Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til dåpsgave til jente jeg skal være fadder til. Har tenkt på smykkeskrin/spilledåse, noen som vet hvor i Oslo jeg kan få kjøpt dette? Ikke nettbutikk.

Anonym poster: 8d407f807c9dcb67bad7355b336c0790

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

De har sånne ting på alle gullsmeder.

Skrevet

De har veldig mange fine dåpsgaver på gullsmedene, smykkeskrin er en fin gave :)

Ikke gå for barnesmykker, har så altfor mange av de fra jeg var barn og de kan jo ikke brukes til noe.. Har alltid ønsket meg et gullhjertesmykke, så det ser jeg på som den ideeledåpsgaven ..

AnonymBruker
Skrevet

Her fikk jenta flere hjerteanheng i gull og sølv, smykkeskrin og album med tinn forside med plass til å gravere inn navn.

Kusina mi ønsket seg disse klassiske store eventyrbøkene til sine, husker ikke hva den het men den med tre på forsiden som koster sånn flere hundre kroner vet du :)

Anonym poster: 12229e085ee0bbde6c2b2501f54b3348

Skrevet

Vi døpte vår jente i vinter, og fikk ørten smykkeskrin, hjertesmykker og andre typiske "jentegaver". Veldig søtt, men ganske unyttig! Hva med å tenke litt alternativt? Det vi ble mest glade for til dåpen hennes var eventyr- og sangbøker :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk barneskje i sølv til dåpen, med inngravert navn og dåpsdato. Det er en kjempefin gave, og barnet bruker den ofte, ekstra stas siden det står navnet hans på den :-) Den er fra Eik, de har med prinsessemotiv blant annet!

Anonym poster: fda24ac11f1704fa7629ddd0a9102b52

Skrevet

Min søster skal ha barnedåp snart og de ønsket seg bl.a. "kunst" til barnerommet, litt kvalitet som de kan ha med seg opp gjennom årene. Jeg fant noen fine bilder som passer på barnerommet på fineart.no på auksjon til en hyggelig pris. Elers er jo penger alltid kjærkomment

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode tips. Bøker har hun allerede fått i massevis. Bestikk får hun fra besteforeldre og penger er uaktuelt. Hvis det blir smykkeskrin så håper jeg å finne noe klassisk som hun kan ha i mange år, ikke noe ræl :)

Anonym poster: 8d407f807c9dcb67bad7355b336c0790

Skrevet

Hva med en barnesølje til bunad?

• Liker 1
Gjest Dorey
Skrevet

I alle trådene om guttegaver blir alltid speiderkniv foreslått og bifalt. Men jentene skal visst bare få upraktiske smykker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...