Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 Til vonde minner Jeg står alene i tykt og tynt Ingen som er der ser min slitte sjel Hvorfor er det jeg som må gå den tornete vei Selvinnsikten er som speilblankt vann De som kan se den er i minnenes dal Kan ikke også jeg få vasket mine sår Kampene i mitt hjerte har forstummet Alle kan forbruke meg i et solløst spill Er nummenhet alt som står på min liste Tankene ligger som et kvalmt favntak En og en faller til stengrunn for å så reise seg Skal dyp glede noen gang tilfalle meg Kjærligheten er i et livløst grep Hun som velger å se det vil selv forstumme Vil alle mine dager være talte når lyset treffer Langsomme dager uten sanne muligheter Noen vil spille for en kort stakato glede Kan mørket mørkne og når går det over til lys Hilsen en svart stund i selvmedlidenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MunichMachine Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er jeg som bærer ansvaret for denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå