Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

åååååhhhhhhh så kjiiipt!!

Det aner meg at denne leiligheten er der hvor jeg bodde før!?

Vi hadde også 2 ballkonger og sol hele tiden.. Bodde sånn at man slapp trapper når man kom inn i blokka

men på den andre siden av leiligheten hvor den stoooore fine ballkongen var, var det alikevell etasjer under oss så vi hadde den utsikten! Hvilket nr er det på den blokka du har funnet? Jeg bodde i nr 24, som er på den øverste rekka.

(jeg kan desverre ikke hjelpe deg med piercing i brystvorta problemet :/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa. Det er nr 12. Åååååh! Det er så fint der! Og jeg vil ha sånn balkong! *trampe i bakken*

Det er så frustrerende! :sur:

Og bare TENK! Der ville vi hatt plass til skikkelig kaffeslabberas for jentene på balkongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

ja jeg forstår godt at det er fustrerende cindirella!

men vet du hva? det som er positivt er at det hele tiden selges leiligheter der!

det er bestaaandig leiligheter ute for salg, og veldig mange av dem er 4 roms!

(det er faktisk utrolig mange 4 roms der til sammen i forhold til mindre leiligheter og i forhold

til andre steder)

Håpet er ikke ute Cindirella :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsten. Håper virkelig det er en leilighet der som kan matche denne når tiden er der for at vi endelig kan kjøpe. Tenk å være så heldig å få endeleilighet og toppleilighet. Bare 1 nabo som kan bråke da. Og to verandaer med sol hele dagen. *sukk*

Blir dårlig av å tenke på det.

Tenk at jeg kunne ordnet i stand et eget rom til bebis i magen. Med rosa gardiner og enhjørninger, regnbuer og feer på veggen :hjerter_rundt: (Ja, selvsagt blir det en jente! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hvis dere bor der om 4 år cindi, så er jeg "redd" for at vi kommer til å bli naboer :ler:

ville ikke flytte derfra, men økonomisk sett så måtte vi.

og selvfølgelig er ikke alt håpe ute! det er så utrolig mange leiligheter der at jeg vedder for

at du finner en ny toppleilighet på enden innen det har gått 2 uker..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeyy! Håper du har rett :laugh:

OG håper for alt i verden at vi blir naboer! <3

Det er nok ganske sannsynlig at vi bor der om 4 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeyy! Håper du har rett :laugh:

OG håper for alt i verden at vi blir naboer! <3

Det er nok ganske sannsynlig at vi bor der om 4 år.

Skal dere bli naboer uten meg? :jolie: Makan!

:fnise:

Neida, her begynner vi forsåvidt å innse at mulighetene våre i B-Town og Trønderland er vesentlig bedre enn her nede, både nettverksmessig og økonomisk =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på apoteket ennå. Surrehode kan du si. Glemte hvor kiwi var i dag. Altså... samme kiwien vi ALLTID har brukt. WTF liksom??? :skratte:

Nå sitter jeg og googler "piercing i brystvorta og amming". Noen som kjenner noen som har erfaring med det? Jeg hadde piercing i ene brystvorta for noen år siden. Tatt den ut, det er ganske lenge siden, i alle fall 4 år siden. Men fremdeles så er det "hardt" der hullet har vært. Som om det er en stang der inni fremdeles. Og om jeg presser, så kommer det noe hvitt ut av hullene. Gjør ikke vondt, renner ikke, og har aldri vært annen farge enn hvitt. Lukter ikke noe spesielt heller. Aner ikke hva det er... Eller hvorfor det enda er hardt.

Noen som vet? Og noen som vet om dette blir vanskelig i forhold til amming?

Veninna mi som fikk baby for to uker siden hadde piercing i ene brystvorta for en stund tilbake. Da hun ammet kom det melk i alle retninger, og ungen klarte ikke å gape over :fnise: Han var født fem og en halv uke for tidlig, så han hadde veldig liten munn, kan være derfor også :) Men det var bare ett år siden hun hadde tatt ut piercingen, så kan hende dine "hull" har grodd bedre :) Går nok bare bra Cindi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere bli naboer uten meg? Makan!

Neida, her begynner vi forsåvidt å innse at mulighetene våre i B-Town og Trønderland er vesentlig bedre enn her nede, både nettverksmessig og økonomisk =\

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

IKKE GJØØØØØR DET!!!! :scorpis:

Jeg kommer til å DØ hvis du flytter! True story!!! :daane:

Det KAN da ikke være mange steder det er lettere å få jobb enn i største byyyen vel? Og Og Og!! Nettverk!! *vifte med henda i været* :opplyser::vinke::fred:

Jeg legger ned veto! :regler:

(ja, SÅ mange uttrykksikoner var nødvendig her!)

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninna mi som fikk baby for to uker siden hadde piercing i ene brystvorta for en stund tilbake. Da hun ammet kom det melk i alle retninger, og ungen klarte ikke å gape over :fnise: Han var født fem og en halv uke for tidlig, så han hadde veldig liten munn, kan være derfor også :) Men det var bare ett år siden hun hadde tatt ut piercingen, så kan hende dine "hull" har grodd bedre :) Går nok bare bra Cindi :klem:

Tror ikke de har grodd noe egentlig. Ser ikke sånn ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de har grodd noe egentlig. Ser ikke sånn ut :P

Da får du sikkert en octo-nippel, med melkesprut i alle retninger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du sikkert en octo-nippel, med melkesprut i alle retninger :fnise:

Fonteeeneeeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Jeg legger ned veto! :regler:

(Jeg måtte kutte innlegget ditt, for dine pluss mine smilyer ble for mye :fnise: )

Jammen, jammen , hjemme på landet det jeg er fra kan vi få småbruk til 2.2 mill!

2,2 - Cindi! :bond: :bond: :bond:

Det er det det koster for en ikkeno her jeg bor nå... Dvs vi kan få en blokkleilighet hvor vi egentlig bare omtrent har plass til de barna vi allerede har... Og siden jeg skal ha åtte til kan dette bli litt problematisk...

Meen, ingen fare helt enda, er ikke bare oss å ta hensyn til, det finnes jo en far til her som har litt han skulle sagt, og å flytte fra mini til en annen kant av landet er ikke mor hjärterdam helt klar for, for å si det mildt. Du blir ikke kvitt meg enda :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

(Jeg måtte kutte innlegget ditt, for dine pluss mine smilyer ble for mye :fnise: )

Jammen, jammen , hjemme på landet det jeg er fra kan vi få småbruk til 2.2 mill!

2,2 - Cindi! :bond: :bond: :bond:

Det er det det koster for en ikkeno her jeg bor nå... Dvs vi kan få en blokkleilighet hvor vi egentlig bare omtrent har plass til de barna vi allerede har... Og siden jeg skal ha åtte til kan dette bli litt problematisk...

Meen, ingen fare helt enda, er ikke bare oss å ta hensyn til, det finnes jo en far til her som har litt han skulle sagt, og å flytte fra mini til en annen kant av landet er ikke mor hjärterdam helt klar for, for å si det mildt. Du blir ikke kvitt meg enda :hug:

uuuææææhhhhhhhhhhhhhh :grine:

Jeg undertegner Cindi sin vetogreie og kopierer den i hundreogfemtusen eksemplarer og får hundreogfemtusen mennesker til å bli med i en demontrasjon hvor vi bærer denne veto`en spikra fast på store faner :jolie:

Barnefaren til D, er han herfa eller derfra? jeg bare tenker at om han er fra osloområdet, så er det vel ikke så sansynlig å få han med til midle of nowhere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuææææhhhhhhhhhhhhhh :grine:

Jeg undertegner Cindi sin vetogreie og kopierer den i hundreogfemtusen eksemplarer og får hundreogfemtusen mennesker til å bli med i en demontrasjon hvor vi bærer denne veto`en spikra fast på store faner :jolie:

Barnefaren til D, er han herfa eller derfra? jeg bare tenker at om han er fra osloområdet, så er det vel ikke så sansynlig å få han med til midle of nowhere?

Dere er søte :hug:

Pappan til D er vokst opp i den veien jeg og D bor i nå, og bor selv bare noen minutter unna, så han blir nok ikke med noe sted. Han må nok i så fall bestikkes hardt og grundig med et eller annet kult innenfor bilverdenen :fnise:

Derfor er det lite sannsynlig at det skjer på noen år enda. Det er idioti å ødelegge et samarbeid som fungerer så bra som vårt helt uten videre. Det vil kun gå utover D, og det funker ikke.

Men at tanken ligger der det skal jeg ikke nekte på.(spesielt når det finnes en gård i hjembygda mi som har vært i familien min i over 200 år, som så vidt jeg vet ingen andre av søskenbarna vil ha, og som onkelen min ikke kommer til å bo på for alltid (husker du jeg sa noe om lange setninger i går :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

jeg er synsk, og jeg vet det at D aldri kommer til å trives utenfor oslo og akershusgrensa :jolie:

men fra spøk til alvor.. jeg skjønner tanken din (deres) Hjerterdam.. det kan jeg nok ikke nekte for..

for noen år siden, da mine jevnalderede begynte å etablere seg så var det fryktlig populært å flytte utover mot lillestrøm og noen andre steder i nannestad pga boligprisene. Men det er jo ikke så mye å vinne på å flytte dit lenger, men etter å først ha kommet seg inn på boligmarkedet så er det utrolig mange av dem som kommer flyttende tilbake nå :)

eier eller leier PappaD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hailoo dere! Var så trøtt etter jobb i går at jeg først sov, også ble det sofa og hobbiten. I dag har jeg friii. Så har sovet lenge, med unntak av 4 våkne for å tisse-pauser.

Nå er det bare to dager igjen til UL. Jeg er så spent. Hvordan går det der inne?

Jeg forstår dette med boligpriser hjärterdam... jeg har samme frustrasjonen i forhold til hvor vi bor nå, og hvor vi kunne bodd (mitt hjemsted). Men det er jo pga ungen at vi bor her da, så vi er jo i samme situasjon sånn sett. Bare at jeg ikke er mamman til barnet det er snakk om, så jeg har ikkenojegskusagtuansett.

Jeg håper i alle fall du blir her en stund til, for du er en super jente som jeg veldig gjerne vil ha i mitt nærmiljø, og ikke et døgns kjøretur unna.

Nå har jeg spist en bolle med chokopops, ble ikke mett, og spiste så en skive med banos. Hva skjedde med frøken spise sunt..? Jeg skammer meg litt. Men klarer ikke la vær. Har så lyst på søtt hele tiden. Lyst på potetgull, og er sulten hele tiden (før klokken 17.00, etter det er jeg fremdeles bare kvalm).

*gjeeeesp* Blir vel sovedag. Kanskje jeg orker å strikke en cm på den j*vla armen jeg har igjen på genseren jeg ga opp for to mnd siden. :P Jeg var SÅ motivert og strikket hele greia på en uke, også stoppet jeg bare. Nå har 2 mnd gått, og den armen ligger der som et mareritt. Og det er driiiit-kjedelig å strikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er synsk, og jeg vet det at D aldri kommer til å trives utenfor oslo og akershusgrensa :jolie:

men fra spøk til alvor.. jeg skjønner tanken din (deres) Hjerterdam.. det kan jeg nok ikke nekte for..

for noen år siden, da mine jevnalderede begynte å etablere seg så var det fryktlig populært å flytte utover mot lillestrøm og noen andre steder i nannestad pga boligprisene. Men det er jo ikke så mye å vinne på å flytte dit lenger, men etter å først ha kommet seg inn på boligmarkedet så er det utrolig mange av dem som kommer flyttende tilbake nå :)

eier eller leier PappaD?

PappaD eier den leiligheten vi bodde i sammen, og jeg veit at han har ikke tenkt seg noe sted. Dessuten så står det i avtalen vår at D skal bo der han bor nå, dvs at han skal tilhøre den skolekretsen, så lenge en av oss bor der. Og, vel, jeg flytter ikke fra skrøbelen min uten videre :rodmer:

Vi finner nok en løsning, men jeg har nok litt sånn anfall av "alt-er-så-langt-opp-og-fram" akkurat nå... :)

Hailoo dere! Var så trøtt etter jobb i går at jeg først sov, også ble det sofa og hobbiten. I dag har jeg friii. Så har sovet lenge, med unntak av 4 våkne for å tisse-pauser.

Nå er det bare to dager igjen til UL. Jeg er så spent. Hvordan går det der inne?

Jeg forstår dette med boligpriser hjärterdam... jeg har samme frustrasjonen i forhold til hvor vi bor nå, og hvor vi kunne bodd (mitt hjemsted). Men det er jo pga ungen at vi bor her da, så vi er jo i samme situasjon sånn sett. Bare at jeg ikke er mamman til barnet det er snakk om, så jeg har ikkenojegskusagtuansett.

Jeg håper i alle fall du blir her en stund til, for du er en super jente som jeg veldig gjerne vil ha i mitt nærmiljø, og ikke et døgns kjøretur unna.

Nå har jeg spist en bolle med chokopops, ble ikke mett, og spiste så en skive med banos. Hva skjedde med frøken spise sunt..? Jeg skammer meg litt. Men klarer ikke la vær. Har så lyst på søtt hele tiden. Lyst på potetgull, og er sulten hele tiden (før klokken 17.00, etter det er jeg fremdeles bare kvalm).

*gjeeeesp* Blir vel sovedag. Kanskje jeg orker å strikke en cm på den j*vla armen jeg har igjen på genseren jeg ga opp for to mnd siden. :P Jeg var SÅ motivert og strikket hele greia på en uke, også stoppet jeg bare. Nå har 2 mnd gått, og den armen ligger der som et mareritt. Og det er driiiit-kjedelig å strikke nå.

Så stas med UL :hoppe: Husker at det ble så mye mer virkelig da vi fikk sett mini på ultralyd :) Kanskje spesielt for pappaen som ikke har noen symptomer å kjenne på :fnise:

Åååh, hvis jeg kommer på fredag skal jeg ta med strikking, så kan vi strikke mens lille prinsesse og mini-spiderman leker ;)

Jeg føler litt nå at uansett hvilket valg vi tar i forhold til hvor vi skal bo så blir det ikke 100% bra. Vi har jo to barn, i hver vår landsdel, så det blir ikke perfekt uansett hvordan vi velger. Merker den sliter litt. =\

Når det er sagt - dere KG-jentene har blitt noen av de jeg setter mest pris på, og jeg setter stor pris på å ha dere i nærheten, nå skal jeg bare bli flinkere til å faktisk komme meg ut og treffe dere oftere! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeyy! Du får motivere meg ekstra. Det sitter så laaaaaaaangt inne å bli ferdig. :P Te-kos og strikking mens miniene hopper på trampoline eller no. Håper det blir sol :)

Ja, det er en vanskelig situasjon. Kjempevanskelig. Skjønner godt at det er frustrerende å tenke på. Jeg vil jo egentlig veldig gjerne ha familie i nærheten når jeg nå skal bli mamma for første gang, men må istedet bo på et sted der jeg ikke har NOE familie, og hvor svigermor hater meg. Så det er tungt. J'vlig tungt av og til. Men hjelper faktisk utrolig mye at jeg har dere jenter her nå, for det gjør at jeg ser mer optimistisk på fremtiden. At jeg faktisk har noen rundt meg som er "mine". Er så frustrerende å bo i en by som ikke finnes "min" og der alt som er kjent og nært for meg er langt borte. Har jo venner her, men det er sånn gåpåkinovenner og gåpåbyenvenner og jobbvenner. Ingen som jeg snakker med om veldig personlige ting egentlig, eller som jeg er veldig gira på å prioritere å bruke ekstra tid på i hverdagen.

Det er vanskelig når man har barn med ekser som man må ta hensyn til, og til slutt så blir løsningen noe man kan leve med, men som ikke er 100% for alle. I mitt tilfelle så er det 100% for mannen min, eksen og barnet, mens jeg må ofre meg. Hadde jeg hatt et barn fra før av, så ville det kanskje vært annerledes. Så NOEN blir misfornøyde uansett. Dessverre. :/ Men man må lære seg å akseptere det, hvis man skal fungere sammen. Jeg gjør det nå, på et vis. Er bare enkelte dager jeg er ekstra trist og har hjemlengsel.

Håper dere finner en løsning som dere kan leve med, og er fleksible og forståelsesfulle med den parten som havner "galt ut av det".

Man må ha en god dose fornuft for å klare å komme ut av noe sånt uten å bli barnslig å krangle tror jeg. Aaaaaaav og til klarer jeg det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...