Gjest Ethereal Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 finnes det noe slikt, eller må man få det sydd? Jeg (ingen prekære gifteplaner) har angst for tradisjonelle brudekjoler, og tror også at det vil se latterlig ut på meg. Men det må da finnes noe? Jeg HATER korte ermer, slep, sløyfer av alle slag, applikerte blomster, høyt liv, blonder, perler----you name it. Og i tillegg liker jeg en enkel, raffi Jeg: sporty type, 168 høy, tynn. Rimelig brede skuldre, tynn hals og nakke, ikke flatbrystet. Just to check out the market? Kom med tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvorfor ikke gifte seg i drakt? Da kan du velge mellom bukse og skjørt og du kan være så pyntet eller lite pyntet du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 Det blir for lite igjen, hvis du skjønner? Jeg ser for meg noe à la en fotsid smal kjole med spagettistropper og stilig skjæring i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 Er det noe slikt du mener da? http://rmcomputerplanning.com/ebay/Aug03/fy33107m.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 Flott kjole:-) , jeg likte alt unntatt at den var utskrådd. Så ja, det var noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2004 #6 Del Skrevet 23. mars 2004 det finnes jo mange slike! gaa inn paa bridesave og sok deg frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 23. mars 2004 #7 Del Skrevet 23. mars 2004 http://www3.bridesave.com/images/maids/hn355m.jpg denne får du i hvitt og Ivory etc. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mars 2004 #8 Del Skrevet 23. mars 2004 Kanskje du kan finne noe her ? Da tenker jeg spesielt på 2001 collection. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. mars 2004 #9 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg likte denne: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...&product_id=927 @Lurifuxa: den var heller ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 23. mars 2004 #10 Del Skrevet 23. mars 2004 Sett denne? www.mipaform.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 23. mars 2004 #11 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg synes Rembo Styling har mye lekkert som er litt utradisjonelt, og kan passe godt for oss som ikke drømmer om å være prinsesse på den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 23. mars 2004 #12 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg synes Rembo Styling har mye lekkert som er litt utradisjonelt' date= og kan passe godt for oss som ikke drømmer om å være prinsesse på den store dagen. Denne og denne var veldig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mars 2004 #13 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg synes Rembo Styling har mye lekkert som er litt utradisjonelt' date= og kan passe godt for oss som ikke drømmer om å være prinsesse på den store dagen. Utrolig fine kjoler, nesten så jeg angrer på min prinsessekjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 23. mars 2004 #14 Del Skrevet 23. mars 2004 Hyggelig å se at det er fler enn meg som liker Rembo kjolene :-) Her kan man se både 2003 og 2004 kolleksjonen til Rembo, med litt større bilder. + kolleksjonen av fargede kjoler/selskapskjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 23. mars 2004 #15 Del Skrevet 23. mars 2004 Denne her er min favoritt sett bort fra den jeg har kjøpt. Syns ikke denne er så dillette! http://www.le-spose-di-gio.it/imgs/3pop.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 23. mars 2004 #16 Del Skrevet 23. mars 2004 Denne her er min favoritt sett bort fra den jeg har kjøpt. Syns ikke denne er så dillette! http://www.le-spose-di-gio.it/imgs/3pop.jpg Absolutt ikke! Den er veldig enkel og kjempenydelig. Er det den hun bridezillaen fra TVNorge hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2004 #17 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg sier bare én ting: størrelse 34..... :cry: (men jeg er ikke kort eller mager, og har pupper og brede skuldrer. Lukter skreddersydd). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #18 Del Skrevet 24. mars 2004 Absolutt ikke! Den er veldig enkel og kjempenydelig. Er det den hun bridezillaen fra TVNorge hadde? Hun tenkte jeg på med det samme også. Innmari fin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå