Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Har vært på jobb i dag. Fin dag på jobben. Stortrives egentlig på kveldsvakter.

Enda en ting jeg har funnet ut at jeg stortrives med er å være gravid. Ja, faktisk. Akkurat nå synes jeg bare det er herlig å være gravid. :biggrin: Tro det eller ei! Det er deilig å kunne spise seg stappmett, og drite skikkelig hardt i om jeg ser oppblåst ut etterpå, fordi oppblåst er jeg uansett. :fnise: Også er det herlig å slippe unna det meste med: "nei.. kan ikke... er gravid skjønner du." *stå å se på at andre bærer ting for deg*

Også er det herlig å vite at den harde klumpen som stikker ut i magen min er et lite menneske. Et menneske som er laget av halve meg, og halve mannsen. Mannen jeg elsker og digger. Det må jo bare bli verdens flotteste menneske. Jeg gleder meg så inderlig til å møte deg! :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

jaaaaaaa nå ble jeg så glad cindi :bolledeig::strix:

dette var den fineste posten i hele tråden!!!

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jeg gleder meg også helt ekstremt til å møte den lille!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaa nå ble jeg så glad cindi :bolledeig::strix:

dette var den fineste posten i hele tråden!!!

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jeg gleder meg også helt ekstremt til å møte den lille!!!

Gleder meg sånn til i morgen at jeg teller timer og minutter. Håper at vi får et tydelig bilde! Bebiiiiis! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag får du vite det!! :danse:

Gleder meg selv, for da kan jeg bestille garn med riktig farge ;) må jo strikke noe til vinterbabyen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Takk for i dag Cindi (og Niennas!) :blomst:

Bra dag og bra damer! MMMMhm!

Fant du deg noe på det store senteret Cindi?

Og ble det cæsarsalat på deg til middag? :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse fint på salg til knøttis :) Gøy å kjøpe babyklær! !

Takk for en fin dag ja jenter. Nå sparker hun som bare det her. Er nok ille fornøyd hun også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

så morro med bebisklær! Jeg kjenner jo og hvor stas og artig det er og kjøpe utstyr så jeg kan forestille meg at det er enda mere superstas når en handler til bebisen inni sin egen mage!

overprisa ikke helt god baguette? ...på Bit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

:danse:

Gratulerer så masse med en liten jente, Cindi! Det må være en herlig følelse å endelig få vite hva som gjemmer seg der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var på Bit. Ble mildt sagt sjokkert da jeg fikk regninga. Wtf liksom? Jaja, første og siste gangen jeg kjøper baguett der. En HALV baguett til 84 kroner?? :sjokkert:

Takk Calavi! Ja, det er herlig å endelig ha et navn på henne. Å vite "hvem" som befinner seg der inne. Kooooser meg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrooolig koselig å ha dere på besøk! Trist at det ble så kort tid, neste gang får dere pakke strandbagen, og dra fra morgenen av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Jepp, var på Bit. Ble mildt sagt sjokkert da jeg fikk regninga. Wtf liksom? Jaja, første og siste gangen jeg kjøper baguett der. En HALV baguett til 84 kroner?? :sjokkert:

Takk Calavi! Ja, det er herlig å endelig ha et navn på henne. Å vite "hvem" som befinner seg der inne. Kooooser meg! :laugh:

84 kroner!?! whaaaaaaaaaaat??? Det ække rart folk velger usunne alternativer vettu! Ser stadig vekk cheeseburgere på McDonalds til 10 kroner! Du kunne jo faktisk ha kjøpt 8 og en halv cheeseburgere til samme pris :ler:

Det var utrooolig koselig å ha dere på besøk! Trist at det ble så kort tid, neste gang får dere pakke strandbagen, og dra fra morgenen av :jepp:

jaaaaa, i morgen! :bolledeig: (...eller veldig snart ihvertfall :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også får du ha bare oss i avtaleboka. ;) Var kjempekoselig! Gleder meg til å komme på besøk igjen og kunne teste ut stranda deres.

Så koselig med en liten prinsesse i magen :rodmer:

Ja :rodmer: Er over gjennomsnittet fornøyd kan du si.

84 kroner!?! whaaaaaaaaaaat??? Det ække rart folk velger usunne alternativer vettu! Ser stadig vekk cheeseburgere på McDonalds til 10 kroner! Du kunne jo faktisk ha kjøpt 8 og en halv cheeseburgere til samme pris :ler:

jaaaaa, i morgen! :bolledeig: (...eller veldig snart ihvertfall :lol: )

Ja, hehe! Men det var skiiiiikkelig lang kø på mcdonalds, og jeg ville ha mat NÅ. Men neste gang så blir det nok heller noe annet. Smakte liksom så uinspirert også.

Var godt å ha selskap i deg Noz på bilturen! I kveld blir det nok avlevering av sophie sjiraff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update: De små tingene i livet som betyr så mye. :fnise:

Har vært hos jordmor i dag, og jeg var litt lengre på vei enn jeg hadde regnet meg frem til selv. Hurra for det! 19 fullgåtte uker, sååååååå: Hurra for å hoppe inn i tyvende svangerskapsuke!! :strix:

Shitt pomfritt! Nå har jeg faktisk gått nesten halvveis, og har bare det jeg allerede har gått, pluss kanskje pittelitt til. Så er hun her! :hjerte:Hun :hjerte:

Jeg er forelsket! :hjerter_rundt:

Vakre lille ungen min er på vei! Kan man ha det bedre? Neppe! Det var vel verdt ventingen!

*en god dag for Cindi*

I kveld tenker jeg at jeg skal ta en tur til kompisen min som nettopp har fått ei lita jente. De inviterte til besøk, og nå har jeg handlet sjiraffen Sophie til bebis, og er klar for titt. Kanskje jeg skulle kjøpt noen blomster også? Hva satte dere mammaer mest pris på når dere fikk barselbesøk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...