Cindi Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #901 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har hørt litt dårlige rykter om barnas hus Jeg også, og nå skjønner jeg jo hvorfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #902 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har snakket med babyshop, og de har en i sort i butikken som jeg kan få. Også har jeg snakket med jollyroom, og de har den i lilla. Så i morgen kjøper jeg vogn, samma hva! Jeg SKAL ha brio smile! Ingen annen! Jæskla spent på hva daglig leder i barnas hus har å komme med i morgen.. Nå vet jeg jo hva jeg skal svare, så den saken er jo grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. oktober 2013 #903 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nå som du har snakket med forbrukerrådet så har jo faktisk ikke Barnas hus noen valg? De må jo bare se å betale dette mellomlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #904 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg må først si det til barnas hus. Fordi de må få en reell mulighet til å selv skaffe meg vognen før jeg kjøper den selv. Det er regler for sånt. Men i morgen så forventer jeg en avklaring. Jeg skal ha vogn for tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 24. oktober 2013 #905 Del Skrevet 24. oktober 2013 Uff for et opplegg! Klart du skal ha vogna di no. Stå på krava! *heiasmily* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2013 #906 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nå er det "imorgen" og jeg er kjempespent på hva som skjer Cindi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. oktober 2013 #907 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #908 Del Skrevet 24. oktober 2013 Daaa har jeg blitt enig med barnas hus. Det var lurt av meg å vente, og ikke forhaste meg. Daglig leder kunne fortelle meg at grunnen til at brio hadde hatt så store leveringsproblemer (babyshop bekreftet også dette) var at de hadde hatt veldig mange reklamasjoner og klager på hjulene på brio smile. De måtte starte i gang en helt ny produksjonsrunde med en ny type hjul. Damen sa at hun gjerne ville heve kjøpet og gi meg pengene tilbake, men at hun ønsket at jeg da var forberedt i tilfelle jeg fikk problemer med hjulene på vognen jeg da kjøpte fra jollyroom. Dette er jo IKKE de man ønsker å høre, når man allerede har plagdes med vognen. Hun spurte om det var noe de kunne gjøre som ville gjøre meg mer fornøyd, og jeg forklarte da at mye av min frustrasjon gikk på at hvis jeg skulle låne en vogn, så ville jeg jo sitte på masse utstyr som ikke passet til vognen jeg da fikk låne. F.eks så er jo en bilstol med base og sånn click and go-system noe som bare kan brukes i et visst antall måneder, så da vil jeg jo miste mange måneder med den komforten som jeg har betalt for. Dette forsto hun, og foreslo at jeg kunne få låne med en bilstol og base til lånevognen. Jeg forklarte da videre at jeg har litt issues med å skulle bruke noe som jeg ikke aner hvem som har brukt, og at dette kanskje er litt prippent av meg, men at det jo er en grunn til at jeg ikke har kjøpt vogn brukt.. Hun forsto dette, og spurte om britax-vognen brio hadde foreslått fremdeles var uaktuell. Jeg sa at hvis den overhodet skulle være aktuell så måtte jeg eventuelt få med stol og base. Hun ringte litt. Og slik ble det. Så nå får jeg en helt ny Britax Affinity, med sportsvogn, bagvogn, bilstol og base innen en uke. Var ikke akkurat samme lillafargen som jeg hadde på smile, så derfor bestilte jeg sportsvogndelen i svart, så jeg ikke risikerer å krasje totalt på fargen på posen lillenurk sin tante har laget. Det har jo vært vilt mye styr og mas, men jeg ville rett og slett ikke ta sjansen på å kjøpe en vogn det har vært så mye reklamasjoner på, og jeg orket ikke tanken på å vente til eventuelt februar (kanskje lengre) på å få smile-vognen. Og nå får jeg jo helt ny stol og base, i stedet for brukt. Og Affinity-vognen ser ganske lik ut som Smile, så det er ikke sikkert jeg vil merke så veldig stor forskjell på bruksegenskapene. I tillegg kommer det vinterhjul til affinity fra og med januar 2014, så da kan jeg kjøpe de, hvis jeg syns vognen ikke er bra nok i snø. Så jeg tror jeg kom helt greit ut av det. Vognen skal være i hus om en uke, så da kan bare lille bebis komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 24. oktober 2013 #909 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så bra ting ordnet seg! Da kan du senke skuldrenene og gi deg til å vente på vesla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #910 Del Skrevet 24. oktober 2013 Her er resultatet. Vi skal ha sportsvogndelen som er helt til venstre, den helsorte. Så sort chassis og sort sittedel. Også skal vi ha lilla bag og lilla bilstol, så den blir som på det lilla bildet, bare med sort chassis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #911 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så bra ting ordnet seg! Da kan du senke skuldrenene og gi deg til å vente på vesla Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2013 #912 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hurrraaaaaaaaaa Det er som jeg alltid sier; det årdner seg hver gang! Så bra at denne vogna (pluss bilstol!) også finnes i lilla- en fin lillafarge også synes jeg! Dette har tatt mye unødvendige krefter fra deg Cindi, men nå kan du heldigvis lade opp batteriene igjen- helt uten denne teite bekymringen! Men... hvorfor fikk du ikke denne forklaringen med hjulproblemet med en gang? Det kan jo ikke ha vært sånn at disse du har prata med på telefon ikke visste om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #913 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hurrraaaaaaaaaa Det er som jeg alltid sier; det årdner seg hver gang! Så bra at denne vogna (pluss bilstol!) også finnes i lilla- en fin lillafarge også synes jeg! Dette har tatt mye unødvendige krefter fra deg Cindi, men nå kan du heldigvis lade opp batteriene igjen- helt uten denne teite bekymringen! Men... hvorfor fikk du ikke denne forklaringen med hjulproblemet med en gang? Det kan jo ikke ha vært sånn at disse du har prata med på telefon ikke visste om det? De trodde (i følge damen på telefonen) også at vognen var på vei. Så de visste heller ikke om problemet (i følge henne) før på mandags kveld. Ja, nå skal jeg bare vente på at den nye vognen kommer, med bilstol og alt. Så skal jeg levere den gamle bilstolen med base på barnas hus når den nye kommer. Jeg satser på at koppholderen funker på britax-vognen også, og da er tilbehør-problemet også i boks. Siden jeg får ny stol og adapter. Håper bare virkelig at vi blir fornøyd med vogna nå da. Så jeg slipper gå å irritere meg over det, når jeg begynner å se andre mammaer trille på sine nye brio smile-vogner fra februar av. Mannen mente på at vi uansett kommer til å kjøpe ny vogn ikke lenge etter vi er ferdig med bagen, så... Gud... Jeg kjenner jeg har lyst å la HAN ta den runden. Håper han tar feil, at denne funker lengre enn han tror. Er jo sportsvogndel på den da. Jaja, blablabla. Orkerikketenkemerepådetfordijegerslitenavhelegreia. Nå må jeg ta brødet ut av ovnen her, så mannen og minien hans får brød til frokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 25. oktober 2013 #914 Del Skrevet 25. oktober 2013 Baker du brød sjølv? Oooh, den heimebakt-lukta! Den er sjelden i mitt hus, dessverre... Unntatt før jul, for julekaker er moro! Så fin vogn du enda med! Nå har ikkje eg sett smile, men Britaxen var lekker Syns du lillafargen passar til gutt og, eller ville du ha bytta vogn om det blir ein lillebror seinare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 25. oktober 2013 #915 Del Skrevet 25. oktober 2013 Takk for i går, veldig koselig å se deg! Neste gang håper jeg frøkna er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. oktober 2013 #916 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fin vogn, bra det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #917 Del Skrevet 26. oktober 2013 Baker du brød sjølv? Oooh, den heimebakt-lukta! Den er sjelden i mitt hus, dessverre... Unntatt før