Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Håper kjøreturen gikk greit i dag og at dere er vel fremme og klar for sørlandskos :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Nå vender dere vel snart nesa hjemover?

Jeg har savnet deg på stranda, men nå kommer nok en liten periode med ikke-strandvær...typiiiisk!

Men vi skal vel ikke klage, for denne sommeren har tross alt bestått av mye fint og varmt vær!

Håper turen deres har vært opplevelsesrik og bra og at vi snart ses igjen :roser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei!! :sol:

Da var jeg tilbake fra ferie. En sooooolfylt ferie! Har bada masse, og til og med fått en tur på havet. :laugh:

Ble todagers dyreparktur samt 3 dager til sammen på camping, i tillegg til en uke hos min barndomsvenninne. Vi har rukket å gjøre veldig mye, og har masse fine ferieopplevelser med oss hjem i kofferten. Vi var ikke hjemme før 23.30 i går kveld, så vi nøt sørlandet heeeelt til siste sekund.

Nå sitter jeg hjemme, og har våknet 3 ganger i dag :fnise: Var sånn passe sliten og trøtt etter å ha vært i full action hver dag i en uke, uten mye hvile. Så jeg våknet, spiste frokost, var våken litt, også la jeg meg. Ble vekket, middag også la jeg meg igjen. Og nå er det snart leggetid igjen. Mannsen mener at man ikke kan ta igjen søvn, men jeg kan jo prøve. :P

Lillemor i magen er ekstremt aktiv i kveld. Hun sparker i ett sett, og har holdt på i flere timer. Mannsen sier han hører når hun sparker. Tenk, en ting han får oppleve, som ikke jeg får oppleve! Det syns jeg egentlig er veldig fint. Det er så mye han ikke får oppleve, som er så gøy og rart og alt, så det er fint at han har noe som ikke er bare "mitt".

Nå har vi 1 dag sammen bare vi to, før minien hans er tilbake igjen. Så er hun her til fredags kveld. Og mandag så begynner vi i jobb igjen begge to. Denne ferien har gått fort!! Og jeg merker at jeg har fått aaaaaalt for lite kjærstekos. Så i morgen tror jeg at jeg isolerer oss. :Nikke:

Skulle helst hatt ferie i enda noen uker. For denne ferien har vært deiiiilig!

Hvordan har deres ferie vært hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Yeeey, godt å ha deg hjemme igjen!

Det er godt å komme seg bort, men ingenting er som hjemme!

Her har ferien vært OK. Været har vært upåklagelig så det er herlig

med regn og tordenbyger nå synes jeg.

Er det nå til mandag du starter på jobb igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake på jobb igjen nå ja.

Har ikke sovet noenting i natt. Ligger våken hele natten, og er trøtt hele dagen. Vondter overalt og tissing hundre ganger i timen. Jeg tisset faktisk to ganger på ti min i går kveld, i forbindelse med kveldsstellet. Woooop.

Ryggen er heller ikke helt med. Får vondt av absolutt ingenting, kan ikke ta ut av oppvaskmaskinen engang uten å få vondt i ryggen, og sliter med å komme meg opp trappa hjemme pga bekkenet. Skulle ikke graviditet være så naturlig?

Trøttest i verden i dag, og kjenner optimismen holder litt igjen.

Og hurra! Jeg fikk munnsår i går. Sånn helt ut av det blå. Og kan ikke bruke medisiner mot det pga virkestoffene. Wooop wooop.

Huu-ra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor klem :hug:

Det er ikke moro hele tiden med denne graviditeten, når man føler man nesten overalt hører at ting er så naturlig og kroppen fikser alt osv, også sliter man med ting som du nevner, det føles rimelig frustrerende. Been there. Var gravid samtidig som en kollega i 2007, tre dager forskjell i terminene, det er ikke kult å være den med bekkenløsning fra uke 16 og 80% SM fra noen-og-tyve, når hun sto i 100% jobb helt frem til permisjonsstart. Jeg følte meg iallefall litt uglesett eller hva det heter, og følte, selv om det kanskje ikek var reelt, at andre tenkte at om hun kan, hvorfor kan ikke jeg...

Håper dagen din blir bedre utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

svært så uheldig du skal være i dette svangerskapet ditt da Cindi :sukk:

Først metervis med konstant kvalme og møkk , en miniperiode hvor det gikk fint, og nå dette her....

Det synes jeg itteno om!

Det skal jammen bli godt å få poppa ut denne lille veslefrøkenen etterhvert!

Det blir så stas, så stas :strix: (Og plutselig så blir alle tidligere smerter og elendighet glemt!)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! I natt har jeg soooovet! :laugh: Hurra! Våknet 4 ganger kanskje, men ikke verre enn at jeg sovna igjen.

Gjesper som et uvær likevel, men sånn får det vel bare være :fnise:

Skal lage middag til mannsen, også skal jeg på kveldsvakt. I morgen er det dagvakt og økonomi, også er det helg igjen allerede.

Gikk på vekta i dag, og har hatt et lite hopp siden sist jeg veide meg ser jeg. Har gått opp 7 kg nå. Lurer veldig på hvor dette skal ende... Har jo enda 3 mnd igjen, og de sier jo at man går opp mest i siste trimester. Trodde jeg skulle klare å holde meg innenfor 10-12 kg, siden jeg var så kvalm i første tri, men tviler sterkt på det nå. Vet jo at jeg spiser sunt og godt og at bebis har det veldig bra, men er jo også smertelig klar over at dette skal av igjen når hun er ute, så håper ikke det tar helt av nå siste trimester.

Har hatt veldig mye vondt i hodet i det siste, og siden søndag har jeg vært kvalm. Så jeg lurte på om det var noe galt. Var hos legen i går, men han tok bare blodtrykket mitt, og sa at jeg måtte bare slappe av. Jeg slapper jo aaaav. Kunne liksom ikke slappa mere av. Skulle heller ønske at jeg hadde muligheten til å være mere aktiv.

Nå ble jeg trøtt igjen. Sove en liten halvtime før jeg begynner på middag da tro? *slæppfis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT det er mulig! :grine:

Drømmejobben min ble akkurat ledig! Og her sitter jeg og er smelt på tjukka! Fudge!! Har ventet på at det skal bli ledig stilling der i 2,5 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk det med jobben, det passer aldri å være gravid sies det :fnise:

Jeg sliter og med søvnen for tiden. Noen netter våkner jeg en gang i timen, etter å ha brukt noen timer på å sovne. Tissing og smerter ja :( Bra at du sov bra i natt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk det med jobben, det passer aldri å være gravid sies det :fnise:

Jeg sliter og med søvnen for tiden. Noen netter våkner jeg en gang i timen, etter å ha brukt noen timer på å sovne. Tissing og smerter ja :( Bra at du sov bra i natt :danse:

Nei, det gjør nok ikke det. Kunne jo ikke vente i en evighet på at den jobben skulle bli ledig heller :P Så satset på at den ble ledig når jeg kom tilbake. Men får vel vente noen år til neste gang de legger ut stilling da. What's ment to be? Eller no. ;)

Kjenner godt til den!! Kan bruke flere timer på å sovne, og når jeg først har sovnet så tisser jeg nesten på meg. Og så våkner jeg jo hver gang jeg snur meg, for magen strammer seg noe voldsomt så det gjør vondt når jeg skal snu meg, så må stoppe halvveis og vente til den roer seg igjen. Har du det også sånn?

Ja, det var deilig! Jeg tissa bare 3 ganger!! :danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svært så uheldig du skal være i dette svangerskapet ditt da Cindi :sukk:

Først metervis med konstant kvalme og møkk , en miniperiode hvor det gikk fint, og nå dette her....

Det synes jeg itteno om!

Det skal jammen bli godt å få poppa ut denne lille veslefrøkenen etterhvert!

Det blir så stas, så stas :strix: (Og plutselig så blir alle tidligere smerter og elendighet glemt!)

Satser på at det kommer og går hvor dårlig jeg skal være fremover... Har jo hatt en EKSTREMT bra sommer, så dette er vel "straffen". :P

Gleder meg til jeg har henne i armene mine ja. Både til den delen som handler om at jeg får kroppen min tilbake, og til den delen som innebærer å bli kjent med henne. :)

Var gravid samtidig som en kollega i 2007, tre dager forskjell i terminene, det er ikke kult å være den med bekkenløsning fra uke 16 og 80% SM fra noen-og-tyve, når hun sto i 100% jobb helt frem til permisjonsstart.

Pokker ta disse perfekte gravide som ødelegger imaget vårt! :fnise: Blir småfrustrert når jeg ser høygravide jogge forbi meg med magen struttende og et stort smil, og jeg bare "eh.. jeg kan også! eh, nei.."

S*tan jeg gleder meg til å jogge når ungen er ute!!! Jeg skal løpe som om gammel-erik var bak meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør nok ikke det. Kunne jo ikke vente i en evighet på at den jobben skulle bli ledig heller :P Så satset på at den ble ledig når jeg kom tilbake. Men får vel vente noen år til neste gang de legger ut stilling da. What's ment to be? Eller no. ;)

Kjenner godt til den!! Kan bruke flere timer på å sovne, og når jeg først har sovnet så tisser jeg nesten på meg. Og så våkner jeg jo hver gang jeg snur meg, for magen strammer seg noe voldsomt så det gjør vondt når jeg skal snu meg, så må stoppe halvveis og vente til den roer seg igjen. Har du det også sånn?

Ja, det var deilig! Jeg tissa bare 3 ganger!! :danse::fnise:

Noen ganger, men er mest bekkenet som gjør vondt i senga. Drømmer ofte at jeg må på do eller sitter på et do :fnise: Gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokker ta disse perfekte gravide som ødelegger imaget vårt! :fnise: Blir småfrustrert når jeg ser høygravide jogge forbi meg med magen struttende og et stort smil, og jeg bare "eh.. jeg kan også! eh, nei.."

S*tan jeg gleder meg til å jogge når ungen er ute!!! Jeg skal løpe som om gammel-erik var bak meg! :fnise:

Blander meg inn! Ei venninne fikk baby for ikke så lenge siden og hele hennes graviditet var perfekt sier hun bortsett fra de siste få ukene, da tullet bekkenet bittelitt. Urettferdig! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, men er mest bekkenet som gjør vondt i senga. Drømmer ofte at jeg må på do eller sitter på et do :fnise: Gjør du det?

Erhm... Naj.. Mine drømmer er av en litt annen karakter. :sjenert: Er sånn at det ofte er flaut å våkne. :fnise:

Blander meg inn! Ei venninne fikk baby for ikke så lenge siden og hele hennes graviditet var perfekt sier hun bortsett fra de siste få ukene, da tullet bekkenet bittelitt. Urettferdig! :laugh:

Det er urettferdig ja! Spesielt siden noen får det så ekstremt ille også. Jeg syns jo selv at jeg bare har det sånn "normalt kjipt". Sånn jeg måtte forvente å ha det. Jeg ser jo at andre har det myyye verre. Det kunne jo vært sånn at jeg måtte gå med krykker, eller som hun ene på jobb som fikk diabetes. Skulle vært jevn fordeling på vondter og lotto. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erhm... Naj.. Mine drømmer er av en litt annen karakter. :sjenert: Er sånn at det ofte er flaut å våkne. :fnise:

Det er urettferdig ja! Spesielt siden noen får det så ekstremt ille også. Jeg syns jo selv at jeg bare har det sånn "normalt kjipt". Sånn jeg måtte forvente å ha det. Jeg ser jo at andre har det myyye verre. Det kunne jo vært sånn at jeg måtte gå med krykker, eller som hun ene på jobb som fikk diabetes. Skulle vært jevn fordeling på vondter og lotto. :Nikke:

Hehe, jeg har de drømmene og ;)

Jeg testet meg for svangerskapsdiabetes i dag, og har heldigvis ikke det :danse: Føler og at jeg har det sånn normalt kjipt, så vi er heldige sånn sett :) Ei jeg jobber med havnet i rullestol pga bekkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har de drømmene og ;)

Jeg testet meg for svangerskapsdiabetes i dag, og har heldigvis ikke det :danse: Føler og at jeg har det sånn normalt kjipt, så vi er heldige sånn sett :) Ei jeg jobber med havnet i rullestol pga bekkenet!

Godt det er flere! Føler meg jo helt rar. :fnise:

Var det en spesiell grunn for at du testet deg for det? Eller er det rutine?

Ja herregud! Det hadde ikke gått for meg! Da hadde jeg blitt hjemme resten av svangerskapet, for leiligheten vår er IKKE tilgjengelig om du ikke kan gå, og det er aaaalt for mange trapper til at jeg kunne blitt bært (båret?). Satser på at jeg klarer å komme meg opp den trappa selv den dagen jeg skal føde, selv om det nok kommer til å ta sin tid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Naaaaaaaai, så kjipt ang denne drømmejobben Cindi! Hva slags jobb var det om jeg tørr spørre?

Ble skikkelig nyskjerrig nå!

Det er absolutt og langt ifra barebare å være gravid! Vi får ta en liten bebis-shopping runde til BitteLiten min og din en dag og en iskaffe kanskjeeem? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaaaaaaai, så kjipt ang denne drømmejobben Cindi! Hva slags jobb var det om jeg tørr spørre?

Ble skikkelig nyskjerrig nå!

Det er absolutt og langt ifra barebare å være gravid! Vi får ta en liten bebis-shopping runde til BitteLiten min og din en dag og en iskaffe kanskjeeem? :jepp:

Kan fortelle om jobben når vi møtes :)

Det hørtes koselig ut!! Er veldig med på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...