Gå til innhold

Menn som presser hodet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente, liker det :) mannen digger det, og han er definitivt ikke usikker på sin egen maskulinitet nei.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt greit, og veldig opphissende når han tar kontrollen og presser hodet mitt ned, facefucking er fantastisk ;) Men har heller ingen problemer med å være den som styrer det, mens han bare tar imot og nyter.

Gjest Bandit
Skrevet

Enten liker de å bli krenket, (som regel uten å være klar over det selv), ellers er mannen lite maskulin ellers, og hun trenger å føle han dominerer. Men jeg tror det i mange flere tilfeller enn menn tror, er kvinner som tilpasser seg mannens ønsker, og prøver å "like det". Noen ganger kan de få seg til å føle at de liker det, mens det er mer at de aksepterer det, fordi de vil ikke skuffe mannens ønsker.

Jeg skjønner ikke at noen kan sette kvinnekamp i tenningsmønstre slik du gjør her. En trygg mann søker som oftest en trygg kvinne, og det kan tenkes at hun er trygg nok til å leke på den måten.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg bare sier: en trygg mann er naturlig dominerende, og krenker aldri en dame. ;)

Hva om hun tenner på det?

• Liker 2
Skrevet

Hva om hun tenner på det?

For meg er det iallefall ganske åpenbart et symtom på en form for ubalanse om man tenner på å bli krenket. Men det er kanskje bare meg.
Gjest Katten.
Skrevet

For meg er det iallefall ganske åpenbart et symtom på en form for ubalanse om man tenner på å bli krenket. Men det er kanskje bare meg.

I de fleste tilfeller hvor BDSM utføres, er det med dyp respekt og tillit til hverandre.

Det er nesten en kjærlighetserklæring når jeg kaller jenta for en skitten liten hore.

Og når man gjør den seksuelle akt og nytelse til et maktbegrep som balanse, da har man et ganske fucka syn på sex (pun intended).

• Liker 3
Gjest Bandit
Skrevet

I de fleste tilfeller hvor BDSM utføres, er det med dyp respekt og tillit til hverandre.

Det er nesten en kjærlighetserklæring når jeg kaller jenta for en skitten liten hore.

Og når man gjør den seksuelle akt og nytelse til et maktbegrep som balanse, da har man et ganske fucka syn på sex (pun intended).

Skriver under på denne.

Skrevet (endret)

Kall meg gjerne gammeldags, men for meg er nær sunn sex mange dimensjoner over i nytelse, enn "kick". Det er lov å utvikle seg. ;) Endret av Shamin
  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kall meg gjerne gammeldags, men for meg er nær sunn sex mange dimensjoner over i nytelse, enn "kick". Det er lov å utvikle seg. ;)

Nemmehuh?

Det kom fra deg med et nesten-konservativt syn på sex.

Skrevet

Nemmehuh?

Det kom fra deg med et nesten-konservativt syn på sex.

I dag er BDSM konsvervativt. Så jeg er freaken her. ;) Og jeg elsker sex, helst flere ganger til dagen, gjerne flere orgasmer pr runde. Så jeg taper iallefall ikke mye på å være det. (Sammen med flere av mine medsøstre med samme "stil")
Gjest BettyBoop
Skrevet

Har lagt merke til blant venninner og her i forumet at de flesteparten stiller seg veldig negativt til at mannen presser hodet til jenta ned når hun suger. Så jeg lurer egentlig på om det er så få som liker dette, eller om de som liker det ikke svarer og/eller holder det skjult?

Jeg elsker når kjæresten min presser hodet mitt ned og virkelig tar meg hardt i munnen. Slik jeg ser det er det to forskjellige måter å suge en mann på, ikke les for bokstavelig nå da, så klart har man variasjon og forskjellige små triks og slikt. Men tilbake til poenget;

1: Jeg suger mannen, jeg styrer og han bare ligger der.

2: Han har styringen og tar meg i munnen.

Trodde dette var ganske normalt jeg. Har fått inntrykk av at de fleste gutter tenner på dette, det er i hvert fall det jeg har lest/hørt fra de fleste, men at flesteparten av jentene misliker dette.

Så til dere menn, liker dere å gjøre dette? Hva er deres erfaringer om hvorvidt jenta liker dette eller ikke?

Og til dere jenter, hvordan stiller du deg til denne handlingen?

Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f

jeg liker det ikke, for jeg vil ha styringa når jeg suger
  • Liker 1
Skrevet

jeg liker det. de fleste tar det litt med ro om jeg begynner å brekke meg. Tenner på kontrolltapet og det litt ydmykende ved situasjonen.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

I dag er BDSM konsvervativt. Så jeg er freaken her. ;) Og jeg elsker sex, helst flere ganger til dagen, gjerne flere orgasmer pr runde. Så jeg taper iallefall ikke mye på å være det. (Sammen med flere av mine medsøstre med samme "stil")

Jeg bryr meg ikke om hvilken sex du gjennomfører selv, men dine tanker og meninger rundt hvordan andre gjennomfører sin type sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker, liker, liker! Men merker det er vanskeligere dersom jeg har drukket. Skal mye mindre til før jeg brekker meg da, av en eller annen grunn, selv om det ikke er snakk om noe fyll.

Anonym poster: 97736f9150be6dbfc9cd6cdc0215fcab

AnonymBruker
Skrevet

TS her :)

Takk for flere innspill, ser at det er kommet flere her enn meg som også liker dette. Begynte å lure litt på om jeg virkelig var en av de få. Når det er sagt så liker jeg også å ha styringen der jeg suger mannen min også, som jeg skrev i åpningsinnlegget så tenker jeg på en måte at det er to "forskjellige måter å suge på."

Og Shamin, jeg ba deg holde deg til trådens tema og ikke avspore mer, jeg har fått med meg at du syntes det er noe galt med mennesker som tenner annerledes enn deg og du har det store svare på hva som er bra og riktig sex, flott for deg, men det kunne ikke interessert meg mindre :)

Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at gutten har presset hodet, eller å bli "knullet i munnen" (øø...?). Seriøst, ALDRI. Men liker godt å suge, men styrer jo alltid alt selv....

Så vanskelig å vite hvordan jeg hadde reagert. Hm....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater det pga traumer fra tidligere overgrep..

Anonym poster: b1a74393053d5f7cac9088ee6fe8bca5

Skrevet

Jeg digger det :biggrin: forutsatt at karen som gjør det er en jeg stoler på, selvfølgelig. Må kunne vite at han trekker seg unna hvis jeg gir signal om det. Men det gir et kick å ha såpass stor kontroll på seg selv at man bare kan la han "ta seg til rette" og styre showet selv ;) for ham derimot vil jeg tro det er et kick å kjenne at hun sliter med å ta inn hele lengden, at pikken hans er for mye for henne ... En slags balansegang mellom nytelse på hans premisser og å ta hensyn til henne underveis, "hvor langt kan man tøye strikken" etc.

• Liker 1
Gjest Snerk
Skrevet

Jeg liker både at han presser ned hodet mitt og tar meg i munn. Det er utrolig opphissende at han har all kontroll, og selv styrer hvor fort og dypt det skal være. Dette er derimot noe jeg kun kan gjøre med noen jeg stoler på! Hvis jeg har null kontroll med en type jeg vet ikke tar hensyn til meg, føles det mer ut som et overgrep.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det, og det pleier å være jeg som tar mannens hender og legger på hodet mitt. Nå skal det sies at vi er veldig trygge på hverandre, gift osv. Hadde ikke likt det med en ONS el.

Anonym poster: 713cea19966bd348b6756fab778a5419

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...