Gjest Janna Skrevet 4. juni 2002 #1 Del Skrevet 4. juni 2002 Den første tiden vi slynget livene våre sammen flammet og sprakte og skrek det oss to for alltid, oss to for evig livet med deg er alltid herlig Dine øyne, som bunnløse brennende brønner mine hender i dine, elskede, elskede vi sto der fullstendig oppslukt av OSS fuglene fløy gjennom kroppene stadig, kilte og flagret og svalte og kriblet Hverdagen kom, som den uunngåelig gjør vi må passe på så ikke kjærligheten dør gnisten, de kriblende følelsene dempes ligger og ulmer til hjertene møtes vi vil nok alltid elske og lengte Men mot hverandre? Vi får se, og vente dette spesielle diktet ble til i en stund av melankoli og merkelig lengsel jeg vil atter se flammer og stjerner i øynene dine! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2002 #2 Del Skrevet 4. juni 2002 *sukk* GJETT om jeg kjenner meg igjen i det diktet av og til! Blam! Traff spikeren på hodet denne gangen Vinga!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. juni 2002 #3 Del Skrevet 4. juni 2002 Tror mange vil kjenne seg igjen i diktet mitt. Dessverre må jeg vel si. Blam! *der smalt jammen spikeren min og*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå