Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært mann så ville jeg bedt deg om å manne deg opp.

Men det kan jeg ikke for det finnes ikke noe tilsvarende begrep for kvinner. Men du bør skjerpe deg!

Anonym poster: 6ab919333bb8050ca63ffb5555bbb2df

Jeg tror ikke menn er noe særlig interessert, og da orker jeg bare ikke bruke mer energi på det. Så beklager at jeg startet denne tråden i det hele tatt. Da jeg startet tråden hadde jeg vel fortsatt et lite håp, men nå har energien helt gått ut av meg, og jeg orker ikke å håpe på å komme i kontakt med noen.

Anonym poster: 2c6c00adafc5c2da108d9a49d38adcf9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke menn er noe særlig interessert, og da orker jeg bare ikke bruke mer energi på det. Så beklager at jeg startet denne tråden i det hele tatt. Da jeg startet tråden hadde jeg vel fortsatt et lite håp, men nå har energien helt gått ut av meg, og jeg orker ikke å håpe på å komme i kontakt med noen.

Du tror ikke det nei.

Hvis menn hadde vært like tafatte som deg så ville menneskerasen dødd ut.

Anonym poster: 6ab919333bb8050ca63ffb5555bbb2df

• Liker 5
Skrevet

Jeg var ute på byen i går. Er singel og vil gjerne møte noen. Så et par kjekke menn på hvert sitt sted i lokalet som jeg fikk øyekontakt med og smilte litt til når jeg gikk forbi. Deretter stilte jeg meg i nærheten av venninnene mine litt lenger bort. Disse mennene prøvde da verken å få mer øyekontakt eller komme bort. Er ikke sikkert de så helt hvor jeg ble av (mange mennesker i lokalet), men de prøvde ikke å se etter heller. Men jeg lurer litt på, dere menn, om dere ser en søt dame og får øyekontakt og smil når hun går forbi, ville dere ikke da forsøkt å få kontakt om dere var det minste interessert?

Kjenner jeg ble litt skuffet over at jeg ikke fikk kontakt med noen til tross for blikkutveksling. Burde jeg ha vist dem enda mer interesse, eller kan jeg bare gå ut fra at de ikke synes jeg var fin nok? :)

Enten var de ikke på utkikk etter noen, ikke interessert i deg eller tolket rett og slett ikke smilet på samme måte som deg (99% av blikk og smil menn får ikke er noen kjærlighetserklæring). Sannsynligvis en av de to siste. Du burde vist mer interesse. Uansett er to menn ikke akkurat mye, og hvis du gir opp etter så lite bør du skjerpe deg litt. Det betyr ingenting. De færreste får vel seg noe så enkelt.

• Liker 1
Skrevet

Tenker vel egentlig at de kan ha akkurat samme grunn som deg, for at du ikke sa hei, eller tok direkte kontakt? Kanskje de sitter og tenker nøyaktig det samme akkurat nå.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei jente på et utested smilt til meg ville jeg trodd det bare var tilfeldig eller at hun smilte til noen som stod bak meg eller jeg ville ikke tenkt/skjønt noe uansett. Så dum er jeg. Ikke ta det personlig, vi er mange menn som er komplett nolduser når det kommer til sjekking, hint osv med damer SELV OM vi er ute etter å møte noen i utgangspunktet. Kanskje han du smilte til var en sånn en. Ikke utenkelig.

Anonym poster: ca49bbf83e7cd689498af65c5a1bede8

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Kommer veldig ann på dagen om jeg går bort eller ikke. Om jeg er i humør osv.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg lurer litt på, dere menn, om dere ser en søt dame og får øyekontakt og smil når hun går forbi, ville dere ikke da forsøkt å få kontakt om dere var det minste interessert?

Om vi bare får øyekontakt i forbifarten ville jeg ikke tenkt så mye på det, men dersom du ser på meg etterpå også (og oppnår øyekontakt), gjerne flere ganger, vil jeg anta at du er interessert. Da har jeg i alle fall lyst å gå bort til deg, men det er jo ikke alltid like enkelt. Hovedsaklig fordi jeg ikke vet hva jeg skal si (etter "Hei"). Noen ganger er jeg også opptatt med kamerater som maser og det er litt vanskelig å bare gå mens noen snakker med deg.

Anonym poster: a62d132d6871fc0cfcb3c3c7ed7c6afc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan aldri huske å ha gått bort til ei jente som smilte til meg på et utested. Egentlig kan jeg aldri huske å ha forsøkt å sjekke opp noen på byen. Og jeg setter som regel pris på kontakt. Det har noe med at jeg er introvert å gjøre, og at jeg dermed føler meg veldig utenfor comfort-sonen min på byen. Hvis du kom bort og sa hei og viste tydelig interesse, så risikerer du det samme som jeg ville gjort om jeg følte meg komfortabel nok til å kontakte deg, nemlig avslag, men jeg hadde nesten uansett satt pris på at du tok kontakt. Jeg får høre at jeg er kjekk, og det er mange områder i livet jeg mestrer som burde tilsi at dette ikke var noen sak for meg, men å bare gå bort til fremmede damer er noe jeg ikke har klart å få meg til å gjøre enda. Så det.

Anonym poster: bd77c7eb0dc0716d6c5a4bfe5740933d

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble det av likestillingen da? :klo:

Anonym poster: 2cf156957ce53916bc7276e67e5a5e89

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Kjenner jeg ble litt skuffet over at jeg ikke fikk kontakt med noen til tross for blikkutveksling. Burde jeg ha vist dem enda mer interesse, eller kan jeg bare gå ut fra at de ikke synes jeg var fin nok? :)

Å kaste et kort blikk er ikke nok. Tror du menn er tankelesere? Hvis du i stedet går bort og sier "hei, hva heter du?" - se da begynner det å hjelpe.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Å kaste et kort blikk er ikke nok. Tror du menn er tankelesere? Hvis du i stedet går bort og sier "hei, hva heter du?" - se da begynner det å hjelpe.

Enig i denne. Et kort blikk og et lite smil, forteller meg ikke om hun er interessert eller ikke. Blir blikket hengende lenge nok, så kan jeg kanskje begynne å tro på det. Men det er nå engang sexy med kvinner som faktisk kommer bort.

• Liker 1
Skrevet

Hvor ble det av likestillingen da? :klo:

Anonym poster: 2cf156957ce53916bc7276e67e5a5e89

:rolleyes:

duuuust, alle vet jo at likestilling betyr at menn og kvinner kan like de samme stillingene!

halloooooooo.....

Men til TS, jeez, jeg er som deg jeg. Kan bli smilt til og smile tilbake, men går sjeldent(aldri)bort og tar kontakt, jeg er litt sånn passiv og ergo også singel.

Synes du en mann er kjekk så ta kontakt, hva er du redd for?avslag? "ånei beklager jeg har dame" eller en eller annen frekk kommentar fra en arrogant kødd er det verste du kan få servert. Tror du han skal stelle seg opp på en stol, be DJ-en skru av musikken og annonsere for hele lokalet: "Hei! Denne jenta vil snakke med meg! ha-ha, jeg er for kjekk for henne!hahaha"....?

Og hva vil du med disse utested mennene?forhold? da må du være litt mer realistisk og innstilt på at det muligens kan bare bli en ONS, uuuuuuten å bli skuffa eller anklage fyren for å være en drittsekk som "bare er ute etter en ting". Jeg mener, det er byen liksom,alkohol og testoteron(skrev jeg det riktig?).

Get back on the horse, og neste gang kan du holde blikket lengre og mime Hei, før du tilslutt tar steget og går bort til fyren. Kan være enklere å gjøre det når han er alene enn omgitt med 5 kompiser da, ELLER du kan bare ta på deg en svært utringa topp, kort skjørt og gå med duckface hele kvelden-funker fett.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du en mann er kjekk så ta kontakt, hva er du redd for?avslag? "ånei beklager jeg har dame" eller en eller annen frekk kommentar fra en arrogant kødd er det verste du kan få servert. Tror du han skal stelle seg opp på en stol, be DJ-en skru av musikken og annonsere for hele lokalet: "Hei! Denne jenta vil snakke med meg! ha-ha, jeg er for kjekk for henne!hahaha"....?

sant selv om det er lettere sagt enn gjort.

Anonym poster: 99a88a5b9e4f2be3e0e11ae8bee39dc3

Skrevet

Jeg var ute på byen i går. Er singel og vil gjerne møte noen. Så et par kjekke menn på hvert sitt sted i lokalet som jeg fikk øyekontakt med og smilte litt til når jeg gikk forbi. Deretter stilte jeg meg i nærheten av venninnene mine litt lenger bort. Disse mennene prøvde da verken å få mer øyekontakt eller komme bort. Er ikke sikkert de så helt hvor jeg ble av (mange mennesker i lokalet), men de prøvde ikke å se etter heller. Men jeg lurer litt på, dere menn, om dere ser en søt dame og får øyekontakt og smil når hun går forbi, ville dere ikke da forsøkt å få kontakt om dere var det minste interessert?

Ikke om det bare var et lite smil og øyekontakt. Det er jo gjerne noe man får med flere i løpet av en kveld på byen - jeg bokfører ikke det som at alle vil jeg skal komme bort/ er interesserte.

• Liker 2
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns nok du er litt vel optimistisk om du tror at et smil i forbifarten skal være alt du trenger å gjøre, så kommer gutta løpende. Som fler her sier: det er 2013 nå, vi er likestilt. Du må gjøre litt selv også.

Du kan jo prøve med et smil mens du går forbi, og så på nytt igjen litt senere hvis du ser han fra der du sitter /står. Hvis han smiler tilbake har du jo fått en indikasjon på at han kan være interessert. Da kan du jo gå bort, eller hvis du syns det er flaut kan du jo prøve å gå til baren samtidig med at han gjør det, og prøve å komme i prat der. Det kan være lettere å komme i prat i barkøen enn å gå bort til en gjeng og innlede en samtale.

Skrevet (endret)

Det meste av sånne signaler (indicator of interest) kommer fra jenter som ikke egentlig er interresserte. Som regel er det jenter som kun vil ha oppmerksomhet for egoboost og gratis drikke. Også har vi de som sender ut disse signalene bare for å bitche og spre kvalme når vi tar kontakt. De som virkelig er interresserte er nok mer sjenerte og tilbakeholde og sender ut mindre tydelige signaler og vil også forsvinne i støyen. De fleste gutter har blitt avvist masse på tross av disse signalene så dermed så funker ikke disse signalene lengre på mange gutter. Jenter blir veldig sjeldent avvist på stygge måter og får sjeldent falske signaler, likevel forventes det at vi skal ta kontakt og kan ikke skjønne hvorfor ingen tar kontakt. Ta kontakt selv, men ikke vær for tafsete og vulgær (det er vår oppgave, hehe), men vær heller kjælen og hengiven, likevel er vi redde for å ta på dere i tilfelle det vekker udyret i dere og vet ikke hvordan vi skal gå frem... men litt tafsing er helt i orden slik at vi vet at vi har fått klarsignal/green light.

Hmm... hva er grunnen til at forholdet mellom gutter og jenter har blitt så sinnsykt anspent? Er det pga at det kreves skuespill og løgner for å bli vurdert som godkjent hos dere? For mye forhåndsdømming?

Endret av glidemiddel
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns nok du er litt vel optimistisk om du tror at et smil i forbifarten skal være alt du trenger å gjøre, så kommer gutta løpende. Som fler her sier: det er 2013 nå, vi er likestilt. Du må gjøre litt selv også.

Du kan jo prøve med et smil mens du går forbi, og så på nytt igjen litt senere hvis du ser han fra der du sitter /står. Hvis han smiler tilbake har du jo fått en indikasjon på at han kan være interessert. Da kan du jo gå bort, eller hvis du syns det er flaut kan du jo prøve å gå til baren samtidig med at han gjør det, og prøve å komme i prat der. Det kan være lettere å komme i prat i barkøen enn å gå bort til en gjeng og innlede en samtale.

Jeg skjønner at jeg kan vise litt mer interesse enn et blikk. Samtidig så har jeg jo opplevd noen ganger at gutter har kommet bort til meg uten at jeg har lagt merke til dem på forhånd. De har altså våget å komme uten at jeg har gitt dem et eneste blikk. Så derfor synes jeg ikke det hadde vært så mye å forvente om en gutt jeg hadde gitt et smil, kom bort (hvis han var interessert).

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...