jul, for julekaker er moro! Så fin vogn du enda med! Nå har ikkje eg sett smile, men Britaxen var lekker Syns du lillafargen passar til gutt og, eller ville du ha bytta vogn om det blir ein lillebror seinare? Skal ikke skryte på meg at jeg bakte det selv. Det var et sånn halvstekt et. Men regnet med at mannen ikke fikk tid til å steke det om morgenen, så jeg stekte det for han før jeg la meg. Her blir det mye hvis da Hvis jeg får en unge til, og hvis det blir gutt, så kommer jeg nok til å bytte trekk på vogna til det militærgrønne, hvis jeg fremdeles skal beholde den vogna da. Er jo ikke sikkert jeg blir så fornøyd at jeg ville brukt den til neste mulige barn. (har ikke helt landet på om det blir flere enn denne). Men det fine er at det går ann å bytte bare fargen på vognen. De selger nemlig sånne fargepakker med puter og alt separat. Takk for i går, veldig koselig å se deg! Neste gang håper jeg frøkna er ute Håper jeg også, men ser dårlig ut. Iiiiingen tegn på at det er noen forandringer her. God vestlandstur! Fin vogn, bra det ordnet seg Takk for det! Ja, er glad det ordnet seg. Nå er det bare å vente på å få denne i hus da. Orker man forvente at de holder ord på leveringen denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swaggie90210 Skrevet 26. oktober 2013 #918 Del Skrevet 26. oktober 2013 Gratulerer så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #919 Del Skrevet 26. oktober 2013 En liten oppdatering fra bobla Ingenting nytt som skjer egentlig. Er same old same old. Kynnere og generelle vondter, men ikke noe "annerledes". Hatt vondt i ryggen i dag da, og mistenker det er pga den ekstremt dårlige senga vår. Har fått melk i puppen da. Det var en artig overraskelse. Trodde aldri jeg skulle bli så glad/stolt over at det rant noe ut av puppen min I går var vi på fødselsforberedende kurs. Det var ok, men ikke veldig mye som var revolusjonerende. Men mye mindre klamt enn jeg trodde det skulle bli. Merker jeg er ganske sliten og lei i dag, og helst bare ikke vil forholde meg til noe av dette. Vondt i kroppen, trøtt etter dårlig søvn og generelt mye ubehag. Så nå er jeg litt der at jeg driter i hele fødebagen, hentesettet og alt som gjenstår av forberedelser. Har ikke ork til det, og lite tro på at snuppa melder sin ankomst med det først. Er egentlig litt flaut å innrømme det... men... jeg er jo innmari hormonell og sårbar om dagen, men så har jeg vært i kjempefin form siste uken, sånn hormonmessig (til meg å være). Så har vært lite irrasjonell grining og drama. Men... Så måtte det bli litt grining i går, og jeg merket at det tok helt motet fra meg. Jeg la til de jentene jeg har gått på gravidyoga med, og fødekurs på facebook. Og det første som slo meg var masse bilder fra deres babyshower (seriøst.. samtlige hadde det øverst på siden sin). Og min reaksjon var fra å gå fra en ganske happy og normal Cindi, til å ligge hulkende i sengen og gråte over at ingen liker meg (det er jo helt normalt og ikke noe irrasjonelt i det hele tatt å trekke den konklusjonen fordi jeg ikke har fått babyshower, sant?). Og jeg merket da jeg våknet i dag at "tungsinnet" satt litt i enda. Så jeg har vært litt sånn generelt deppa og umotivert i dag. Sokkestrikkingen endte i at jeg rakte opp hele arbeidet og gikk og la meg igjen, fødebagen ble liggende tom og upakket, klærne jeg skulle vaske ble.. ikke vasket. Også har jeg konsumert uante mengder sukker mens jeg har grått til reprisen av "the voice". Nå kjenner jeg det er på tide å legge seg, og forhåpentligvis stå opp til en litt mere happy Cindi i morgen. Satser på sofaen i natt, for jeg har IKKE godt av å ligge våken og vri meg flere netter i senga. Nå slokna mannen på gulvet faktisk. Seriøst, hvordan kan du sovne på gulvet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #920 Del Skrevet 27. oktober 2013 Oppsummering av dagen: Cindi lager pannekaker til frokost. Vi snakker om hvor usunt vi har spist i det siste. Pepperkaker, brus og cheese doodles blir konsumert. Ja. Godt vi er enige da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå