Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Haha! Nå ble jeg nysgjerrig!! Hva drømte du??

Takk for det. Er godt å høre at navnet klinget bra i andres ører også. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Sjekk den stilige uroen!!! *vil ha*

Bokstavelig talt, telle sauer! :fnise:

I kveld er jeg på *google ting jeg vil ha*-moduset. Har funnet mye fint, og skulle ønske jeg hadde ubegrenset med penger. Er jo veldig dyrt ofte for de herligste tingene.

Funnet en seng på finn.no nå, som jeg håper ikke er solgt. *krysser fingrene* Den var nemlig midt i blinken! Helt ny, ikke montert, og med skuff under.

post-36808-0-37243700-1371760440_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

heheee, jeg liker at du er så gira og entusiastisk Cindi ..

Jeg merker kjøpelysten din helt hit! Husker jo hvor ivrig du var i bilen på vei ned til Tønsberg og med

visse kjoler og bjørnedraker :ler:

Det lages altfor mye fint og søtt til disse barna og for oss som ikke har så mye ekstra penger å rutte ned så er det faktisk et "problem" :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Jeg ble brått litt overentusiastisk etter ultralyden. :fnise:

Det er jo så gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hihi! Jeg ble brått litt overentusiastisk etter ultralyden. :fnise:

Det er jo så gøy!!

Ja, jeg vet det! Jeg har pakket inn den største gaven jeg noensinne har kjøpt for å gi i gave til noen idag

og klarer nesten ikke vente til onsdag med å gi den! Jeg kommer altfor, altfor lett til å prioritere så og si alle pengene mine hver måned på ting til niesa mi, spesielt den første tiden! ...eller nei, også når hun blir litt eldre og kan overnatte hos TanteNoz! ..Eeeeyyyy! :idesmil: det kommer jo bare til å være 3 mnd mellom din prinsesse og min niese-prinsesse! De bli venner, samme om de vil eller ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg har vært litt stille her, men nå blir jeg enda stillere. Jeg reiser nemlig en uke til Spania NUH! Hadeeeem!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

Jeg og Cindi surret rundt på et eller annet senter. Der måtte vi kjøpe inn absolutt ALT til bebisen da Cindi ikke hadde gjort dette tidligere, og holdt på å føde mens vi løprundt der. Helt panisk og totalt uforberedt. Så oppdager vi at det er tre karer som følger etter oss og vi skjønner at de skal ta miniCindi så fort Cindi føder :O

Vi blir da løpende rundt på dette senteret og gjemmer oss for disse tre (skumle) mennene mens vi rasker med oss forskjellig babyting i butikkene. Det ender med en heftig biljakt der jeg og Cindi febrilsk prøver å komme oss unna biler, motorsykler og helikoptre (!). Vi var da plutselig i NY og de tre mennene hadde blitt til i hvertfall 50 stk. Alle som ville ha miniCindi.

Så ja, en ganske så merkelig drøm! Jeg husker ikke hvordan den endte da.

Men, bare det at du har startet å handle innn ting tyder jo på at jeg ikke er sanndrømt, og godt er det! Haha

Kos deg masse i Spania da! Her er jeg óg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hahahaaaaa :skratte:

for en drøm!!

jeg ser for meg dere løpe for livet mens bebishodet allerede har kommet ut og til slutt så

flagrer navlestrengen med bebisen hengende fast i den andre enden, ganske langt etter

en løpende Cindi og Calavi :lol:

Drømmer er noen rare greier! Uansett hvor snodige og urealistiske de er, så er de 100 prosent og vel så det realistiske i drømmen for det om!

