Cindi Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #561 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg og. Starte heiagjeng? :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. juni 2013 #562 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg og. Starte heiagjeng? :duskedame: Cheerleadere! Hvordan gikk det på møtene og styret på jobben idag? og med jobbintervjuet til Mr.Cindi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #563 Del Skrevet 10. juni 2013 Møtene og styret på jobb gikk bra. Det var skiiiiiiikkelig interessant. Jobbintervjuet gikk bra. Han sjarmerer som alltid. Men det har gått bra på så og si alle intervjuene da, uten at han har fått jobb. Så vi har is i magen. NÅ: Pææærædæææiiis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. juni 2013 #564 Del Skrevet 10. juni 2013 Møtene og styret på jobb gikk bra. Det var skiiiiiiikkelig interessant. Jobbintervjuet gikk bra. Han sjarmerer som alltid. Men det har gått bra på så og si alle intervjuene da, uten at han har fått jobb. Så vi har is i magen. NÅ: Pææærædæææiiis!! Plutselig vet du, plutselig så får han jobben! Det er jo ikke akkuratt særlig uvanlig å gå på noen intervjuer før man er heldig og det kan jo være en påkjenning nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #565 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja. Brått skjer det. Orker bare ikke ta gleden på forskudd. Men krysser VIRKELIG fingrene for i morgen. DA skjer det. (neida, ingen forskudd her, ikke litt en gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 11. juni 2013 #566 Del Skrevet 11. juni 2013 *krysser alt jeg eier og har for jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #567 Del Skrevet 11. juni 2013 Ikke no svar enda... Åååååh... Utålmodig. Han må igjennom minst 3 runder med hvert firma. Jeg syns det er uhorvelig langtekkelig her jeg går og vokser og venter og håper på å få kjøpt utstyr til babyen. Blæh. Litt umotivert nå. Får ikke solgt bilen min heller. Så vi er bare blakke, og hormonelle her. Hurraayy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. juni 2013 #568 Del Skrevet 11. juni 2013 hvorfor skal du egentlig selge bilen? du er jo avhengig av den bare tenker jeg.. at du ikke får solgt den høres rart ut... kanskje mr. jack har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 11. juni 2013 #569 Del Skrevet 11. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #570 Del Skrevet 11. juni 2013 Fordi bilen er en sportsbil med to seter. Funker litt dårlig for en spedbarnsmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. juni 2013 #571 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Fordi bilen er en sportsbil med to seter. Funker litt dårlig for en spedbarnsmor. aaahhhh *klaske panne* det vet jeg da virkelig godt... herregud, det var et prakteksempel på at jeg lever såpass i nuet atte.... tja.... atte hva da montro Cindi, jeg tenker så mye på deg for tiden... ang økonomien og bosituasjonen, mannen og jobb, barn og diverse..... jeg vil så gjerne at det skal årdne seg for dere! Jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre.... kanskje jeg skal kjøpe bilen din? ( ) Endret 11. juni 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #572 Del Skrevet 11. juni 2013 Det kommer nok til å ordne seg for oss til slutt. Ingen problemer varer evig har jeg erfart. Bortsett fra familie da. Kunsten blir å holde ut. For er ganske lei nå. Har vært myyyyye oppoverbakker siden jeg møtte mannen. Vi to har det bra, men alt rundt oss ser ut til å jobbe litt imot oss. Så venter bare på at det skal snu, og håper det gjør det mens vi enda har gnisten bevart mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #573 Del Skrevet 12. juni 2013 Det ordner seg for snille piker. I hvert fall for denne måneden. Skulle sjekke kontoen min for å se hvor mye jeg hadde fått i feriepenger. Og brått var det mye mer enn jeg forventet! Superglad! Med den lønninga så kan vi faktisk overleve på min lønn alene hele mnd. Tjuhuu! (hadde selvsagt vært bedre om nav ikke var sånne treskaller, og mannen også fikk penger. men dette er virkelig et lyspunkt i en kjip situasjon.) Jeg fikk 10 000 mer enn jeg forventet. Så regningene blir betalt denne måneden også. *lettelsens sukk* Neste mnd så blir mannen sin "lønn" mine skattepenger + hans skattepenger + noe strøjobber han har tatt. Så vi overlever foreløpig frem til august. Håper vi har snublet over enda en uventet skattekiste innen da, for jeg tror nok ikke mannen kan få seg jobb, og rekke å jobbe i den så han får utbetalt lønn før i september/oktober. Ingen ansetter jo midt på sommeren... Og hvis han blir ansatt regner jeg med han ikke begynner før i august. Men det er lov å håpe. Jeg krysser fingrene og ber med alt jeg har. Jeg har tatt dette ganske tungt. Med gravidhormoner og allting. Ville så gjerne bruke denne tiden på å nyte å være gravid, og å gå i butikkene og handle babyutstyr og søte små bodyer. Ikke gå med et kronisk mattestykke i hodet om hvordan vi skulle overleve fra mnd til mnd. Jeg må virkelig konsentrere meg for å holde fast på de gode nyhetene, for jeg faller fort tilbake til "hvis ikke dette hadde skjedd i utgangspunktet, så ville disse gode nyhetene vært noe som gikk til barnevogn, seng etc... ikke for å overleve så vidt.." Håper ting ordner seg ordentlig snart, og at jeg kan senke skuldrene en gang for alle når det kommer til økonomi. Foreløpig så trekker jeg et lettelsens sukk over at denne måneden i alle fall ser ut til å bli lettere å håndtere enn først fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 12. juni 2013 #574 Del Skrevet 12. juni 2013 Det her var godt å høre! Skjønner veldig godt at du egentlig heller ville hatt de til kos og babyting, det tror jeg vi alle skjønner kjempegodt! Men, som du sier, det ordner seg for snille jenter, så da skal jeg fortsette å krysse alt jeg har for at det skal ordne seg med både jobb og bilsalg. Apropos bilsalg; Har du fått snakket med Jack om det? Han spurte etter mobilnr ditt, men siden jeg fikk ny tlf her på mandag så hadde jeg det ikke lenger (sender du det til meg her eller på face? ) Vi snakka jo såvidt om å møtes til helga, Jeg vet ikke hvor mobile vi blir selv denne helga siden vi for det første ikke har egen bil etter fredag, og for det andre så har Jack sagt at han vil roe helt ned denne helga og ikke planlegge en eneste ting, vært mye stress de siste par ukene, og jeg tror på flere måter at vi også trenger et par dager å lande litt på her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #575 Del Skrevet 12. juni 2013 Snakket med han på face om det. Skal sende deg nummeret. Vi er litt punkterte i forhold til bil nå... for den ene er på verksted, og den andre er med 2 seter. Så vi kan ha det til gode, så får du og Jack roet ned og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. juni 2013 #576 Del Skrevet 12. juni 2013 Forstår veldig godt at du bekymrer deg for tiden Cindi! Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at mannen ikke får hjelp av NAV Det er jo nettopp en av grunnene til at vi har NAV, for at de skal bistå i slike situasjoner som når man mister jobben!? Kanskje du skal ta deg en tur på NAV sammen med mannen, en dag du er skikkelig hormonell! Det kan kanskje hjelpe litt på å gi dem en forståelse på hvor "desperate" dere er etter bistand mener jeg bare. En hormonell Cindi kan kanskje få til mer enn hun tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 13. juni 2013 #577 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva vil mannen din jobbe med og hvor bor dere? Vet om et par firmaer i Østfold som søker folk se men må jo være i nogenlunde nærhet isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #578 Del Skrevet 13. juni 2013 Han er utdannet innen it og ledelse. Mye erfaring med salg. Osloområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. juni 2013 #579 Del Skrevet 13. juni 2013 Hei hei Innom og oppdaterer meg. Så deilig at du fikk mer feriepenger enn du først trodde Det hjelper jo litt på. Også håper jeg at det ordner seg for mannen din og jobbsituasjonen hans velig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #580 Del Skrevet 13. juni 2013 Hei Teita! Lenge siden sist Håper alt er bra med deg. Du, hvor var det du fant den gravidbuksa du var så fornøyd med? Begynner å få behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå