Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Vi var på Tenerife når jeg var rundt 25 uker på vei med F - da fikk jeg beskjed fra jm og lege at jeg kunne ligge i solen sålenge jeg selv syntes det var behagelig, og at jeg måtte være flink å drikke.

Kjente frestn at jeg ikke klarte å ligge like lenge i solen som vanlig, og måtte ta oftere pauser fra sola :)

Kos dere masse masse, og nyt kjæresteturen :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert! :laugh: Da følger jeg det.

Vi ligger på stranda med føttene i vannet nesten, så er kort vei til en avkjølende dukkert.

Har gått gjennom baderomsskapene her nå, og ser at vi har en del solkrem fra i fjor. Mangler bare en solfaktor 20, så er jeg klar. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Om man skal hensyn til alt som sies å være farlig når man er gravid så må man bare sitte på legekontoret under hele svangerskapet, just in case (!) og følge den strenge tilpassete kostlista som er ment for kun deg i graviditeten.....For 40 år siden var det ikke farlig å spise salami og reker og oster, eller hva enn som er farlig, men alle mine forfedre overlevde inni magen for det :laugh: Greit nok at barnedødligheten og diverse var litt høyere da, men jeg personlig tror det dreier seg om litt andre ting enn bare disse tingene om vi idag sier er farlige.

Konklusjon; Kos deg i syden Cindi! Jeg tror du vet og skjønner selv når du må ta noen hensyn :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer nok til å sole meg. Også får jeg heller sette meg i skyggen hvis jeg kjenner det blir ubehagelig, jeg blir svimmel eller noe.

Gleder meg så vilt til å bade!!! Og til å gå med kjole på kvelden ute! Ååååh! Og til å kjenne saltvann i håret. *elsk*

I kveld sitter jeg og gulper i vei. Kvalmen er høyst tilstedeværende, men det driter jeg hardt i. Jeg skal nemlig til syyyydeeeeen :danse: Kan like gjerne være kvalm der som her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooooooooood morgen mine engler! :biggrin:

I dag er fru Cindi en solstråle. Kan det ha noe med å gjøre at jeg skal ut på reise i morgen? Tjihi! Har vasket alle klærne jeg eier, og sitter nå i stua og koser meg med en kopp cubansk kaffe (har enda bønner igjen fra i fjor, kjøpte tross alt 6 kg :fnise: ) og hører på lyden av regn som treffer ruta. Den lyden er bare deilig, spesielt når du vet at du selv kommer til å få solt deg masse den neste uken uansett. Gleeeder meg! (nei, har enda ikke kommet over at jeg mister èn hel soldag. :fnise:)

I natt har jeg nesten ikke sovet. Vært veldig kvalm, og naboen snorka slik at JEG lå våken. Og i stua var det så fuktig, fordi alle klærne hang til tørk. Jeg vaska alle klærne på kortvask, slik at de skulle lukte godt. :sjenert: Men nå er jeg våken, og koser meg. Så får jeg heller ta en liten høneblund senere. Skal til legen etterpå for å ta blodprøve bare.

I ettermiddag skal jeg få handlet inn den solfaktor 20 kremen jeg mangla, også skal vi dra på sommeravslutning med aktiviteten til miniherrcindi. Pakkingen kan jeg bare legge på hyllen for i dag uansett, fordi klærne er VÅTE. Kortprogram har nemlig ikke no særlig sentrifuge. Så da får jeg pakke etter jobb i morgen.

HerrCindi skal på jobbintervju på jobben han hadde aller aller mest lyst på, i morgen før vi drar. Så nå er vi storfornøyde! Flaks skal man ha, at de ringte i dag! De hadde egentlig tenkt å innkalle han neste uke, men da er jo vi bortevekk. Da kan herrcindi også senke skuldrene på tur, og ikke være så stresset over at han går glipp av intervjuet til jobben han ville mest ha.

Gikk på vekta i morges, og jeg har gått opp! :sjokkert: Første vektoppgangen siden jeg ble gravid! Den kom 14 + 5. Har gått opp 1 kg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal regne det. For... Jeg gikk jo først ned 1 kg, de første ukene, men fra uke 6 har jeg ligget helt stabilt der. Og nå har jeg gått opp 1 kg, og veier det samme som siste gangen jeg veide meg før jeg ble gravid (ca 1 mnd før jeg ble gravid). Er jeg da i null, eller + 1? :vetikke:

Jeg skal være helt ærlig med dere. Jeg hoppa ikke opp og ned og jubla. Det var mer sånn: "faen... nå er det i gang.... hvor fort kommer dette til å gå..? :sukk:"

Egentlig så skulle jeg tatt bilde hver uke av heeele meg, så jeg så selv forandringen. For herrcindi mener at jeg ser helt likedan ut som jeg gjorde før jeg ble gravid, bare med litt mage.

Jeg vet jenter, dette burde ikke være et tema... Men dessverre så har det alltid vært det. Og jeg trenger nok en hjernevasking for å ikke tenke på det som dumt, eller bekymre meg. Det verste som kan skje nå er om kroppen drastisk fyller seg med vann, og jeg går opp 10 kg bare med vann på noen uker. Da kommer jeg til å gråte meg i søvn vet jeg. Dumme dumme Cindi... Burde jo bare være lykkelig og takknemlig, ikke tenke på vekt. *skamme seg* :rodme:

Jeg får snakke med jordmor om dette når jeg skal dit for første møtet i juni. På hva som er greit og ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

så utrolig heldige dere er som skal reise vekk fra dette regnværet!

det er så velfortjent!

jeg skal krysse fingre og tær og hele meg for herrcindi i morgen!

først gikk du ned 1 kg og så opp en 1 kg, så det vil jo si at du veier det om du gjorde i utgangspunktet?

så det vil jo si at du har vært stabil hele tiden?

og desuten... 1 kg... det kan bare bety at du har mer bæsj i tarmene enn du hadde sist.

1 kg er ingenting cindi :klemmer:

ingen er så dømmende om seg selv, som seg selv. og jeg vedder 5 fingre på at jeg, eller noen andre, i likhet med gubbeskinnet ditt, ser noe som helt forskjell.

Du er en sterk kvinne.

Jeg vet du klarer dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gleder meg som en unge! :laugh:

Ja, jeg gjør jo egentlig det. Men er ikke heeeeeeeeeeeelt sikker på hva jeg veide i befruktningsøyeblikket. Haha! For trente veldig mye den perioden. Så kan jo ha veid 61,5 allerede da. Men herregud... det er jo ikke mye snakk om. Bare greit for miss nevrotisk å vite hvordan jeg ligger ann.

OG, jeg har ikke vært på do på mange dager nå. Såeeeeh, kanskje det bare er dagsformen. :fnise:

Tror nok ikke det er så mye forskjell på resten av kroppen, men her om dagen spurte en dame meg om hvor langt jeg var på vei. :sjokkert: Så jeg har tydeligvis synlig mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så jo også at du hadde bittelitt mage da vi møttes sist, ikke mye, og muligens bare fordi jeg vet, men jeg så det. Du er jo ikke akkurat stor fra før av, så at det vises tidlig er jo ikke unaturlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det. Har liksom ikke så mange å sammenlikne meg med. Og når man googler magebilder uke 15, så kommer jo virkelig forskjellene frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke si noe selv, siden jeg alltid har hatt mage, men husker jeg leste et sted at magen til Elin Tvedt poppet fram i uke 16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel heldig som skal ut å reise, Cindi! Jeg merker jeg er smått misunnelig her jeg sitter. Men, det her fortjener du! Du må i hvertfall kose deg masse, masse. Og vær grei å ta med sola tilbake til oss da :) Det hadde vært skikkelig ålreit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

ikke for å minne deg sånn veldig på at dere går glipp av en hel dag ( :ler: )

men håper dere klarer å stå opp tidlig i morgen slik at dere får utnytta dagen maks!

selv om man bare sitter, så blir man veldig sliten av å reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å minne deg sånn veldig på at dere går glipp av en hel dag ( :ler: )

men håper dere klarer å stå opp tidlig i morgen slik at dere får utnytta dagen maks!

selv om man bare sitter, så blir man veldig sliten av å reise!

Hihi! Vi sto opp tidlig og har ligget på stranda i hele dag. Deeeeeilig!! Har kjøpt meg ny bikini også. Rosa! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Hihi! Vi sto opp tidlig og har ligget på stranda i hele dag. Deeeeeilig!! Har kjøpt meg ny bikini også. Rosa! :-D

jeg er overhodet ikke misunnerlig selv om det har vært sol og varme her i dag og :snurt:

neeeeida... :fnise:

hvordan er det med turismen der nå?

er dere så heldige at dere slipper unna flere hundetalls nordmenn, svensker og danser over alt montro?

så bra du fikk kjøpt bikini!

vi får ta oss en dukkert her og, når du kommer hjem! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilde på face, og jeg ser absolutt at du er gravid! Du så ikke sånn ut sist gang vi møttes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite mas her. Bare kos og hygge. Vært på en lang gåtur i dag som var så idyllisk at vi følte vi var i et lite paradis. Også har vi vært og spist nyyydelig mat på en restaurant med bare lokale folk. Herlig!!

Ja, nå er det ganske synlig. Helt ekstremt på kvelden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...