AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Beklager på forhånd at det er litt ekle detaljer i innlegget, ikke les hvis du ikke tåler detaljer. For ca en måneds tid siden, forandret avføringen min seg. For å si det slik, så sliter jeg mer med å bæsje enn før. Det er vanskeligere å få den ut, og den har endret konsistens. Istedet for å være en klump som det vanligvis er, er det flere små, som også virker hardere. Jeg oppdaget også at det er blod i bæsjen, ikke nytt å friskt. Ifølge det jeg har lest meg opp på nett, så skal man visst søke lege for blod i avføringen alene, men jeg tenker hver gang at jeg skal bare vente å se om det er noe der neste gang også. Jeg er ikke sikker på hvor lenge det har vært i blod i avføringen, men iallefall i en uke. Jeg har også opplevd episoder med svimmelhet i det siste. Det skjer ikke daglig, men ett par ganger i uken kanskje. Har også hatt vondt i korsryggen i en ukes tid (aner ikke om det har noen sammenheng), men det har iallefall blitt litt bedre de siste dagene. Noen som aner hva dette kan være? Vet brukere her ikke kan komme med medisinske råd. Er vel mer det at jeg kvier meg med å gå til legen. Anonym poster: 13094170d3d929e277004b618e160b48
Zoom Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Oppsøk fastlegen din med en gang! Det kan være alt fra kreft(ikke meningen å skremme deg, men vil at du skal se alvoret), magetarminfeksjon, blødende magesår til en uskyldig hemorride, men dette er det uansett viktig å finne ut av. Ikke utsett dette lenger. Før du går til legen kan det også være greit å tenke over om du har endret matvanene dine, om du er veldig stresset for tiden, hvor mye alkohol du drikker eller om det er noe annet som har ballet på seg i det siste.
Minya Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Har du "gammelt" blod i avføringen, og ikke nytt og friskt, kan det være et tegn på at det er noe alvorlig galt lenger opp i systemet, LEGE, NUH!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå