er jo sliten. Skikkelig. Men ikke trøtt liksom. Vanskelig å forklare. Kroppen min vil liksom ikke falle til ro, men så er jeg samtidig så sliten at jeg gråter nesten.

Tror kanskje ikke kroppen klarer å slappe av, fordi jeg gleder meg sånn til å møte lillegull? :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert min dato :D

Ønsker deg masse lykke til, og sender en helt haug med sovestøv!

Vet hvordan du har det. Jeg har enda ikke sovet en helt natt gjennom siden jeg var 6 mnd på vei, og nå er ungen min to år. Jaja.

Jeg sov ihvertfall relativt ok de siste nettene før jeg våknet i en vanndamm.

:klemmer:

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvordan du har det. Jeg har enda ikke sovet en helt natt gjennom siden jeg var 6 mnd på vei, og nå er ungen min to år. Jaja.

Buhuuuu! :nigo:

Edit: Jeg har hedigvis sovet MANGE netter igjennom, og som du har sett på Johan så er det ikke mye liv i dem de første ukene. Krysser fingrene for at du ikke blir helt mental etter fødsel grunnet søvnmangel ;) (Men ikke forvent å sovn så fort du er ferdig med fødsel - det er ganske vanlig å bli supergira :fnise: )

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sende meg fødestøv også! For sovestøvet ditt hjalp! :laugh::danse:

Jeg har soooovet i natt! Hurra!! Sovnet kanskje klokken 02.15, og våknet klokken 09.15 ca. Og da hadde jeg "bare" vært oppe for å tisse tre ganger i løpet av natten.

Deilig å ha sovet! Helt sykt deilig. Så akkurat nå er det bare ryggen som tærer på kreftene, men den regner jeg med kommer til å bli fin igjen når jeg slutter å være så framtung. :fnise:

Heia Teita, heia Teita :duskedame:

Heier med!! :duskedame:

11.nov!!

Buhuuuu! :nigo:

Edit: Jeg har hedigvis sovet MANGE netter igjennom, og som du har sett på Johan så er det ikke mye liv i dem de første ukene. Krysser fingrene for at du ikke blir helt mental etter fødsel grunnet søvnmangel ;) (Men ikke forvent å sovn så fort du er ferdig med fødsel - det er ganske vanlig å bli supergira :fnise: )

Tror nok jeg blir litt gira ja. Brått ligger det et lite menneske ved siden av meg. Som JEG har laget. :sjokkert:(mannen bidro litt da.. men bare såvidt)

Jeg sto foran speilet i sta, med min 14 kilos-mage, og tenkte: "Jeg kommer heldigvis aldri til å se verre ut enn akkurat nå." Se så flink jeg er til å tenke positivt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Hatt en god tur til London med litt prøvegnist? ;) Jeg krysser fingrene for deg. Snart er det du som vagger deg gjennom de siste ukene av svangerskapet og er superutålmodig på å møte din lille engel. :hjerte:

Går bare fint med meg!!! :hjerte: Londonturen var helt fantastisk, og siden EL skulle innfinne seg mellom 3-8 november så passet det greit med hygge hver eneste dag. Ferier blir gjerne sånn :humpe: Du er så søt ! Håper også at det snart er vår tur :hjerte: Også håper jeg at du snart føder littegrann, for jeg er skikkelig utålmodig! Haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...