AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Har lagt merke til blant venninner og her i forumet at de flesteparten stiller seg veldig negativt til at mannen presser hodet til jenta ned når hun suger. Så jeg lurer egentlig på om det er så få som liker dette, eller om de som liker det ikke svarer og/eller holder det skjult? Jeg elsker når kjæresten min presser hodet mitt ned og virkelig tar meg hardt i munnen. Slik jeg ser det er det to forskjellige måter å suge en mann på, ikke les for bokstavelig nå da, så klart har man variasjon og forskjellige små triks og slikt. Men tilbake til poenget; 1: Jeg suger mannen, jeg styrer og han bare ligger der. 2: Han har styringen og tar meg i munnen. Trodde dette var ganske normalt jeg. Har fått inntrykk av at de fleste gutter tenner på dette, det er i hvert fall det jeg har lest/hørt fra de fleste, men at flesteparten av jentene misliker dette. Så til dere menn, liker dere å gjøre dette? Hva er deres erfaringer om hvorvidt jenta liker dette eller ikke? Og til dere jenter, hvordan stiller du deg til denne handlingen? Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f 1
RaiChu Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Å få kjørt noe bak i halsen uten å helt ha kontroll over hvor langt eller hvor hardt er svært ubehagelig for de fleste. Jeg begynner å hoste eller brekke meg om det går for langt, så jeg foretrekker å styre det selv. 13
Skjønningen Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Kjæresten min tar ikke styring fordi han er redd for at jeg skal brekke meg eller synes det er ubehagelig. Vi har vel egentlig aldri diskutert eller vurdert å gjøre det på en annen måte enn at jeg er i kontroll. Jeg synes det er greit at jeg styrer det slik at jeg ikke risikerer å kveles, men det er klart at tanken på at han "gjør det han vil med meg" er tennende.
Shamin Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Min erfaring er at det er menn som er usikre på sin maskulinitet som liker dette, nettop fordi det er fornedrigende for kvinnen. 6
Gjest Bandit Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Min erfaring er at det er menn som er usikre på sin maskulinitet som liker dette, nettop fordi det er fornedrigende for kvinnen. Og hva med kvinner som liker det? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 TS her. Vi har vel i grunn aldri diskutert det heller, men han begynte litt forsiktig en gang og merket at jeg ble veldig kåt av dette, etter det har det ballet seg på..hehe .. Har ganske god kontroll over brekningsrefleksen og liker å miste kontrollen så for min del så liker jeg det veldig godt, om jeg begynner å brekke meg for mye og føler det blir for mye gir jeg bare tegn. Nå tenner jeg veldig på at han virkelig tar meg og (mis)bruker meg akkurat slik han vil. Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f
Gjest Bud Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Kjærestene til kvinnene på kvinneguiden har en gjennomsnittlig penislengde på 42cm så det er ikke rart at de ikke liker å få hele kukken dytta ned i magesekken...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Min erfaring er at det er menn som er usikre på sin maskulinitet som liker dette, nettop fordi det er fornedrigende for kvinnen. Tja, kjæresten min er ikke usikker på sin maskulinitet. Han kan også være veldig kosegutt, tar alltid initiativ til å holde hender osv. Vi har også en del analleker rettet mot han, da jeg selv ikke liker dette. Så nei, i han sitt tilfelle vil jeg hvert fall ikke si han er usikker på sin maskulinitet. Og som bandit sier, hva med oss kvinner som liker slikt? Hilsen TS Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f
Shamin Skrevet 5. mars 2013 #10 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Og hva med kvinner som liker det? Enten liker de å bli krenket, (som regel uten å være klar over det selv), ellers er mannen lite maskulin ellers, og hun trenger å føle han dominerer. Men jeg tror det i mange flere tilfeller enn menn tror, er kvinner som tilpasser seg mannens ønsker, og prøver å "like det". Noen ganger kan de få seg til å føle at de liker det, mens det er mer at de aksepterer det, fordi de vil ikke skuffe mannens ønsker. Endret 5. mars 2013 av Shamin 5
Shamin Skrevet 5. mars 2013 #11 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Tja, kjæresten min er ikke usikker på sin maskulinitet. Han kan også være veldig kosegutt, tar alltid initiativ til å holde hender osv. Vi har også en del analleker rettet mot han, da jeg selv ikke liker dette. Så nei, i han sitt tilfelle vil jeg hvert fall ikke si han er usikker på sin maskulinitet. Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f Det er også typisk for menn som er usikre på seg selv, analsex rettet mot dem. (spørs litt hvordan og i hvilken grad) Og nei, man kan ikke se på noen hvor trygg de er på sin maskulinitet. Endret 5. mars 2013 av Shamin
