MissStiles Skrevet 13. april 2013 #41 Skrevet 13. april 2013 Hvor og når går dette programmet? Går det an å se det på nett noe sted? Tirsdager kl 20. Sikkert på TV2 sumo.
Bamsemor80 Skrevet 17. april 2013 #42 Skrevet 17. april 2013 For en stor forandring på Tine og Torbjørn! NESTEN så jeg liker dama, men det må litt mer til da
MissStiles Skrevet 17. april 2013 #44 Skrevet 17. april 2013 Hvem vant romkonkuranssen i går? Det var kun visning av leilighetene igår. Takstmann og hvem som vant kommer neste uke.
spørsmålstegnet Skrevet 17. april 2013 #45 Skrevet 17. april 2013 Det var kun visning av leilighetene igår. Takstmann og hvem som vant kommer neste uke. Jeg fikk ikke sett, men ifølge reklamen så var det ene paret utrolig grinete. Hva var det de (eller han ene) var så sur for?
Scoop Skrevet 17. april 2013 #46 Skrevet 17. april 2013 Jeg fikk ikke sett, men ifølge reklamen så var det ene paret utrolig grinete. Hva var det de (eller han ene) var så sur for? Det var noen håndverkere som ikke gjorde jobben sin, så de ble ikke helt ferdige med rommet.
spørsmålstegnet Skrevet 17. april 2013 #47 Skrevet 17. april 2013 Det var noen håndverkere som ikke gjorde jobben sin, så de ble ikke helt ferdige med rommet. kjipt da, og dårlig reklame for de håndtverkerne.. Var det badet de tok denne gangen? De kan vel uansett ikke ha så mye igjen i kassa :/ Synes synd på de, for de jobber veldig hardt til å ikke ha noe erfaring..
loffen Skrevet 17. april 2013 #48 Skrevet 17. april 2013 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før? Artig serie. Jeg tror jeg heier mest på gutta, eller det unge paret. Men alle er jo så flinke!
Scoop Skrevet 18. april 2013 #49 Skrevet 18. april 2013 kjipt da, og dårlig reklame for de håndtverkerne.. Var det badet de tok denne gangen? De kan vel uansett ikke ha så mye igjen i kassa :/ Synes synd på de, for de jobber veldig hardt til å ikke ha noe erfaring.. Det var badet ja. Synes også det er trasig, håper det går bedre for dem etterhvert.
spørsmålstegnet Skrevet 23. april 2013 #50 Skrevet 23. april 2013 Hvordan gikk det idag? Hvem vant romkonkurransen?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #51 Skrevet 23. april 2013 Hvordan gikk det idag? Hvem vant romkonkurransen? Delt seier mellom Bente & Arne og Tine & Torbjørn. Patrick ble skikkelig sur, men jeg kan ikke skjønne at de trodde de hadde sjanse til å vinne over 2 bad og ett kjøkken med det lille soverommet, selv om de var helt ferdige og alt var tilnærmet perfekt. Kanskje deltakerne burde ha pusset opp samme rom til samme tid. Da hadde det vært lettere å sammenlikne. I tillegg var det en konkurranse der deltakerne skulle pusse opp en stol. Den vant Vegard og Christian. Tror det var gavekort på elektrikerarbeid i premie. Anonym poster: 0e7e43ef319122caaaf8850599f24e58
spørsmålstegnet Skrevet 24. april 2013 #52 Skrevet 24. april 2013 Delt seier mellom Bente & Arne og Tine & Torbjørn. Patrick ble skikkelig sur, men jeg kan ikke skjønne at de trodde de hadde sjanse til å vinne over 2 bad og ett kjøkken med det lille soverommet, selv om de var helt ferdige og alt var tilnærmet perfekt. Kanskje deltakerne burde ha pusset opp samme rom til samme tid. Da hadde det vært lettere å sammenlikne. I tillegg var det en konkurranse der deltakerne skulle pusse opp en stol. Den vant Vegard og Christian. Tror det var gavekort på elektrikerarbeid i premie. Anonym poster: 0e7e43ef319122caaaf8850599f24e58 Takk for oppdatering. Jeg er litt skeptisk til å måtte dele seier.. Enten er det bedre, eller så er det ikke det. Jeg ville vel tro at det er dyrere og bedre å pusse opp et bad enn et kjøkken. Hvis jeg ikke husker feil, så skulle jo B&A ta badet og T&T ta kjøkkenet. Jeg kan jo forstå frusterasjonen til Patrick, for de som pusser opp soverom har jo ikke sjangs. Men sånn er det jo. Forrigang så pussa jo B&A opp soverom, mens Patrick tok badet.. Så det er likt for alle. Man må bare være taktisk og ta et soverom når de andre tar dyrere rom, og omvendt når de har mist konkurranse fra andre dyre rom..
Helena83 Skrevet 1. mai 2013 #53 Skrevet 1. mai 2013 Hva sjedde i går? Befinner meg i utlandet så jeg får ikke sett
orgus Skrevet 1. mai 2013 #54 Skrevet 1. mai 2013 Hva sjedde i går? Befinner meg i utlandet så jeg får ikke sett Både guttene og Patrick og samboeren måtte bruke 25 000 på avretting fordi andre etasje er så skeiv. I tillegg så mumles det om at det er plenty håndverkere nede hos Tine og Torbjørn, men at det ikke reflekteres på budsjettet deres
Frk.Tyttebær Skrevet 1. mai 2013 #55 Skrevet 1. mai 2013 Både guttene og Patrick og samboeren måtte bruke 25 000 på avretting fordi andre etasje er så skeiv. I tillegg så mumles det om at det er plenty håndverkere nede hos Tine og Torbjørn, men at det ikke reflekteres på budsjettet deres Stygt å si men jeg håper de har jukset og blir tatt 1
Helena83 Skrevet 1. mai 2013 #56 Skrevet 1. mai 2013 Både guttene og Patrick og samboeren måtte bruke 25 000 på avretting fordi andre etasje er så skeiv. I tillegg så mumles det om at det er plenty håndverkere nede hos Tine og Torbjørn, men at det ikke reflekteres på budsjettet deres Såpass ja,sikkert noe muffins og kanskje en grunn til at de har vært så hemmelighetsfulle 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #57 Skrevet 1. mai 2013 Vel, jeg Facebooket dem.. Og alle er all over hverandres Facebook, utenom Tine og Torbjørn. De er ikke venn med dem engang. Så noe må jo skje, ettersom "alle ble venner" forrige uke. Anonym poster: baac53f8b200d324278f2ada980c0b92
orgus Skrevet 2. mai 2013 #58 Skrevet 2. mai 2013 Synes i utgangspunktet det er litt merkelig at en håndverker får lov til å delta. Men det hadde kanskje vært vanskelig å bakgrunnsjekke folk sånn sett uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #59 Skrevet 2. mai 2013 For meg virket det bare som at tv2 lager dramaet. Det er underholdning, så klart trengs det drama.. Nå skal vi tro at de bruker venner i losjen eller kollegaer i håndverkerbransjen som hjelp til å pusse opp gratis. For brorskapet i losjen står sterkt, og der hjelper man hverandre... Anonym poster: 3abff7ec68ff662d14af7bd45da63f56
MissStiles Skrevet 7. mai 2013 #60 Skrevet 7. mai 2013 Lurer på om gutta har det verste rommet. Siden de i reklamen sier at de har funnet det verste og beste rommet hittil...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå