Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan oppdatere meg. Ikke vær redd for å spoile ;) Fikk ikke sett det idag, men er nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vant den første rom-konkurransen egentlig?

Anonym poster: 8af5658616a094682d4650c40e8916ae

Gjest EryMax
Skrevet

Tine og Thorbjørn er skikkelig irriterende. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke spurte hvor lang tid det tok på Maxbo. Å så blir hun sur når han ikke kommer til middag, å da har tøffelen hentet dyna hennes osv.

Skrevet

Hvem vant den første rom-konkurransen egentlig?

Bente og Arne.

AnonymBruker
Skrevet

Tine og Thorbjørn er skikkelig irriterende. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke spurte hvor lang tid det tok på Maxbo. Å så blir hun sur når han ikke kommer til middag, å da har tøffelen hentet dyna hennes osv.

Jeg måtte le når hun sa hun hadde stått å kokkelert i 3 timer, og var forbanna pga det... De skulle ja kokt spaghetti og kjøttdeig.. :fnise: Lurer på hva som tok tre timer jeg, koke spaghettien, eller å steke kjøttdeigen. :P

Anonym poster: 13b225ba807fdb8366cccf0a889540de

• Liker 5
Gjest EryMax
Skrevet

Jeg måtte le når hun sa hun hadde stått å kokkelert i 3 timer, og var forbanna pga det... De skulle ja kokt spaghetti og kjøttdeig.. :fnise: Lurer på hva som tok tre timer jeg, koke spaghettien, eller å steke kjøttdeigen. :P

Den spagettien hun laget, den hadde jeg brukt 30 minutter på.

AnonymBruker
Skrevet

Den spagettien hun laget, den hadde jeg brukt 30 minutter på.

Haha, jeg også, jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å bruke så lang tid som 3 timer om jeg så prøvde på det. :P

Skrevet

Hvordan klarte Bente og Arne å vinne konkurransen egentlig? Jeg fikk med meg at det var veldig jevnt, og at det gikk på siste finish og detaljer. Selvom jeg ikke liker Tine og Tøfflus, så hadde jo dem mye større rom og varmekabler på gulv. Må jo telle litt vel?

Skrevet (endret)

Jeg synes Bente og Arnes rom var mer gjennomført. Glad ikke Tine og Torbjørn ikke vant, aller mest fordi jeg ikke synes varmekabler i gulvet er godt nok. De fremstiller seg som SÅ flinke, men for å være helt ærlig så ble jeg ikke akkurat imponert over at dette liksom var en som kan faget.

Det er nå så. Holdningene og måten de oppfører seg hjelper ikke akkurat på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte Bente og Arne å vinne konkurransen egentlig? Jeg fikk med meg at det var veldig jevnt, og at det gikk på siste finish og detaljer. Selvom jeg ikke liker Tine og Tøfflus, så hadde jo dem mye større rom og varmekabler på gulv. Må jo telle litt vel?

Sikkert fordi rommet dems ikke var ferdig??

De manglet seng, vinduskarmer og innreding i garderoben bla....

Jeg blir i grunn helt satt ut av Tine og Torbjørn, fatter ikke at det går an å oppføre seg sånn??

Blir mektig irritert om mangelen på vann er det som gjør at det unge parret ikke vinner denne uka, for det er jo ikke dems feil, men kjipe "naboer" under...

Anonym poster: dccc874b9d2526e5db9058a36adf7252

Skrevet

Enig, de sutrer over at de andre da har det hyggelig og sosialt, men ærlig talt: i min verden kommer man lenger med honning enn salt. Sånn er det bare. Og jeg håper nesten dette bare slår tilbake på dem selv, kanskje det er dem som trenger en tjeneste av de andre?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I begynnelsen så var jeg sikker på at Tøfflus ville gå lei av gnålinga til Tine, men nå trekker jeg tilbake det. Dette paret har begått sosialt selvmord, og gitt et godt eksempel til den norske befolkningen om hvordan man ikke skal være. Men det er god underholdning da. Vi nordmenn elsker jo å ha noen å hate, så vi er jo ikke noe bedre! Samtidig så vil nok mange kjenne seg igjen dessverre. Flertallet av oss tenker "meg meg meg", og driter i andre, for verden er til for meg! Er det håp for menneskeheten?

Skrevet

Sikkert fordi rommet dems ikke var ferdig??

De manglet seng, vinduskarmer og innreding i garderoben bla....

Anonym poster: dccc874b9d2526e5db9058a36adf7252

Ja, det var forsåvidt mitt argument på hvorfor de tapte. Men likevel så hadde de større rom, og bedre gjennomført så vidt jeg fikk med meg? Jeg kan uansett forstå at en visning uten seng og garderobe trekker ned, men jeg vil uansett ha varmekabler og større soverom enn det knøttlille kjærlighetsrommet til det eldre paret. Og derfor synes jeg det største rommet er verdt mer. Men ikke missforstå meg, jeg er glad ikke T og T vant. Samtidig som det hadde vært god tv at de hadde blitt enda mer høye på pæra.

Skrevet

Var det noe feil med dagens episode?? De viste jo ikke hvem som vant.

Skrevet

Var det noe feil med dagens episode?? De viste jo ikke hvem som vant.

glem det.! Jeg så visst ikke første halvtimen:p
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vant?

Skrevet

Hvem vant?

tine og torbjørn :(

• Liker 1
Skrevet

Virket som han ene homofile ble fly forbanna da han gikk inn i et eller annet rom. Lurer på hva som skjedde. Trodde faktisk at kristian og christine skulle vinne. De hadde vel to spring, og T&T hadde kun en så vidt jeg så? Men var jo helt greit at de vant. T&T viste seg fra en bedre side etter halvveis i programmet :)

Skrevet

Hvor og når går dette programmet? Går det an å se det på nett noe sted? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...