pleasantdreams Skrevet 6. mars 2013 #21 Skrevet 6. mars 2013 Så hun er sær fordi hun ikke liker det samme som deg..? Nei, selvfølgelig ikke, men det går an å si "Sorry, det der liker jeg ikke", eller noe i den duren, og ikke bli sur og banne til ham. 3
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2013 #22 Skrevet 6. mars 2013 Nei, selvfølgelig ikke, men det går an å si "Sorry, det der liker jeg ikke", eller noe i den duren, og ikke bli sur og banne til ham. Men om hun har opplevd noe traumatisk i lignende situasjon, kan det hende hun fikk litt panikk. Og da reagerer man gjerne irrasjonelt og ute av proporsjoner. Så da er hun muligens ikke så sær likevel. I en sånn situasjon, er det viktig at TS får en innledende forståelse for at reaksjonen hennes kanskje har en bakgrunn, slik at han dermed ikke starter en samtale med en holdning om at hun er sær. Det tror jeg ikke kommer så mye godt ut av... 8
petter333 Skrevet 6. mars 2013 #23 Skrevet 6. mars 2013 Er nok en god ide å spørre henne når hun har roet seg ned. Og så er det nok smart å ikke si "jamen jeg bare" forran henne. Det som var et uskyldig kjærtegn fra deg ble oppfattet som noe annet fra hennes side. La henne forklare hva hun følte, og prøv å svar med en bekreftelse på at du ikke skal gjøre det i fremtiden hvis hun ikke vil. hei har ikke vært her før, kan du si litt om siden her
super-s Skrevet 6. mars 2013 #24 Skrevet 6. mars 2013 Jeg også opplever dette som ubehagelig (eller mer som jævlig) pga et tidligere overgrep. Tror jeg kunne funnet på å frese fordi jeg blir redd. 2
Gjest Bandit Skrevet 6. mars 2013 #26 Skrevet 6. mars 2013 Reaksjonen er veldig sterk, men fullt forståelig om hun har vært utsatt for en overivrig idiot en gang. Det er viktig å åpne kommunikasjonen mellom dere når slike ting skjer. Ellers kommer dere ikke videre. 5
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. mars 2013 #27 Skrevet 6. mars 2013 han eg "driv på med" er veldig på det å stryke håret. litt irriterande for då dett håret ned, oppå kuken og rundt og alle vegar. men eg veit han gjer det for å kose. snakk med kjærasten din!
pleasantdreams Skrevet 6. mars 2013 #28 Skrevet 6. mars 2013 Men om hun har opplevd noe traumatisk i lignende situasjon, kan det hende hun fikk litt panikk. Og da reagerer man gjerne irrasjonelt og ute av proporsjoner. Så da er hun muligens ikke så sær likevel. I en sånn situasjon, er det viktig at TS får en innledende forståelse for at reaksjonen hennes kanskje har en bakgrunn, slik at han dermed ikke starter en samtale med en holdning om at hun er sær. Det tror jeg ikke kommer så mye godt ut av... Det er helt klart et poeng, om det skulle være noe slikt som ligger bak. Om det er tilfellet, kan man forstå reaksjonen.
Gjest Kariannne Skrevet 7. mars 2013 #29 Skrevet 7. mars 2013 Mange gutter presser hodet til jenta ned. Å det liker de færreste tror jeg! Det viser en mann som kun bryr seg om sin egen tilfredstillelse. Personelig klarer jeg ikke suge noen da jeg har hatt dårlig erfaring med dette.
Gjest Naria Skrevet 7. mars 2013 #30 Skrevet 7. mars 2013 Hvis man har så sterke traumer at man klikker i vinkel av å bli strøket i håret mener jeg at dette er noe man bør informere om før man har oralsex. 5
LukaFrost Skrevet 7. mars 2013 #31 Skrevet 7. mars 2013 Hvis du hadde fingra henne tidligere kan det være grunnen til at hun ikke likte at du holdt på med håret hennes. Kanskje hun er redd for at det skal lukte av håret hennes? Og hun har ikke lyst til å vaske det akkurat nå? Jeg liker heller ikke at han holder på med håret mitt etter å ha fingra meg. Da føler jeg at jeg må vaske håret mitt. 1
Tidus Skrevet 7. mars 2013 #32 Skrevet 7. mars 2013 Mange gutter presser hodet til jenta ned. Å det liker de færreste tror jeg! Det viser en mann som kun bryr seg om sin egen tilfredstillelse. Personelig klarer jeg ikke suge noen da jeg har hatt dårlig erfaring med dette. Jeg har en annen oppfatning. Jeg liker å være litt dominant i senga. Og alle jentene jeg har hatt sex med har likt det også. Men det betyr ikke at jeg ikke tar hensyn. Har aldri fått negative reaksjoner på noe av følgende, eller liknende: - Pressing av hodet ned på kuken (uten å overdrive selvsagt) - Riving i hår - Ris på rumpa (noen ganger svært så hardt!) - Presse hodet ned i puta i doggy - Kommanderende "forslag" til hva hun skal gjøre 2
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2013 #33 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har en annen oppfatning. Jeg liker å være litt dominant i senga. Og alle jentene jeg har hatt sex med har likt det også. Men det betyr ikke at jeg ikke tar hensyn. Har aldri fått negative reaksjoner på noe av følgende, eller liknende: - Pressing av hodet ned på kuken (uten å overdrive selvsagt) - Riving i hår - Ris på rumpa (noen ganger svært så hardt!) - Presse hodet ned i puta i doggy - Kommanderende "forslag" til hva hun skal gjøre Det er vel ikke sikkert de har turt å protestere, i tilfelle du skulle bli skikkelig voldsom. 2
