Teita Skrevet 13. juni 2013 #581 Del Skrevet 13. juni 2013 HER er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. juni 2013 #582 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Billigere HER, men vet ikke om de sender til Norge da. Bare å google "treggings boob" Jeg kjøpte mine i en butikk i Tønsberg som heter Liten. Men om det er et sted der du bor som selger Boob, så burde du jo klare å finne den Endret 13. juni 2013 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. juni 2013 #583 Del Skrevet 13. juni 2013 Billigere HER, men vet ikke om de sender til Norge da. Bare å google "treggings boob" Jeg kjøpte mine i en butikk i Tønsberg som heter Liten. Men om det er et sted der du bor som selger Boob, så burde du jo klare å finne den Eventuelt komme på besøk Vi har jo New Yorker også, husker du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2013 #584 Del Skrevet 13. juni 2013 trenger du en ny shoppingrunde sier du Cindi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #585 Del Skrevet 13. juni 2013 Da tror jeg faktisk jeg tar turen til Tønsberg. Vil gjerne prøve buksa før jeg kjøper. Er så blakk om dagen. Også kan jeg jo ta en iskaffe med dere :D Bli med Noz? Jeg kjører. Mandag kanskje? Etter ultralyden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2013 #586 Del Skrevet 13. juni 2013 Da tror jeg faktisk jeg tar turen til Tønsberg. Vil gjerne prøve buksa før jeg kjøper. Er så blakk om dagen. Også kan jeg jo ta en iskaffe med dere :D Bli med Noz? Jeg kjører. Mandag kanskje? Etter ultralyden da. klokka når er ultralyden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #587 Del Skrevet 13. juni 2013 Tror den er rundt elleve-tolv. Skal sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2013 #588 Del Skrevet 13. juni 2013 men da kan vi jo stikke rett etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2013 #589 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) finale i pæææææææææææradaaais Cindi!!! Endret 13. juni 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 13. juni 2013 #590 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Skal dere lissom shoppe lissom uten meg? Endret 13. juni 2013 av hjärterdam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2013 #591 Del Skrevet 13. juni 2013 Skal dere lissom shoppe lissom uten meg? Nei, sånt vil vi faktisk ikke ha noe av! Har du barnefri denne kommende uka? såååh... hva blir det til cindi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 13. juni 2013 #592 Del Skrevet 13. juni 2013 Har barnefri i tre uker fra søndag jeg. Jobber bare til 12 denne uka, men kan ille mandag og tirsdag.. =\ og har heller ikke egen bil. Så, jeg skal ikke bli kjempefornærma om dere velger å dra mandag allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2013 #593 Del Skrevet 13. juni 2013 Har barnefri i tre uker fra søndag jeg. Jobber bare til 12 denne uka, men kan ille mandag og tirsdag.. =\ og har heller ikke egen bil. Så, jeg skal ikke bli kjempefornærma om dere velger å dra mandag allikevel ja stemmer det... og så skal du ha D i 5 uker i strekk rett etter det? er det sånn å forstå? at alle kan hver gang blir vel kanskje litt vanskelig å få til. Du og Cindi var jo sammen for en måndes tid siden (...lekeland og hjemme hos cindi) men nå er det jo ikke bestemt noenting enda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #594 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg reiser bort lørdag. Jobber hele uka unntatt mandag. Så da må det bli etter 16 tirsdag eller torsdag, hvis det ikke blir mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. juni 2013 #595 Del Skrevet 13. juni 2013 Liten (Altså butikken hvor jeg kjøre buksene) stenger 17. Er jo ikke helt sikker på om de fører de enda, men det går jo an å ringe å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 14. juni 2013 #596 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke tenk på meg da Det kommer vel tidsnok andre muligheter Tenkte bare hvis du Cindi like gjerne kunne en av de andre dagene hadde det vært koselig å vært med, men etter 16 blir fort seint også når man da skal komme seg ned dit osv Så ikke signaturen din på mobilen i går, Noz - herregud så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #597 Del Skrevet 14. juni 2013 Ja, er kanskje lurt å ringe de først og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. juni 2013 #598 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke tenk på meg da Det kommer vel tidsnok andre muligheter Tenkte bare hvis du Cindi like gjerne kunne en av de andre dagene hadde det vært koselig å vært med, men etter 16 blir fort seint også når man da skal komme seg ned dit osv Så ikke signaturen din på mobilen i går, Noz - herregud så søt hihiii Ja, men også litt irriterende har jeg funnet ut..Jeg synes den skulle ha vært hakke mindre.. men men... Såååh- hva blir det til mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #599 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg skal ringe de og høre om de har buksa. Pga økonomien så må jeg være veldig forsiktig med alt. Kan bare kjøpe det jeg MÅ. Så hvis de ikke har buksa får jeg vente til vi er bedre stelt, og så ta en skikkelig shoppingtur til new yorker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #600 Del Skrevet 14. juni 2013 Uke 19!! Brått flyr tiden!! Herlig! Mandag klokken 10.45 skal vi på ultralyd. SPENT!!! Blir det eller tro? Jeg er glad for at det føles som om tiden går fortere nå, også er det jo snart ferie. Jeg skal seriøst ha FEM uker ferie i år. Sammenhengende! Det blir bare vilt bra. Gleder meg veldig til å være hjemme, nyte late dager og forhåpentligvis litt sol. Skal være alene med MiniHerrCindi tredje uken i juli, ellers så har jeg ingenting ansvar de andre 4 ukene annet enn å bare slappe helt av og vokse meg stor og sterk Kanskje noen av de flotte KG-damene mine også har unger og ingen planer den uka? Så kan vi ta med ungene på stranda sammen eller noe. Tenker mini kommer til å kjede seg halvt ihjel om vi bare skal gå her hjemme og trø. Uka etter skal vi reise til sørlandet, så da er vi fullbooket og hun kommer garantert ikke til å ha noe fritidsproblem. Gleeeeder meg til ferie!! Og BRÅTT kom den liksom. Hadde ikke tenkt på det engang, og nå er det bare to uker igjen. Og de vet jeg kommer til å gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå