Gå til innhold

Vente og se om det blir bedre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske usikker på hva jeg skal gjøre, så vil gjerne høre hva andre tenker om saken.

Litt informasjon: jente 27 år, har autoimmun hepatitt og går på medisiner, leververdiene har vært ganske stabil (lett forhøyet) i flere år.

Har vært plaget med smerter på høyre side, rett under ribbeina, siden i går kveld. Hadde feber i natt, men har ikke hatt på flere timer nå.

Smerten er ikke konstant, kun hvis jeg beveger på meg eller kommer borti.

Noen som har opplevd dette? Lurer på om jeg skal gi det litt tid og se om det går over. Tenker kanskje det er litt for dramatisk å kontakte lege, da jeg ikke har noe ubehag om jeg ligger helt stille. Synes det er fryktelig dumt om jeg drar på legevakten og opptar tiden til andre syke, om det viser seg at det kun er jeg som overdramatiserer det hele.

Anonym poster: 2cac7e3782014d4391e6c716591dca1b

Anonym poster: d01fd70194deff0a8777e563410ae144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du kontakter lege, jeg.

Tror jeg uansett venter til i morgen og ser hvordan det går. Reiser jeg på legevakten risikerer jeg bare at de sender meg på sykehuset hvor det blir venting og overnatting. For så å finne ut at det kanskje ikke er noe galt, føler det blir litt flaut og dumt.

Ingen andre som har opplevd denne type smerte, og kan si hva det var og om det gikk over av seg selv?

Anonym poster: d01fd70194deff0a8777e563410ae144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...