Gå til innhold

Hva synes dere om disse sangene?

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Pliis hjelp meg aa bestemme oss for solistinnslag. Vi skal ha vielsen i Norge, men brudgommen er engelsk og halvparten av gjestene britiske. Solisten er ogsaa engelsk, saa det blir vel lettest aa ha sangene paa engelsk. Tenkte hun skulle synge to sanger.

Dette er det vi har kommet frem til saa langt: You Lift Me Up (Secret Garden) og Amazing Grace. Noen som har andre forslag...? Helst ikke listetopper/country - har ikke noe i mot det personlig men det passer ikke inn hos oss! Vi maa ha noe litt "classy" og som ikke alle har hoert hundre ganger foer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Popelka.

Min kjære og jeg gifter oss snart, og vi skal også ha solist som skal synge to sanger. Vi skal ha samme Secret Garden sang som dere (den heter "You raise me up") og i tillegg "Deilig er jorden", i en spesialversjon... Tror dette blir bra....

Ønsker deg lykke til... :-)

Junibrud 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg ville valgt verken "From this moment" eller "You raise me up" hvis målet er å ha noe som ikke er vanlig. Disse to er blant de mest brukte i vielser. Kommer ikke på noe bedre forslag i farten, men skal si fra hvis jeg gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, visste ikke at You raise...er saa vanlig. det staar helt stille i hodet mitt, jeg vet jo om masse fine sanger men husker ikke naa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er opptatte av å ha ting utradisjonelt, eller annerledes enn alle andre.. Men :klø: for meg blir det jo ikke slik! "Alle andre" eller "vanlig" blir jo helt irrasjonelt!! Jeg har aldri gjort dette før, ergo blir det ikke "vanlig" for meg!

Velger det jeg syns er pent, og passer seg :P Uansett da om sangen blir brukt ofte eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay' date=' visste ikke at You raise...er saa vanlig. det staar helt stille i hodet mitt, jeg vet jo om masse fine sanger men husker ikke naa![/quote']

Men for deg er den jo ikke det! Hvis du/dere liker sangen syns jeg dere burde "go fore it" Blås i om sangen er "vanlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i Penelene! Med vanlig mener jeg forst og fremst at man hoerer den paa p4 hver dag...det skal vaere noe hoytydelig over det, synes jeg! Jeg ahr ikke vaert i Norge siden feb., saa jeg vet ikke om You Raise Me Up er en stor hit eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "hit" Jeg syns du trygt kan bruke den! Det er en nydelig sang, og spilles ikke på radioen støtt og stadig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at "you raise me up" er nydelig - vi har så vidt snakket om å ha denne sangen som solosang selv. Så får det heller være at "alle" andre har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ein klassisk solist? Då ville eg ha utnytta det og fått vedkommande til å synge noko i meir klassisk stil og ikkje "listepop"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...