Gå til innhold

Typen til.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anniken var ganske annerledes i serien enn det jeg trodde hun skulle være - hun er virkelig ikke så stiv som det vises på serien! haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden det skjedde, og selv om det ikke er en akseptabel måte å oppføre seg på, må man faktisk forstå at mennesker av og til gjør ting som ikke er så lurt. Ja, det var veldig dumt, men han var ung og uerfaren som programleder og kanskje usikker på seg selv.

Jeg forsvarer på ingen måte det han gjorde, men man kan ikke la en slik episode påvirke sitt syn på alt han har gjort i ettertid.

Edit: Han behandlet jo ikke dyrene til fotballfrue dårlig. Jeg synes at det var en dårlig ide i utgangspunktet å ta med seg en sånn hund på joggetur. Den ser jo mer ut som rotte enn hund og størrelsen gjør jo at den ikke kan gå/springe i samme tempo som andre hunderaser. Han løftet jo opp hunden slik at det skulle bli lettere for den

Det er ikke kun på grunn av dyra at jeg ikke klarer å like ham. Jeg synes han blir usmakelig og irriterende, too much, rett og slett. For øvrig synes jeg ikke han behandlet dyrene til Caroline med respekt. Ikke direkte dårlig, men skjødesløst. Jeg er for øvrig enig med deg om at slike hunder ikke bør tas med på joggetur i utgangspunktet.

Så episoden med Lise Myhre nå. Herregud, så innpåsliten han er! Imponert over at Lise ikke ble dritlei maset hans og skjelte ham ut, jeg. Smakløs fyr, synes jeg.

Anonym poster: 09104906207b27392d888204c2340bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får være uenige om det da ;)

Jeg synes Typen til har vært et utrolig bra program og Leo er en av mine favoritter innen norsk TV. :rodmer:

Jeg likte godt den serien Leo og u-landslaget, eller hva det nå het!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de to siste var kjedelige, spes hu nemi, men det var ikke noe bombe. Anniken hadde fint smil og godt humør. Stakars politikerne som må ha disse "nina" folka med seg hele tida. Greit de holder styr på dagene for dem, men hele tida, døgnet rundt? Etter disse dama til og typen til så syns jeg kristian Kjelling var sykt stiv, Brekkus uhøfflig, Valen stikk motsatt av den gøyale rollen han spiller på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

de to siste var kjedelige, spes hu nemi, men det var ikke noe bombe. Anniken hadde fint smil og godt humør. Stakars politikerne som må ha disse "nina" folka med seg hele tida. Greit de holder styr på dagene for dem, men hele tida, døgnet rundt? Etter disse dama til og typen til så syns jeg kristian Kjelling var sykt stiv, Brekkus uhøfflig, Valen stikk motsatt av den gøyale rollen han spiller på jobb.

Enig. Men har for det meste blitt positivt overrasket over en del av deltakerene på begge showene. Kult konsept.

Og Leo og U-Landslaget var bra. Jeg lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Noen her som forstår hvorfor Anniken Huitfeldt hele tida måtte ha med hun Nina? Er hun en slags livvakt?

*Dytter denne lengre opp.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som forstår hvorfor Anniken Huitfeldt hele tida måtte ha med hun Nina? Er hun en slags livvakt?

Fordi hun er politiker. Og Leo er media/presse. Når politikerne snakker med pressen har alle en rådgiver der. Nina passer på så de holder seg til tema. Samt hun holder styr på alle avtaler Anniken har iløpet av dagen. En fin blanding av rådgiver/personlig assistent.

Anonym poster: d09b82905913e074969774617fa1892d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Sandra Borch, Linn Skaaber, Anne Rimmen, Ezinne Okparaebo, Triana Iglesias, Henriette Steenstrup, Charter-Hilde og Erlend Elias Bragstad er med i andre sesong av Typen til Leo Ajkic


Første episode av Typen til sesong 2 sendes Tirsdag 25. februar på NRK3 klokka 21.25.
Da er Leo Ajkic typen til Henriette Steenstrup. Episoden vil også vises på NRK1 onsdag 25. februar klokka 20.15

-link

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Henriette virket jo som en helt vanlig småbarnsmor :) Jeg trodde at når hun slo seg sammen med Leo så ble det bare galskap, men det ble noe helt annet. Må si jeg ble positivt overrasket.

Men har ikke Henriette to barn?



Anonymous poster hash: 09c98...6e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette virket jo som en helt vanlig småbarnsmor :) Jeg trodde at når hun slo seg sammen med Leo så ble det bare galskap, men det ble noe helt annet. Må si jeg ble positivt overrasket.

Men har ikke Henriette to barn?

Anonymous poster hash: 09c98...6e7

Så ikke starten av programmet...men regnet med at eldstejenta "bodde hos pappaen" for anledningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke starten av programmet...men regnet med at eldstejenta "bodde hos pappaen" for anledningen :)

Er ikke Henriette sammen med barnefaren da? Og er ikke han faren til begge barna? Hadde forstått det sånn jeg.

Anonymous poster hash: 55bda...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke Henriette sammen med barnefaren da? Og er ikke han faren til begge barna? Hadde forstått det sånn jeg.

Anonymous poster hash: 55bda...994

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Henriette sammen med barnefaren da? Og er ikke han faren til begge barna? Hadde forstått det sånn jeg.

Anonymous poster hash: 55bda...994

Det stemmer :) Men det ble jo slutt når hun ble sammen med Leo, så hun hadde nok bare pappahelg :fnise:

Anonymous poster hash: d09b8...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Henriette sammen med barnefaren da? Og er ikke han faren til begge barna? Hadde forstått det sånn jeg.

Anonymous poster hash: 55bda...994

Jo, hun er sammen med Biggen fra "Jul i Svingen", (tror de er gift også). De er tross alt et av Norges mest profilerte kjendispar. (Han spilte han Nav-fyren i Lilyhammer også, flott skuespiller - Fritdtjov Såheim).

Anonymous poster hash: 09c98...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det planlagt at Henriette skulle dra så brått fra hotellet?



Anonymous poster hash: 96259...844
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...