Tidus Skrevet 8. mars 2013 #34 Skrevet 8. mars 2013 Det er vel ikke sikkert de har turt å protestere, i tilfelle du skulle bli skikkelig voldsom. Haha, hadde du møtt meg hadde du aldri sagt noe sånt! Jeg er verdens snilleste fyr, og stopper så snart jeg ser et lite hint/tegn til mistrivsel... 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #35 Skrevet 8. mars 2013 Hvis man har så sterke traumer at man klikker i vinkel av å bli strøket i håret mener jeg at dette er noe man bør informere om før man har oralsex. Sterke traumer? Hun sa ifra, det betyr vel ikke at hun har sterke traumer. Anonym poster: 247653d5d820b1fac7d5131cf4d85994
Gjest Naria Skrevet 8. mars 2013 #36 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Sterke traumer? Hun sa ifra, det betyr vel ikke at hun har sterke traumer. Anonym poster: 247653d5d820b1fac7d5131cf4d85994 TS skriver at hun ble sur og at det hele utartet seg til en krangel. Det er andre som skriver at hun kan ha reagert så kraftig på grunn av et tidligere traume. Endret 8. mars 2013 av Naria 1
seaworld Skrevet 9. mars 2013 #37 Skrevet 9. mars 2013 Tror nok hun har negative relasjoner til at mannen tar styringa og dytter/holder hodet mot penis. Selv om du ikke hadde tenkt til å gjøre det, var det kanskje det hun trodde kom til å skje, og ga beskjed før det kom så langt. Snakk med henne og fortell at du kun mente det som kos. Hvis hun ikke vil det allikevel, så har hun nok hatt så dårlige eraringer med dette at dere uansett har godt av å snakke om det for å finne en løsning som fungerer for dere begge. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #38 Skrevet 9. mars 2013 Jeg har en annen oppfatning. Jeg liker å være litt dominant i senga. Og alle jentene jeg har hatt sex med har likt det også. Men det betyr ikke at jeg ikke tar hensyn. Har aldri fått negative reaksjoner på noe av følgende, eller liknende: - Pressing av hodet ned på kuken (uten å overdrive selvsagt) - Riving i hår - Ris på rumpa (noen ganger svært så hardt!) - Presse hodet ned i puta i doggy - Kommanderende "forslag" til hva hun skal gjøre Sikkert en del som har latt deg gjøre det uten at det er noe de i utgangspunktet ville foretrukket selv og. Ikke alle føler det samme og jeg tror mange jenter ville sett på dette somnegativt. I hvert fall om det bare ble gjort uten noen form for forvarsel. Jeg selv ville også følt det. Det gir meg en litt for sterk følelse av menn som presser seg på og dette setter jeg ikke stor pris på. Men som sagt, folk er forskjell og hva hver enkelt liker kan variere mye. Anonym poster: 0e941a9842e7f28a662808081c9cc224
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #39 Skrevet 9. mars 2013 Sikkert en del som har latt deg gjøre det uten at det er noe de i utgangspunktet ville foretrukket selv og. Ikke alle føler det samme og jeg tror mange jenter ville sett på dette somnegativt. I hvert fall om det bare ble gjort uten noen form for forvarsel. Jeg selv ville også følt det. Det gir meg en litt for sterk følelse av menn som presser seg på og dette setter jeg ikke stor pris på. Men som sagt, folk er forskjell og hva hver enkelt liker kan variere mye. Anonym poster: 0e941a9842e7f28a662808081c9cc224 Så oppsumert fra damene(!) i tråden her så forventer vi at ts's kjæreste, i lys ene og alene av å være hokjønn: -Er irrasjonell nok til ikke å fortelle om viktige traumer til en som ikke er en tilfeldig forbipasserende, men en som skal stå henne nær -Etter en voldsom overreaksjon der hun er direkte frekk og ufin må unskyldes, ikke bare i øyeblikket, men etterpå, fordi hun ikke evner å sette ord på egne reaksjoner (er hun et barn?) -Generelt kan forventes å ikke sette grenser for egen seksualitet, for det er ikke noe kvinner kan forventes å gjøre. Ser dere på dere selv som hjelpeløse småjenter, damer? For i så fall er det søren meg ikke rart om enkelte (dog langt færre menn enn kvinner) ser slik på dere heller. Hjelpes! Ts: si til dama at du forventer en forklaring på slik frekk oppførsel. Sett ned foten. Om hun ikke gidder/begynner å bære seg som en småunge: gratulerer! Du har blitt sammen med det som i følge kvinneguiden er en gjennomsnittskvinne. Dump henne. Anonym poster: aa4aa80e95eefc5b267c5c6c1a453d64 1
Arlandria Skrevet 11. mars 2013 #40 Skrevet 11. mars 2013 Wow, for man kommer virkelig langt ved å sjefe seg fram i et forhold... Spør oppriktig. Kan garantere deg at enhver god kvinne (og mann) til slutt respekterer en ærlig og omtenksom partner, i motsetning til en som dytter seg vei fram i verden. Vi kjenner verken TS eller partneren. Vi kan ikke vite hva som føk igjennom hodet hennes da det skjedde. JA, man skal respektere partneren sin og å kjefte på hverandre er ikke bra. Men når ble alle perfekte her i verden? Utbrudd kommer, og man kommer lengre med å komme til bunns i det enn å skyve det under teppet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå