Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute på byen i går. Er singel og vil gjerne møte noen. Så et par kjekke menn på hvert sitt sted i lokalet som jeg fikk øyekontakt med og smilte litt til når jeg gikk forbi. Deretter stilte jeg meg i nærheten av venninnene mine litt lenger bort. Disse mennene prøvde da verken å få mer øyekontakt eller komme bort. Er ikke sikkert de så helt hvor jeg ble av (mange mennesker i lokalet), men de prøvde ikke å se etter heller. Men jeg lurer litt på, dere menn, om dere ser en søt dame og får øyekontakt og smil når hun går forbi, ville dere ikke da forsøkt å få kontakt om dere var det minste interessert?

Kjenner jeg ble litt skuffet over at jeg ikke fikk kontakt med noen til tross for blikkutveksling. Burde jeg ha vist dem enda mer interesse, eller kan jeg bare gå ut fra at de ikke synes jeg var fin nok? :)

Anonym poster: 2c6c00adafc5c2da108d9a49d38adcf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Interessant at du skriver dette.

Og jeg vil GJERNE svare på dette.

Det har endel faktorer som utgjør hvordan vi tar sånne ting.

Dersom vi ikke har så god selvtillit og ikke drukket så mye ennå, så er det vanskeligere for oss å ta et hint, vi er fortsatt redd for avslag.

Jeg har mange ganger vært på byen og fått smil sendt til meg, men jeg tørr som regel ikke å snakke med dem med mindre jeg har med kompiser som støttespillere, ja jeg vet det er lamet og ikke veldig selvsikkert, men sånn er det bare.

Sist gang jeg var ute så snakket jeg med en veldig søt jente, hun var den som startet samtalen, og alt gikk fint de første 20 minuttene, til de skulle avsted å danse. senere på kvelden så møtte jeg dem igjen, og da var det bare pinlig igjen, for da var ikke kompisene mine der, jeg fikk ikke til å snakke underholdene, jeg snakket om alt mulig dritt som ikke var interessant, og det vet jeg selv når jeg gjorde det, men klarte liksom ikke få noe mer ut.

Akkurat det er en hendelse som får noen gutter nervøse, spesielt meg.

Men sikkert flere gutter der ute som har mer game enn meg, og dersom du vil at en gutt skal skjønne at du har øye huket han så spander en øl på han. Det er ikke så alltfor dyrt, og han vil garantert spandere en tilbake, så du taper ingenting. med mindre han har dame da, men da burde han sende den tilbake uansett... :D

Ja, jenter kan også spandere, det er ikke verdens undergang. vi lever i et rikt land, så det har vi vel råd til! eller hva? :P

...

Hvordan jeg ville ha opplevet å få en øl spandert av en søt jente..

Jeg hadde vært enda mer avslappet iom at jeg viste at hun likte meg, jeg hadde kunne snakket mer avslappet og morsomt, jeg hadde vært mer åpen for at det er en søt jente, som faktisk spanderte en øl på meg...

Når jeg tenker over det så er det faktisk enda mer tiltrekkende ved en søt jente enn i slutty jente som har miniskjørt og liten topp, greit man vil knulle den med miniskjørt, men ikke faen om det er kjæreste materiale.

Dette ble en litt lang post, men håper du fikk nytte av den :)

AnonymBruker
Skrevet

Twang, du foretrekker å ha kompiser der som støttespillere. Men jeg synes egentlig kompiser kan være litt i veien noen ganger, at det gjør meg nervøs. For eksempel så var han ene fyren i går i en gjeng på fire gutter. Og jeg merket at noen av kameratene hans, men ikke han selv, kikket bort på meg senere. Det gjorde meg bare usikker og flau, visste ikke hva de tenkte, kanskje de hadde merket at jeg "var ute etter" kameraten deres, mens kameraten virket helt likegyldig... Så derfor ville jeg ikke vise så mye mer interesse når han stod med kameratene sine.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være alt mulig, de kan har kjærester, kanskje de ikke var ute for å treffe jenter, kanskje de ikke turte, kanskje ting skjedde for fort til at de fikk fingeren ut, kanskje du ikke var interessant.

Anonym poster: 99a88a5b9e4f2be3e0e11ae8bee39dc3

• Liker 5
Skrevet

Gutter er ALLTID ute etter å treffe jenter. :D

Twang, du foretrekker å ha kompiser der som støttespillere. Men jeg synes egentlig kompiser kan være litt i veien noen ganger, at det gjør meg nervøs. For eksempel så var han ene fyren i går i en gjeng på fire gutter. Og jeg merket at noen av kameratene hans, men ikke han selv, kikket bort på meg senere. Det gjorde meg bare usikker og flau, visste ikke hva de tenkte, kanskje de hadde merket at jeg "var ute etter" kameraten deres, mens kameraten virket helt likegyldig... Så derfor ville jeg ikke vise så mye mer interesse når han stod med kameratene sine.

TS

Da hadde han en dårlig gjeng med "wingman(s)?" De skal være innbydene til jenter, det er dems oppgave.

Skrevet

menn som må ha wingmen for å sjekke = wtf?

• Liker 4
Skrevet

menn som må ha wingmen for å sjekke = wtf?

jeg vet jeg er patetisk :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg ble litt skuffet over at jeg ikke fikk kontakt med noen til tross for blikkutveksling. Burde jeg ha vist dem enda mer interesse, eller kan jeg bare gå ut fra at de ikke synes jeg var fin nok? :)

Halvparten av dem fikk sikkert ikke med seg hintet en gang.

Anonym poster: a114dcc5af9d5a890fcfce2ed696172f

• Liker 2
Skrevet

jeg vet jeg er patetisk :/

nåja, det synes jeg er å ta litt drastisk i. menn som slår er patetiske. patetisk er et veldig hardt utsagt.

poenget mitt, beklager at jeg formulerte meg kanskje litt spydig, er at det er så åpenbart for meg at det ikke er noen god greie - og jeg suger bigtime på å kommunisere på sparket. da er det liksom så selvfølgelig for meg at andre menn burde jo fatte dette tusen ganger bedre enn meg.

men jeg ser dette wingman-greiene flere ganger på byen, når jeg jobbet ute, og jeg har venner som driver på sånn selv.

kanskje noen kvinner her kan forklare åssn de opplever det?

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvorfor er det mennene som skal ta kontakt? Skal det liksom holde for oss damer å smile litt i forbifarten?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

stort sett alle smiler til meg og jeg smiler til alle på byen. Dette tar jeg som regn høffelighet og ikke en invitasjon på å komme bort for å kurtisere. Vink de over, da er det ikke noe tvil.

Anonym poster: 506608f5479f661bcf5fbf05ec6af976

• Liker 1
Skrevet

Gå bort å si hei selv :)

Ikke noe å tape på å gå bort å presentere seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nåja, det synes jeg er å ta litt drastisk i. menn som slår er patetiske. patetisk er et veldig hardt utsagt.

poenget mitt, beklager at jeg formulerte meg kanskje litt spydig, er at det er så åpenbart for meg at det ikke er noen god greie - og jeg suger bigtime på å kommunisere på sparket. da er det liksom så selvfølgelig for meg at andre menn burde jo fatte dette tusen ganger bedre enn meg.

men jeg ser dette wingman-greiene flere ganger på byen, når jeg jobbet ute, og jeg har venner som driver på sånn selv.

kanskje noen kvinner her kan forklare åssn de opplever det?

Wingman er utrulig kjipt om han er kjekkere og mer spennende enn kompisen han prøver å introdusere meg for. Noe som regel er tilfellet.

TS, du sier du smilte til mannen og gikk bort til venninnene dine? Men du syns ikke noe om at han blir med vennene sine?

Kanskje han ikke er komfortabel med å ta kontakt mens du fortsatt henger sammen med vennene dine.

Som twang sier, spander en øl, det tar ikke livet av deg.

Anonym poster: e2b6f1af6162606849d58478ef546c55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som twang sier, spander en øl, det tar ikke livet av deg.

Jeg ønsker egentlig bare å komme i kontakt med mannen, og prate. Dette med å spandere en øl blir helt rart for meg, spesielt når man ikke har snakket sammen. Jeg forventer heller ikke at en mann spanderer på meg, det blir i overkant sånn i starten.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare gå å si hei da =p

Trenger ikke være komplisert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare gå å si hei da =p

Trenger ikke være komplisert.

Ja, man bør vel gå bort. Men selvtilliten har nå ikke akkurat økt ut av den byturen, så tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Får bare akseptere at jeg ikke har helt draget. Det finnes andre ting enn menn her i livet...

TS

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det mennene som skal ta kontakt? Skal det liksom holde for oss damer å smile litt i forbifarten?

Kvinner skal smile det bluferdige smilet sitt dersom de er interessert.

Anonym poster: 6ab919333bb8050ca63ffb5555bbb2df

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man bør vel gå bort. Men selvtilliten har nå ikke akkurat økt ut av den byturen, så tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Får bare akseptere at jeg ikke har helt draget. Det finnes andre ting enn menn her i livet...

TS

TS

Hadde du vært mann så ville jeg bedt deg om å manne deg opp.

Men det kan jeg ikke for det finnes ikke noe tilsvarende begrep for kvinner. Men du bør skjerpe deg!

Anonym poster: 6ab919333bb8050ca63ffb5555bbb2df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS

TS

Neivel , daså..men ikke skyld på at menn ikke tar hintet når du ikke eier ryggrad selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du bare gir ut små umerkelige hint som det der så er det jo hovedsaklig playerne som forstår det også, er det de du er ute etter TS?

Anonym poster: a114dcc5af9d5a890fcfce2ed696172f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...