Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Innom og snikleser i masse dagbøker om dagen. Har lite å finne på her jeg sitter med magen i været og bekkenløsning fra hæ****! :ler:

Håper det er greit jeg er innom deg en gang i blant, og kanskje jeg kan få gjette dato også? Jeg tipper i såfall 17.november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert tippeliste på fødsel:

missdior: 25. oktober

NozMonster: 31. oktober

hjärterdam: 1. november

Calavi: 5. november

Cindi: 8. november

Teita: 11. november

Tekola: 12. november

Yesterday: 14. november

ara: 17. november

:kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12. November :jepp:

Kan du sende meg adressen din på FB, så får jeg sendt pakken på lørdag? :)

Sender deg mld på face ;)

Hei! Innom og snikleser i masse dagbøker om dagen. Har lite å finne på her jeg sitter med magen i været og bekkenløsning fra hæ****! :ler:

Håper det er greit jeg er innom deg en gang i blant, og kanskje jeg kan få gjette dato også? Jeg tipper i såfall 17.november ;)

Jeg føler med deg! :klem: Sitter her passe ubrukelig selv. De siste dagene har vært vonde. Vondter overalt, og ALT er ubehagelig. Så nå sitter jeg mest bare i ro og prøver å la timene gå. Får ikke gjort så mye, fordi alt gjør vondt, og da går jo timene sakte. Og jeg har jo EVIGHETER igjen til fødsel føles det som nå. Det gikk sånn akutt over fra koselig til "nåmåduut". Alt gjør vondt nå :sukk:

Blir umåtelig deilig å få kroppen sin tilbake og bli litt mer bevegelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg mld på face ;)

Jeg føler med deg! :klem: Sitter her passe ubrukelig selv. De siste dagene har vært vonde. Vondter overalt, og ALT er ubehagelig. Så nå sitter jeg mest bare i ro og prøver å la timene gå. Får ikke gjort så mye, fordi alt gjør vondt, og da går jo timene sakte. Og jeg har jo EVIGHETER igjen til fødsel føles det som nå. Det gikk sånn akutt over fra koselig til "nåmåduut". Alt gjør vondt nå :sukk:

Blir umåtelig deilig å få kroppen sin tilbake og bli litt mer bevegelig.

Jeg hadde bekkenløsning forrige svangerskap også, og så fort jeg hadde pressa ut ungen så var jeg et nytt menneske! Håper dette gjelder deg også!

Skjønner at det blir hardt nå den siste tiden hvis du skal gå rundt å ha såpass vondt :( Håper jeg ikke gjetter riktig på tippelista og at frøkna skjønner at mamma har vond og finner veien ut litt før termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bekkenløsning forrige svangerskap også, og så fort jeg hadde pressa ut ungen så var jeg et nytt menneske! Håper dette gjelder deg også!

Skjønner at det blir hardt nå den siste tiden hvis du skal gå rundt å ha såpass vondt :( Håper jeg ikke gjetter riktig på tippelista og at frøkna skjønner at mamma har vond og finner veien ut litt før termin! :)

Håper jeg også. Håper terminen fra 3D ul var riktig. Lov å håpe vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morn dere! Minime vet ikke at det er helg. :fnise: Så her våkner jeg like tidlig om det er onsdag eller lørdag. Hadde forhåpninger om at jeg skulle klare å sove videre etter at jeg hadde stått opp for å tisse, men det var litt for mye å håpe. Da mannsen hadde prompet 3 ganger så kjente jeg at det klikket litt for meg :P Da var min grense nådd. Så da lot jeg han ligge i sin egen prompelukt, også sto jeg bare opp.

Sengen vår er ALT for trang. Jeg innser at èn av grunnene til at jeg sliter med å sove er fordi det er så himla trangt i senga at jeg våkner 100 ganger av at det ikke er plass til å snu seg, eller at mannen trør på meg. Med tanke på at jeg har en minime som trør på meg innvendig i tillegg, så trenger jeg liksom ikke at noen trør på meg på utsiden også. Så da våkner man 04.30, og får ikke sove igjen.

Mannen sin kid har pappahelg, og hun står opp like tidlig som minime, så vi er flere som er våkne på ukristelige tider her i huset. Det er rart det der, på ukedager så er ungene nesten ikke til å få opp av senga, men straks det er helg så er de oppe og hopper klokka seks om morgenen? Regner med det ikke er et ukjent fenomen? :fnise:

Jeg konkluderer med: Prosjekt fremover = spare til større seng. At ungene står opp tidlig får jeg ikke gjort så mye med, men jeg kan hvertfall gjøre noe med at jeg får sove de få timene jeg tilbringer i den senga.

Senga ble forøvrig kjøpt da jeg var singel. Og det var en tanke bak hvorfor den er så smal. Jeg hadde vært kjæreste i 5 år, og tenkte som følger at "det er helt greit å komme på besøk, men det skal ikke være FOR behagelig å være her, så de skal ville dra hjem igjen ganske fort."

Vel... Mannsen lot seg ikke stoppe av trang seng. :fnise: Han ligger enda i den senga, 2.5 år senere, og promper og knør seg opp etter ryggraden min. Oh the romance!

Tok meg et eple og et glass juice til frokost. Note to self: dårlig idè. Ævve magen!

Sånn. Da har jeg fått bablet nok usammenhengende og uinteressant for i dag. :P

Ha en fin dag da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det skal ikke være lett.

Jeg hadde ikke overlevd i en sånn trang seng. Vi har 180cm bred seng og det er nesten for trangt for oss :ler:

Håper dere får en finfin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, neste gang kjøper jeg den bredeste senga de har! :P Jeg skal måtte bruke ropert for at mannsen skal høre meg på andre sida av senga. :fnise:

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja, neste gang kjøper jeg den bredeste senga de har! :P Jeg skal måtte bruke ropert for at mannsen skal høre meg på andre sida av senga. :fnise:

hehee, så romantisk :ler:

Jeg la faktisk merke til at dere har en gansk så smal seng, ihvertfall smalere enn hva jeg hadde taklet om jeg skulle bo sammen med en kis oppi der. Selv har jeg en 180 seng og det er fantastisk- kan vri og vende og snu på meg i alle vinkler og fasonger og aldri ramle ut :laugh:

har du hatt en greit lørdag ellers da Cindi? om man ser borti i fra kroppslige ubehageligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehee, så romantisk :ler:

Jeg la faktisk merke til at dere har en gansk så smal seng, ihvertfall smalere enn hva jeg hadde taklet om jeg skulle bo sammen med en kis oppi der. Selv har jeg en 180 seng og det er fantastisk- kan vri og vende og snu på meg i alle vinkler og fasonger og aldri ramle ut :laugh:

har du hatt en greit lørdag ellers da Cindi? om man ser borti i fra kroppslige ubehageligheter..

Tenk det! Du har 180 alene! Jeg må dele 140, og strengt tatt, jeg har IKKE 70 cm av de 140. :P

Det har vært en ordentlig fråtselørdag. Vi spiste pannekaker og blåbærsuppe med makaroni til middag, og sitter nå med cheesedoodles og julebrus. Føler meg nesten forgiftet :fnise:

Også har jeg sendt klagemail til Brio, som har brukt over 3 mnd på å levere vogna mi. Kjenner at jeg begynner å bli passe irritert nå, sånn med tanke på at jeg kjøpte vogna 4 mnd før termin, og nå lurer på om jeg ikke rekker å få vogna før fødsel.

Så... Innholdsrik lørdagskveld. :fnise: Potetgull og syting til brio.

Kjenner det er litt annerledes enn hvordan jeg tilbragte lørdagskveldene mine for 9 mnd siden. Hehe!

Hva med deg? Hatt en fin helg så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

heheee, ja det er faktisk ganske så urettferdig det..selv om jeg har 180 seng alene så bruker jeg sikkert ikke mer enn 1/3 av den, kanskje ikke så mye en gang..

Du har jo ihvertfall en unskyldig/en grunn til å sitte hjemme å støve ned da- kroppen din verken kan eller vil så mye annet..mens jeg da? Jeg har virkelig ingen unnskyldning eller grunn :lol: fant foresten en julebrus i dag jeg også, så den ble visst tilfeldigvis med meg hjem!

MøkkaBrio! Jeg er spent på det svaret du får.. Synes det er utrolig godt gjort av dem å ikke klare å levere en vogn på i underkant av 4 mnd! Du får holde oss oppdatert Cindi :tommelopp:

Joda, jeg har hatt en fin helg jeg... har stort sett bare lest (ikke pensum for en gangs skyld!!) og vært på turer på bissevovven da :)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrusen inntas på høykant her også ;) Hihi!

Og nå er vogga kommet i hus, med sengesett og alt. Så nå er det klart for bebis. :laugh:

Når det gjelder barnas hus så er vi ikke kommet lengre. Annet enn at jeg nå vet at de bare har fortalt meg skrøner hele tiden... De har løyet om hvor ting er i prosessen for at jeg skulle tro jeg fikk vognen. Og nå er det for sent, og jeg får null kompensasjon, men blir tilbudt å LÅNE en brukt gammal vogn av de mens jeg venter enda 3-4 mnd for å få den jeg har betalt for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Julebruuuuus :hoppendeglad:

Hvilken drikker du som er så god?

Jeg kjøpte meg nemlig en her om dagen da jeg endelig fikk øye på en, men det var litt av en nedtur

for den smakte skikkelig balle!

Det var den her;

201211309517208_3.jpg

(oiiioiii, det ble et litt vel stort bilde det men...)

Vognen ja.... jeg er oppgitt jeg og Cindi!!!

Kanskje kontakte forbrukerombudet?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke finne på å kjøpe lettbrus! IIiiisj!! Det smaker bare helt forferdelig. Favorittbrusen min er faktisk Borg sin originale røde. Den smaker skikkelig julebrus!

Det er en Brio Smile jeg har ventet på. Fantastisk flott vogn, men ser dårlig ut for at jeg får den... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...