Gå til innhold

Hun ble sur da hun sugde meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert en del som har latt deg gjøre det uten at det er noe de i utgangspunktet ville foretrukket selv og. Ikke alle føler det samme og jeg tror mange jenter ville sett på dette somnegativt. I hvert fall om det bare ble gjort uten noen form for forvarsel. Jeg selv ville også følt det. Det gir meg en litt for sterk følelse av menn som presser seg på og dette setter jeg ikke stor pris på. Men som sagt, folk er forskjell og hva hver enkelt liker kan variere mye.

Anonym poster: 0e941a9842e7f28a662808081c9cc224

Jeg føler ikke at jeg kan klandres for noe jeg ikke har kontroll over. HVIS noen har latt som om de likte det, så er det helt og holdent deres egen feil. Men jeg går i alle fall forsiktig fram, så det skulle vært enkelt å si fra.

Som sagt, samtlige har sett ut til å like slike ting veldig godt. Spørsmålet er vel bare måten man går frem på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hånd på hodet under suging er skikkelig irriterende.

Hvis det er for kos blir det hår overalt, inkludert på penis, som igjen betyr hår i munnen, som betyr 30 sekunder hvor du står og prøver å fiske hår ut fra tennene mens du samtidig fokuserer på å se sexy ut sånn at han ikke skal miste tenningen og du må starte på nytt igjen.

Hvis det er for å presse hodet ned er det ikke digg. Det er greit innimellom - for man vil jo gjerne gjøre ting kjæresten (sexpartneren) glad - men det er jo verken deilig eller behagelig (hvis ikke du tenner på smerte, ubehag og brekning) så jeg ihvertfall må være i riktig humør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kan hende, men det var ikke det jeg gjorde da, bare veldig svakt holdt på bakhodet hennes mens jeg strøk håret liksom, ikke hardt i det hele tatt. Men kan være hun har no traumer.

Anonym poster: 07f7c5118dd036d045782825c3898679

Hvorfor i helvete holdt du i hodet hennes i det hele tatt? Hun hadde kuken din i kjeften, tenk deg hva som kunne skjedd hvis hun hadde blitt skikkelig sint. :fnise:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at jeg kan klandres for noe jeg ikke har kontroll over. HVIS noen har latt som om de likte det, så er det helt og holdent deres egen feil. Men jeg går i alle fall forsiktig fram, så det skulle vært enkelt å si fra.

Som sagt, samtlige har sett ut til å like slike ting veldig godt. Spørsmålet er vel bare måten man går frem på.

Selvsagt har du kontroll. Du SPØR jo selvsagt om damene liker en dominerende partner FØR du knuller de. Man begynner ikke å rise og holde fast og knulle damer i munnen før man vet om det er noe de finner opphissende.

Det du sier her er jo fullstendig ansvarsfraskrivelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fyrer som holder på slik har lett for å bli av typen som begår overgrep.

Litt dominant og røff sex er på ingen måte et overgrep. De fleste kvinner synes det er deilig å bli behandlet med makt i stedet for å bli behandlet som om de var porselensdukker.

Anonym poster: eccd9a9bae9020ce0b34ef3a6c52111a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Litt dominant og røff sex er på ingen måte et overgrep. De fleste kvinner synes det er deilig å bli behandlet med makt i stedet for å bli behandlet som om de var porselensdukker.

Anonym poster: eccd9a9bae9020ce0b34ef3a6c52111a

Det kan man ikke anta nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ikke anta nei.

Nettopp.

Anonym poster: eccd9a9bae9020ce0b34ef3a6c52111a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nettopp.

Anonym poster: eccd9a9bae9020ce0b34ef3a6c52111a

Nemlig, man må kjenne folk før man kan begynne å leke på den måten, hvis ikke så kan det være stor fare for at man begår overgrep. Det må man ha i bakhodet hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, man må kjenne folk før man kan begynne å leke på den måten, hvis ikke så kan det være stor fare for at man begår overgrep. Det må man ha i bakhodet hele tiden.

Dogging.

Anonym poster: eccd9a9bae9020ce0b34ef3a6c52111a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete holdt du i hodet hennes i det hele tatt? Hun hadde kuken din i kjeften, tenk deg hva som kunne skjedd hvis hun hadde blitt skikkelig sint. :fnise:

Fordi jeg ville, hva faen tror du?, jævla idiot. Og hun ble skikkelig sint, det hadde du fått med deg hvis du hadde brydd deg om tråden og ikke bare skrevet dritt.

Anonym poster: 07f7c5118dd036d045782825c3898679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fordi jeg ville, hva faen tror du?, jævla idiot. Og hun ble skikkelig sint, det hadde du fått med deg hvis du hadde brydd deg om tråden og ikke bare skrevet dritt.

Anonym poster: 07f7c5118dd036d045782825c3898679

Næææh, så sinna,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyst til å dele hva som var galt? :) Antar at du vet det innen nå, hvis ikke har dama di et seriøst problem.

Når jeg har begynt å gråte fordi jeg er irrasjonell har typen trøstet meg til jeg stoppa. Siden jeg ikke sier hva som er galt der og da spør han gjerne noen timer etter når jeg har roet meg så vi får pratet om det. Fin fremgangsmåte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det har hendt at jeg har mistet konsentrasjonen litt fordi jeg har blitt strøket over håret, men jeg ville aldrialdri blitt sur for det. Merkelig å starte en krangel over noe sånt. :S

Anonym poster: 21c180c87c6739ddb386e19cbd251e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det tenkes at hun i utgangspunktet ikke ville suge deg, men at du maste deg til det? Vet hvertfall at jeg blir lettere irritert av småting hvis han klarer å grine seg til suging når jeg egentlig ikke har lyst akkurat da. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...