Nå er jeg spent på om du Cindi tar deg ferie fra dagboka di og eller om du plutselig stikker innom å slår av en prat! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaaaa! Halloo fra solen! ^^,)

Nå er vi ca midtveis i turen. Kommer fra en sånn spillarkade nå. Har boksa, skutt med hagle, kjørt motorsykkel og spilt basketball. Alt i samme hall :P

Har bada og sola oss. Været er upåklagelig og i kveld fikk vi for første gang et måltid som var akseptabelt. Maten her er dritdårlig og overpriset og servicen er ikkeeksisterende. Virkelig. Uansett hvor man går. Endte opp med at jeg ga en skikkelig skyllebøtte i dag til manageren på en restaurant. :fnise: hormoner noen? :P

Gleder meg enormt til å komme hjem til min elskede igjen, savner han alt for mye. Men jeg vet jeg har godt av det, så jeg husker å ta godt vare på han.

Gleder meg til å se dere igjen også! Godt jeg kommer hjem til fem uker ferie i strekk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Oooh. å skyte med hagle er morro! Motorsykkel og! Basketball aller, aller mest :hoppe:

Jeg måtte nok ha blitt bært ut der i fra igjen om jeg hadde satt mine bein inn der!

jeg trodde maten pleide å være bra på slike feiresteder?

hva er galt der dere er?

Gleder meg og til å ses igjen! Vi må ses i juli! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Trøttere enn trøttest! :Gjesp:

Mannen bestemte seg for at klokken 06.00 i morges var et fantastisk fint tidspunkt å slamre med hyttedøra for å skremme et stakkars pinnsvin som drev å gravde utenfor. Flotters det mannsen... Du skremte nemlig vettet av kona di også, så jeg ikke fikk sove mere. Så nå sitter jeg her da, og har hatt nm i gjesping de siste to timene.

Vi er på besøk hos mine foreldre nå, i forbindelse med at vi skal se på bil. Var og kikket i går, men fant ikke noe som fristet. Håper vi har bedre hell i dag, og finner noe begge kan ha glede av. (mumle noe om at man kommer til å være litt ekstra vanskelig og påståelig pga tidligere nevnte oppvåkning.)

Nå skal jeg gå og slamre med hyttedøra og skrike mannen inn i øret, for nå er det nemlig på tide å våkne. Bilforhandlerne åpner jo om en halvtime. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med ny bil, Cindi!! Vi kjøpte i går vi :danse: Skoda Octavia... må jo ha stasjonsvogn til den dagen jeg blir gravid :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er stasjonsvogna i boks her og. Sportsbilen er borte vekk og bytta ut med et enormt bagasjerom. Peugeut 508 SW, 2012 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Gratulerer nok en gang med ny bil :)

En trygg og sikker familiebil er veldig viktig å ha når man får bebis! :Nikke:

Men jeg må innrømme at jeg får litt vondt i hjertet mitt av å tenke på at det er

hadebra til den røde fine bilen din :sukk: Men en mindre barnevennlig bil

skal man jo lete lenge etter..

Hvordan har det vært å komme hjem igjen Cindi?

Bare fryd? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra foreldrene mine nå for en halvtime siden, og så skal jeg jo ut igjen i morgen for å møte dere, så er ikke mye ro i kroppen :P Har enda ikke hatt "me-time" siden jeg kom hjem. Men neste uke skal mannsen jobbe, så da har jeg planer om å bare kose meg i den nye pysjamasbuksa mi og finne frem en jentete tv-serie eller noe, eventuelt legge meg på et pledd i hagen hvis det blir sol :)

Bilen er veeeeeeeeeeeeeldig familiebil, men føles veldig trygg og god. Og er deilig med en ny bil, slippe alt det styret med uforutsette reparasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Haha! Sjekk den stilige uroen!!! *vil ha*

Bokstavelig talt, telle sauer! :fnise:

I kveld er jeg på *google ting jeg vil ha*-moduset. Har funnet mye fint, og skulle ønske jeg hadde ubegrenset med penger. Er jo veldig dyrt ofte for de herligste tingene.

Funnet en seng på finn.no nå, som jeg håper ikke er solgt. *krysser fingrene* Den var nemlig midt i blinken! Helt ny, ikke montert, og med skuff under.

Den var supersøt den uroen! :nigo:

Du er en utrolig flott gravid, altså! Du kler det innmari godt! Og så var det kjempekoselig å møte deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...