Gå til innhold

Vondt i hodet under mensen!! Vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg TROR også det kan være et tips å drikke mye vann!!

Generelt skal det hjelpe mot hodepine! Kanskje blir vi noe dehydrert når det skjer hormonelle forandringer i kroppen!?

Kanskje ikke noe fasit-svar dette, men det skader jo ikke å forsøke!

God bedring :trøste:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodepine/migrene ved hormonforandringer er (som mange har skrevet her) veldig normalt. Noen får hodepine/migrene av enkelte typer p-piller, andre av alle typer p-piller, noen har hodepine/migrene når de ikke går på pillen, men slipper den når de bruker p-piller....tror det finnes like mange varianter her som det finnes kvinner....

Jeg ville først ha forsøkt andre p-pillemerker. Selv får jeg hodepine av Trionetta, men klarer meg fint på Yasmin.

Hvis ikke så funker ofte paracetamol (Panodil, Paracet osv) eller ibuprofen (Ibux osv) mot den hodepinen man får når man går på p-piller, så det kan være verdt å bruke litt smertestillende om hodepinen er ille.

Gjest hei og hå_
Skrevet

jeg har aldri vondt i hodet under mensen, men sinnsyke smerter i magen

Skrevet

Hodepine er noe av det verste jeg vet, så i et forsøk på å unngå det vil jeg prøve å bytte p-pille merke. Muligens Trionetta er bedre...

Hvis ikke er det slutt på hormonprev her i gården!

Men spiral er helt pyton, og kondom :hoho: , så neimen om jeg vet hva man skal ty til da...

Det skal ikke være lett :-?

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...