Isiselin Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 Da jeg kjøpte tilbehør til kjolen på fredag kjøpte jeg også et par lange hansker. De var kjempepene og passet virkelig godt til kjolen. Men I ettertid har jeg begynt å finne problemer. Kirken: Kan jo ikke sette ringen på utenpå hansken? Når tar jeg hansken av? Når jeg har fått ringen på tar jeg på hansken igjen da? Utenpå ringen? Men da får jo ingen se den.... Middag: Må jo ta av hanskene når en spiser, men skal de på igjen etterpå? Fotograf: Av eller på? Hva med ringen? Den må jo synes...eller? Festen: Av eller på? Nå synes jeg plutselig det ble litt styrete med hanskene. At jeg ikke tenkte på det før jeg kjøpte dem da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Er ikke hansker noe man har på ute når det er kaldt? (mener ikke å være nebbete, men med alle de ulempene du har ramset opp, så blir det jo bare styr.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, det er det jeg også lurer på... Hanskene er superfine de og gav et lite kosmetisk løft til antrekket mitt, men med alt styret vet jeg ærlig talt ikke om det er verdt det... Kanskje jeg skal spørre om jeg kan få levert de tilbake... Jaja! Finner vel ut av dset også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 Handling på impuls er farlige greier det :-) Det blir nok mye ekstra styr med hansker, så jeg unngår det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 I kirken tar du av hanskene når ringen settes på, tar den på igjen etterpå. Ellers skal hansker være på når man hilser og danser, men ikke når man spiser... Jeg skal også ha hansker og kommer til å gå igjennom "styret" fordi jeg syns hanskene passet veldig fint til kjolen osv... Og nei - silkehansker er ikke veldig godt egnet om det er kaldt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk fo oppklaring, Tari. Fint at det er noen som har peiling på sånt som jeg ikke aner noe om. Kanskje jeg skal vurdere å bruke dem likevel... De var jo veldig fine til kjolen min. Vi får se hva jeg finner ut... Skal spekulere litt mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #7 Del Skrevet 24. mars 2004 Du vil ikke klippe av fingrene og lage de om til fingerløse hansker da...? Da slipper du hele problemet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. mars 2004 #8 Del Skrevet 24. mars 2004 Du vil ikke klippe av fingrene og lage de om til fingerløse hansker da...? Da slipper du hele problemet.... Tex da, hvor harry er ikke det??!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #9 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg for min del syns hansker er harry enten de ser sånn eller slik ut, men det er da flere her som skal ha og har hatt fingerløse hansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 24. mars 2004 #10 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg for min del syns hansker er harry enten de ser sånn eller slik ut' date=' men det er da flere her som skal ha og har hatt fingerløse hansker.[/quote'] Mine hansker er absolutt ikke harry, og jeg er vanligvis ganske så "var" på harryting.. Hadde også med mine tildels snobbete søstre og hanskene ble godkjent der.. Nå er det ikke laaange, blanke silkehansker det er snakk om da. Men, jeg syns det er penest med hansker med fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 24. mars 2004 #11 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg fikk opplyst i brudesalong at det var vanlig å ha ringen utenpå hansken i kirken. :klø: Dette gikk visst bra fordi dagens hansker var så "strechy". Jeg skal uansett ikke ha hansker fordi jeg synes det blir for mye av det gode. Jeg vil heller fremheve meg med kjolen. Hanskene skal vel uansett av ved middagen. Bare ta dem på ved evt. fotografering er mitt tips. Skikkelig annoying å gå med lange hansker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 24. mars 2004 #12 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg fikk opplyst i brudesalong at det var vanlig å ha ringen utenpå hansken i kirken. :klø: Dette gikk visst bra fordi dagens hansker var så "strechy". Jeg skal uansett ikke ha hansker fordi jeg synes det blir for mye av det gode. Jeg vil heller fremheve meg med kjolen. Hanskene skal vel uansett av ved middagen. Bare ta dem på ved evt. fotografering er mitt tips. Skikkelig annoying å gå med lange hansker Det går ihvertfall ikke utenpå mine hansker...Da må jeg jo kjøpe for stor ring da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 24. mars 2004 #13 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja jeg og synes det vel blir litt drøyt å presse på ringen på hansken eller kjøpe for stort :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. mars 2004 #14 Del Skrevet 24. mars 2004 Kongelige tar så vidt jeg vet alltid høyre hanske av når de hilser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 24. mars 2004 #15 Del Skrevet 24. mars 2004 Kongelige tar så vidt jeg vet alltid høyre hanske av når de hilser. Stemmer det...Hansken(e) skal av når man hilser...(og danser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå