Gå til innhold

To eller tre barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er 4 søsken, og har alltid reist mye på ferie. Ja, det blir mer planlegging og penger men det gikk helt fint.

Vi stopper etter nr 2, JEG vil ha tid og overskudd til barn, mann, hus, jobb, hund og venninner.

Og si at "den ene kan dø og da sitter det andre barnet igjen alene" blir for dumt å si spør du meg...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 3 barn - barnehagealder, barneskolealder og ungdomsskolealder. Vi er på utenlandsferie hvert år - gjerne en tre-dagers i løpet av året allesammen også. Ja, det er vanskeligere å booke seg hoteller med tre barn, det har blitt leiligheter(det foretrekker vi!) eller 2 rom inntil hverandre.

Alle barna går på sine egne aktiviteter i løpet av uka - 2 av dem må bringes og hentes. Det er en kabal som skal løses, men ville ikke vært det foruten. Det eldste barnet vårt klarer seg selv og om ikke lenge er mellomsten uten stort behov for oss på samme måte. Litt vemodig faktisk...

Kjenner jeg også griner litt på nesa når jeg hører argumentet med at et barn kan dø...eller at vi MÅ prøve å få gutten/jenta!!

Vi synes ikke det var stor forskjell på å få nr.2 eller nr.3 - rent bortsett fra romløsning i heimen...men det ordner seg alltid om man VIL! ;)

Lykke til med nr.3!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...