Thought-Fox Skrevet 5. mars 2013 #12 Skrevet 5. mars 2013 Og til dere jenter, hvordan stiller du deg til denne handlingen? Jeg hater det. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #13 Skrevet 5. mars 2013 Det er også typisk for menn som er usikre på seg selv, analsex rettet mot dem. (spørs litt hvordan og i hvilken grad) Og nei, man kan ikke se på noen hvor trygg de er på sin maskulinitet. Det er vel heller slik at menn som er usikker på sin maskulinitet mener at analsex er homofilt og nekter å ha noe i nærheten av sin rumpe. Å erkjenne at man liker dette, alle menn innenfor normalen har prostata og det er deilig for dem å bli befølt her, om de innrømmer det eller ikke. Og jeg kjenner nok kjæresten min bedre enn det du gjør, han er en sterk og maskulin mann, men også pusete og sør, altså en perfekt mann for meg, jeg vet veldig godt at han ikke er usikker på sin maskulinitet. Og jeg liker blant annet å bli dominert i sengen, ellers i livet er jeg en "flink pike" og hater å ikke ha kontroll, men akkurat når det kommer til sex så er det omvendt. Jeg følger ikke mannens ønsker og later som jeg liker dette, så klart gjør jeg ting som han liker for å glede han, men det håper jeg virkelig er vanlig. Dette går så klart begge veier. Utenom dette syntes jeg det er litt merkelig at du skal negativvisere det at noen har andre preferanser enn deg? Det er tydeligvis ikke mange som liker det tråden handler om, men det betyr verken at det er noe galt med mannen eller kvinnen som liker dette? Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #14 Skrevet 5. mars 2013 Ts igjen. For å ikke spore av, jeg lurte i bunn og grunn bare på om det virkelig var så få kvinner/jenter som likte dette. Jeg bryr meg ikke om hvorvidt det er noe galt men å ha ulike preferanser, eller kommentarer om hva folk mener om folk som liker slikt. Jeg liker det jeg selv liker og bryr meg ikke om hva andre skulle mene om dette og det syntes jeg alle skal få lov til Så lenge det ikke er på bekostning av andre så klart. I bunn og grunn er jeg bare nysgjerrig på hvorfor noe av det som gjør meg mest kåt kan mislikes av så mange. hehe Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f
Shamin Skrevet 5. mars 2013 #15 Skrevet 5. mars 2013 Det er vel heller slik at menn som er usikker på sin maskulinitet mener at analsex er homofilt og nekter å ha noe i nærheten av sin rumpe. Å erkjenne at man liker dette, alle menn innenfor normalen har prostata og det er deilig for dem å bli befølt her, om de innrømmer det eller ikke. Og jeg kjenner nok kjæresten min bedre enn det du gjør, han er en sterk og maskulin mann, men også pusete og sør, altså en perfekt mann for meg, jeg vet veldig godt at han ikke er usikker på sin maskulinitet. Og jeg liker blant annet å bli dominert i sengen, ellers i livet er jeg en "flink pike" og hater å ikke ha kontroll, men akkurat når det kommer til sex så er det omvendt. Jeg følger ikke mannens ønsker og later som jeg liker dette, så klart gjør jeg ting som han liker for å glede han, men det håper jeg virkelig er vanlig. Dette går så klart begge veier. Utenom dette syntes jeg det er litt merkelig at du skal negativvisere det at noen har andre preferanser enn deg? Det er tydeligvis ikke mange som liker det tråden handler om, men det betyr verken at det er noe galt med mannen eller kvinnen som liker dette? Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f Jeg tror ikke det alltid er slik jeg beskriver, men jeg tror det veldig ofte er det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #16 Skrevet 5. mars 2013 Jeg kan ikke fordra det, og syns det er rart hva mange kvinner finner seg i... Anonym poster: a838be5ceb08b031d20745697097f13f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #17 Skrevet 5. mars 2013 Jeg tror ikke det alltid er slik jeg beskriver, men jeg tror det veldig ofte er det. Er sikkert noen tilfeller ja, men det betyr ikke at andre igjen ikke kan tenne på dette uten å være usikker på sin maskulinitet etc. Selv om du ikke har svart på selve spørsmålet så antar jeg at du ikke er spesielt glad i slik behandling ? Anonym poster: 9bfa3d4cc6e595ed1e58f28f1ad6907f
candy king Skrevet 5. mars 2013 #18 Skrevet 5. mars 2013 Det er også typisk for menn som er usikre på seg selv, analsex rettet mot dem. (spørs litt hvordan og i hvilken grad) Og nei, man kan ikke se på noen hvor trygg de er på sin maskulinitet. Men det kan tydeligvis du se/analysere bare ved at dem liker å "knulle dama i munnen"... godt at det finnes folk her på nettet som veit så mye mer enn alle andre 1
Shamin Skrevet 5. mars 2013 #19 Skrevet 5. mars 2013 Jeg bare sier: en trygg mann er naturlig dominerende, og krenker aldri en dame. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #20 Skrevet 5. mars 2013 Det kommer helt ann på. Aldri om han har drukket, da klarer jeg ikke å slappe av nok ganske enkelt fordi jeg ikke er sikker på om han selv ser og skjønner FØR det går for langt. For meg er det forferdelig ubehagelig å få penis for langt bak i svelget, jeg brekker meg og får følelsen av å kveles. Om han da presser på lengre blir jeg omtrent hysterisk ( og sånt blir det lite god sex av...) Anonym poster: f0e5c0e8af70f8efc80ad76d2e76da2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå