Gå til innhold

Typen til.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie

Ja, det må være noe av det mest sjokkerende jeg har hørt et menneske gjøre på lenge....

Spørre om hjelp med å åpne ei dør.. huff.

:ironi:

Ja, men funket ikke døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valiumsjunkie

Det var vel ganske åpenbart at hun slet med og åpne døren fra innsiden av badet??

Okay, det fikk ikke jeg med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahah. Det tror jeg virkelig kan bli interessant. Hun og Leo virker jo å være helt motsetninger, men så i hvert fall ikke ut som om hun var redd for å by på seg selv, på tross av rollen hun har i politikken.

haha, nei! Hun er ekstremt pratsom om du kjenner henne greit godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Noen her som forstår hvorfor Anniken Huitfeldt hele tida måtte ha med hun Nina? Er hun en slags livvakt?

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Lise Myhre er kul. Ikke noe dilldall der. Hun er den hun er og er trygg i seg selv. Digger den dama.

Anniken Huitfeldt synes jeg nesten litt synd på :fnise: litt forknytt og ikke akkurat impulsiv og vågal. Tror ikke hun har gjort mye galt i sitt liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Jeg ble positivt overrasket over Kenanni. :D Hun virket bare herlig, men stakkers Nina, hun virket ikke helt komfortabel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Lise Myhre er kul. Ikke noe dilldall der. Hun er den hun er og er trygg i seg selv. Digger den dama.

Anniken Huitfeldt synes jeg nesten litt synd på :fnise: litt forknytt og ikke akkurat impulsiv og vågal. Tror ikke hun har gjort mye galt i sitt liv.

Rare greier, jeg satt med stikk motsatte inntrykk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle Gunnes

Når jeg ser Anniken Huitfeldt tenker jeg bestandig at hun må ha vært svært veslevoksen som ung :fnise:

Og ikke den som drakk seg drita full i ungdommen og løper naken rundt :fnise:

Kul dame - for all del. Ingen ting galt med henne. Men litt mer forsiktig enn de andre damene til Leo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Og ikke den som drakk seg drita full i ungdommen og løper naken rundt :fnise:

Kul dame - for all del. Ingen ting galt med henne. Men litt mer forsiktig enn de andre damene til Leo ;)

Anniken har mer å tape på å drite seg ut, mens Lise Myhre var jo enda mer forsiktig enn Anniken. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare den episoden med Caroline Berg Eriksen, jeg. Fikk et mye bedre inntrykk av henne enn via bloggen (naturlig nok) men ble ikke videre imponert, egentlig. Leo vet jeg ikke helt om jeg liker eller ikke; han virker jo koselig og med mye selvtillit og ikke minst selvironi, men jeg synes han fort kan bli i overkant mye, nesten frekk og usympatisk. For ikke å snakke om hvor skjødesløst han behandler dyra, både hundene til Caroline og katten han hev over gjerdet!

Anonym poster: 09104906207b27392d888204c2340bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...